Allerede slut??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Leonora skriver:

jeps...så d 4  burde du kunne se det....

Og man kan sige at du er jo ikke i tvivl om hvornår ægget er befrugtet...

Det er værre med os andre som kun kan formode det...og hvis man tror man er 6+0 og så kun er fx 5+5 så ken det ikke ses og man nder med at blive mere bekymret end før scanning...

Men jeg vil mene at du kan se det d 4 marts

Hvem har du forresten bestilt en tid hos?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Leonora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok. Jeg må lige se på det for jeg har en alm cyklus der hedder 29-30 dage, men i beregningerne efter ivf går de ud fra en 28 dages cyklus, selv om jeg har hørt fra en, at klinikken beregner ud fra ens egen cyklus, og så er jeg kun 4+0 eller 4+1 i dag, og ikke 4+2.... 

Men den 4 skulle være god nok? 

ja den 4/3...så regner du med at du er 4+0 idag

Jeg har bestilt tid på scannings klinikken på gammel køge landevej. Det er det billigste sted. 600 kr for en tidlig scanning hvor det mange andte steder koste 800 kr...

Anmeld

18. februar 2011

Leonora skriver:

ja den 4/3...så regner du med at du er 4+0 idag

Jeg har bestilt tid på scannings klinikken på gammel køge landevej. Det er det billigste sted. 600 kr for en tidlig scanning hvor det mange andte steder koste 800 kr...

Ok super. Tusind tak for hjælpen. Læste lige på et link herinde, at man kan se en gravidtet fra 5+0 og hjerteblink fra 6+0. 

Vil da helt overveje at få en eller to scanninger, bare for at få mig lidt ned på jorden

Anmeld

18. februar 2011

Leonora

Ok super. Tusind tak for hjælpen. Læste lige på et link herinde, at man kan se en gravidtet fra 5+0 og hjerteblink fra 6+0. 

Vil da helt overveje at få en eller to scanninger, bare for at få mig lidt ned på jorden

ja det er rigtigt at du kan se den i uge 5+0...men tror det giver størst ro når du kan hjertet slå

Anmeld

18. februar 2011

Leonora skriver:

ja det er rigtigt at du kan se den i uge 5+0...men tror det giver størst ro når du kan hjertet slå

Ja du har nok ret. Lige nu er jeg nok bare på sådan et "Alt for at bekræfte den er der" stadie. Men selvf. også mange penge hvis man så alligevel ikke kan se om den lever. Men kan da gøre det hvis jeg begynder at bløde mere eller andet som bekymrer mig unødigt.

Anmeld

18. februar 2011

Leonora

Ja du har nok ret. Lige nu er jeg nok bare på sådan et "Alt for at bekræfte den er der" stadie. Men selvf. også mange penge hvis man så alligevel ikke kan se om den lever. Men kan da gøre det hvis jeg begynder at bløde mere eller andet som bekymrer mig unødigt.

du skal gøre det du føler gør dig mest tryg.....jeg havde selv lyst at blive scannet før men har valgt at eg vil se hjertet slå...ellers er jeg bange for at det ikke gør mig mere tryg..hvis du forstår

mange tanker og prøv nu at få slappet af så godt som du kan

Anmeld

18. februar 2011

du skal gøre det du føler gør dig mest tryg.....jeg havde selv lyst at blive scannet før men har valgt at eg vil se hjertet slå...ellers er jeg bange for at det ikke gør mig mere tryg..hvis du forstår

mange tanker og prøv nu at få slappet af så godt som du kan

Forstå godt hvad du mener, og du har nok helt ret

Tak igen. Nu vil jeg nyde denne vidunderlige dag. Kan tude af lykke bare ved tanken om, at det forhåbentlig er vores tur nu 

Knus herfra og dejlig fredag. 

Anmeld

18. februar 2011

ønskebørn74

Forstå godt hvad du mener, og du har nok helt ret

Tak igen. Nu vil jeg nyde denne vidunderlige dag. Kan tude af lykke bare ved tanken om, at det forhåbentlig er vores tur nu 

Knus herfra og dejlig fredag. 

Lige hvad du skal søde!!!! Nyd det, vær lykkelig!!!!

I fortjæner det!!!!

Anmeld

19. februar 2011

4+3 - Og det skulle åbenbart være slut....

Bløder meget og har ondt. Kan først få en bekræftigelse på abort mandag hvor jeg skal ringe til klinikken, men er sikker på det er slut.

Holder nok en pause herfra, ihvertfald weekenden over og jeg ved hvor jeg står i alt det her.

Tak for de mange krydsede fingre..

// Alexis

Anmeld

19. februar 2011

Aves.

4+3 - Og det skulle åbenbart være slut....

Bløder meget og har ondt. Kan først få en bekræftigelse på abort mandag hvor jeg skal ringe til klinikken, men er sikker på det er slut.

Holder nok en pause herfra, ihvertfald weekenden over og jeg ved hvor jeg står i alt det her.

Tak for de mange krydsede fingre..

// Alexis

åååhhhh nej...det gør mig ondt...har fulgt med og var så glad da du skrev at nu var den der...øv øv øv., det er bare ikek fair...kan godt forstå hvis du har brug for en pause.

De bedste ønsker og tanker herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.