Malene84 skriver:
Hey girls..
mit spørgsmål lyder... når de dit barn fx. skal stikkes... er du så den der holder baby/barn eller lader du andre klare det? Uddyb gerne!!!
Jeg har diskuteret med min veninde hele dagen, ikke at vi SKAL være enige - men nu vil jeg gerne have jeres syn på spørgsmålet.
Holder mig lige objektiv til der kommer svar ind!!!

Hejsa smukke...
Altså nu har vi kun prøvet at Wilma skulle stikkes en enkelt gang indtil videre (udover den på hospitalet da hun var HELT nyfødt)
Og jeg må indrømme, at jeg SELV ville sidde med hende. Jeg ville være der for hende, når det gjorde ondt og hun blev forskrækket over den pludselige smerte!
Og JAAA det gjorde da mindst ligeså ondt på mig, og jeg ville da aller helst være fri for at hende blive ked af det, men på den anden side, så måtte jeg jo tage mig sammen og være tapper for Wilmas skyld... heheh!!
Heldigvis er hun den sejeste lille dame og græd kun meget KORT (ca. 20 sek), hvorefter hun sendte lægen et kæmpe grin...!! Såååe det var nu egentlig en super god oplevelse...!!
Men som svar..... - nej jeg vil selv sidde med Wilma og berolige hende, trøste hende og give hende tryghed i sådanne situationer!!

Anmeld