Lader du dit barn i "stikken"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Valle81

Malene84 skriver:

Hey girls..

mit spørgsmål lyder... når de dit barn fx. skal stikkes... er du så den der holder baby/barn eller lader du andre klare det? Uddyb gerne!!!

Jeg har diskuteret med min veninde hele dagen, ikke at vi SKAL være enige - men nu vil jeg gerne have jeres syn på spørgsmålet.

Holder mig lige objektiv til der kommer svar ind!!!

Det er mig der holder - jeg er helt afklaret med at når de skal stikkes er der ingen vej udenom - så jeg bevarer roen og som regel reagerer de ikke på stikket.

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Mikkel's mor <3

bagger26 skriver:

De virker, og jeg køber dem ALTID..

Sygeplejersken som stikker dem er altid så lettet når hun ser de har dem på, fordi hun hader jo at være den onde der gør dem ondt.

lyder smart har aldrig hørt om dem, så hvor kan de købes ?

til ts. her er der min kæreste der tager med, er selv rigtig bange for nåle, selv når hunden skal stikkes er det ham det skulle jo nødig smitte af på dem..

Anmeld

16. februar 2011

sarahb

Jeg holder... Det har jeg det bedst med og de føler sig trygge ved en forældre. Jeg Vil gerne gøre det så jeg også er Mor når det er træls og hårdt...

Anmeld

16. februar 2011

DLM

hos os er det farmand der sidder med sønnen hver gang, da jeg nærmest går i panik når jeg ser en sprøjte og bliver helt dårlig. Magnus skal jo ikke være bange bare fordi jeg er det.

så farmand holder og mor krammes bagefter

Anmeld

16. februar 2011

mor_sabina

Det er jo mor og far man har brug for når det gør ondt:*)

Anmeld

16. februar 2011

mor_sabina

Malene84 skriver:

Jeg er enig i begge dele.

Min veninde ringer efter sin mor, hver gang hendes søn skal stikkes. For hun kan ikke klare at se ham græde og vide at det gør ondt på ham  jeg prøøøøver at forstå det, men det kan jeg ikke... Jo, jeg HADER også at se mine sønner kede af det, og især hvis lægen skal stikke osv. Men de ved jeg er her for dem, de ved at jeg er lige ved deres side og det hele nok skal gå.

Jeg er dog enig i, at hvis man er så "malet" af ens nervøsitet, at det kan smitte barnet - så er det nok bedst at finde en anden. Jeg ved godt den er unfair, men sys jo bare at hun skulle til at tage sig sammen, og være stærk for sin søn

Enig og samtidig tænker jeg også at mormor får en lidt 'ond' rolle, hvis mor så sidder bagved og skal trøste bagefter? Ihvertfald synes jeg det skal være den samme der trøster og holder

Anmeld

16. februar 2011

Alberts/

min mor holder albert da jeg ikk selv ka klare det, jeg får ham lige efter han bliver stukket ¨så jeg er den der trøster.

albert vil simpelhen ikk snakke med den der har holdt ham når han bliver stukket så dur heller ikk det er mig der holder for så kan jeg ikk komme i nærheden af han i 1 dag eller 2

Anmeld

16. februar 2011

2721

bagger26 skriver:

Uhh jeg køber ALTID emla-plastre, så sidder jeg selv med barnet da det er hos mig de er trygge.

Det samme her

Anmeld

16. februar 2011

Sof

Indtil Siljes far og jeg gik fra hinanden, der sad hun hos ham, for hun kunne mærke at jeg ikke kunne lide det og blev derfor pylret/pjevset når hun var hos mig, men hun kom altid direkte over til mig bagefter  Da hendes far så ikke interessede sig for at tage til lægebesøg mere, hun var ca. 1½, der tog jeg mig sammen og siden har hun siddet hos mig uden ballade.

Sidste gang der fik hun min Ipod i ørene med Justin Bieber - Baby, lukkede øjnene og det gjorde at hun stort set intet mærkede. Hun er super god til at få vacciner, så det har udelukkende været mig der har været pylret, men det stammer fra ubehagelig minder på neonatal, men jeg har heldigvis kæmpet mig ud af dem, så det er intet problem for mig nu 

Anmeld

16. februar 2011

B&J

det er altid farmand der holder når der skal stikkes da jeg bare ikk kan tåle synet af nåle og jeg bare vil løbe væk med daniel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.