Lader du dit barn i "stikken"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.962 visninger
64 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Malene84

Hey girls..

mit spørgsmål lyder... når de dit barn fx. skal stikkes... er du så den der holder baby/barn eller lader du andre klare det? Uddyb gerne!!!

Jeg har diskuteret med min veninde hele dagen, ikke at vi SKAL være enige - men nu vil jeg gerne have jeres syn på spørgsmålet.

Holder mig lige objektiv til der kommer svar ind!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

bagger26

Uhh jeg køber ALTID emla-plastre, så sidder jeg selv med barnet da det er hos mig de er trygge.

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Da hun var lille tog min mand altid med for at holde hende. Han var meget mere rolig omkring det end mig som garanteret var brudt ud i gråd.

Sidst hun blev stukket.... var det mon ved 2 år??, kan ikke helt huske hvornår, der holdt jeg hende selv.

Anmeld

16. februar 2011

Lone Jakobsen

nu har jeg været alene størstedelen af den tid jeg har været mor, og selv længe efter jeg fandt sammen med min mand, har jeg været den der tog med til alle de "trælse ting"

men men men, her efter vi har fået Rasmus, så indrømmer jeg gerne at jeg af og til har planlagt læge tider sådan at min mand kunne tage dem.

jeg absolut hader at mine børn skal gøres ondt.... og det er en lettelse nogen gange at lade andre tage over.

Anmeld

16. februar 2011

Sees

Malene84 skriver:

Hey girls..

mit spørgsmål lyder... når de dit barn fx. skal stikkes... er du så den der holder baby/barn eller lader du andre klare det? Uddyb gerne!!!

Jeg har diskuteret med min veninde hele dagen, ikke at vi SKAL være enige - men nu vil jeg gerne have jeres syn på spørgsmålet.

Jeg sidder ALTID selv med Emil, når han skal stikkes - Det er der han er tryggest, og det er jeg egentlig også.
Så aer jeg ham og fortæller ham hvor DYGTIG han er, og så er det ovre

Men jeg vil ikke kunne se det forkerte i dem der IKKE selv holder deres børn. Nogle kan ikke klare at se det, nogle kan ikke klare at høre barnet skrige osv - Sådan er vi så forskellige

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

jeg tager selv med, men jeg var ikke med da hun skulle i narkose med ørelægen... jeg var for urolig og ville ikke have det skulle smitte af på hende

Anmeld

16. februar 2011

mor til lille emma

Mener du når de små skal vaccineres evt?

Jeg er den grumme Det er mig som holder hende når hun bliver stukket og mig som trøster hvis det skal til

grunden til at det er mig er simpel... Det er mig som putter, giver hende mad og mig som har hende mest generalt herhjemme.. Hun føler sig mere tryg ved mig, og far er den sjove.. Ikke at manden ikke hjælper, det gør han... Men jeg føler det er naturligt for mig, at jeg er den som skal

Anmeld

16. februar 2011

Kamulla

årh jeg har nåle skræk.. så første gang hjalp min veninde mig da det ikke hjælper jeg går i panik.. jeg er blevet bedre og går med ham hver eneste gang... nu er der så nogle år til han skal stikkes igen.. heldigvis.. men der er det nok en større kamp end det har været nu

Anmeld

16. februar 2011

Faith

Sidst drengene blev stukket var det Jesper der holdt dem (jeg kan ikke få mig selv til at holde dem fast med "magt". Og så kom de over til mig og blev trøstet bagefter

Anmeld

16. februar 2011

Tulle28

Malene84 skriver:

Hey girls..

Min kæreste holder og jeg sidder bagved med ondt i maven... Kan slet ikke klare at hun bliver så ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.