Lader du dit barn i "stikken"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Hasselnødden

Vi sørger altid for at vi kan komme afsted sammen, når Elias skal have sine vacciner og sådan vil det blive ved med.  Min mand holder ham. Jeg er skrækslagen for nåle og græder hver gang, men jeg vil gerne være der, også selvom det er bagved, så selvom jeg ikke holder ham, føler jeg ikke jeg lader ham i "stikken". Så kan jeg både tage mig af Elias og manden bagefter, for manden syntes bestemt heller ikke det er sjovt at skulle påføre vores søn smerte. Hvorfor tænkte jeg dog ikke på embla?  Det bruger jeg jo selv, hvis jeg skal have taget blodprøver. Nå, det kan nåes til næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her er det mig som holder, da det som regel er mig der tager til lægen med dem

Anmeld

17. februar 2011

Sabsy

Tulle28 skriver:

Min kæreste holder og jeg sidder bagved med ondt i maven... Kan slet ikke klare at hun bliver så ked af det.

Den melder jeg mig på - må endda tilføje at jeg sidder og stor hyler - kan ikke klare at det gør så ondt på ham.. Da han skulle ha' klippet tungebåndet, nåede far det ikke så jeg måtte gå ind med ham, og der lå min lille mand 5dage gammel og det gjorde bare så ondt!! Nøøøøjh jeg hylede og hev ham op til mig bagefter og slap ham ikke resten af dagen

Anmeld

17. februar 2011

misslea

Malene84 skriver:

Hey girls..

mit spørgsmål lyder... når de dit barn fx. skal stikkes... er du så den der holder baby/barn eller lader du andre klare det? Uddyb gerne!!!

Jeg har diskuteret med min veninde hele dagen, ikke at vi SKAL være enige - men nu vil jeg gerne have jeres syn på spørgsmålet.

Holder mig lige objektiv til der kommer svar ind!!!

Hejsa smukke...

Altså nu har vi kun prøvet at Wilma skulle stikkes en enkelt gang indtil videre (udover den på hospitalet da hun var HELT nyfødt)

Og jeg må indrømme, at jeg SELV ville sidde med hende. Jeg ville være der for hende, når det gjorde ondt og hun blev forskrækket over den pludselige smerte!

Og JAAA det gjorde da mindst ligeså ondt på mig, og jeg ville da aller helst være fri for at hende blive ked af det, men på den anden side, så måtte jeg jo tage mig sammen og være tapper for Wilmas skyld... heheh!!

Heldigvis er hun den sejeste lille dame og græd kun meget KORT (ca. 20 sek), hvorefter hun sendte lægen et kæmpe grin...!! Såååe det var nu egentlig en super god oplevelse...!!

Men som svar..... - nej jeg vil selv sidde med Wilma og berolige hende, trøste hende og give hende tryghed i sådanne situationer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.