Jer der så tvillinger igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

XXSS

K&S skriver:

og ja, hun virker meget nervøs - men jeg kan godt lide hun kommer til den konklusion at "det var vist ikke det store hit" - jeg ville heller ikke være in the mood for mad, hvis jeg blev vækket fra en dyb søvn

Nej der var hun faktisk lidt sjov :-)

Tag mig fra min dybe søvn og lig mig i din favn og prop mig med noget tykt stads jeg ikke har fået før - NEJ tak :-) haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Er der nogen der har dømt dem på det??? Hvor åndsvagt! De er ikke helt unge og har ikke meget familie, man kan da ikke begynde at invitere folk i Netto fordi "man" skal være mindst 60 til en barnedåb....

Det så da rigtig hyggeligt og afslappet ud, men jeg tror nu heller ikke de 2 mennesker kan være andet end afslappet....

Jo jo de stakkels mennesker er blevet dømt på det   Godt folk herinde fra ikke ved at vi kun var 12 til Alexanders barnedåb

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Znuzke skriver:

Jeg tænkte nu mere om de aldrig havde været i bad før, for han vidste ikke hvor meget vand han skulle brug og hun lød heller ikke som om hun havde helt styr på det. Og så op på bordet for at hæve lampen osv. Men selvfølgelig har de da været i bad, det virker bare meget akavet.

Jeg synes også de bærer dem akavet, de ligner nogle som kan tabe dem hele tiden. Og ja, så har de også været ret uheldige at ungerne er blevet filmet på tæppet hele tiden.

Men moren virker simpelthen så sød og rolig. Jeg tror måske de bare er meget påvirket af at der er et tv-hold

Ja, de virker meget "stive" i det mht. at bære børnene - er de ikke 3 måneder? Der kan jo godt tumles med 3 måneders baby´erne - jeg tænker da også, at jeg aktiverede Anton en hel del, da han var 3 måneder  men det er jo selvfølgelig ikke alt, man ser...!

Og tænk, jeg tænkte også - har de ikke været i bad endnu, det virkede helt nyt for dem? Men det håber jeg da, de har

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Tanja78 skriver:

Nej der var hun faktisk lidt sjov :-)

Tag mig fra min dybe søvn og lig mig i din favn og prop mig med noget tykt stads jeg ikke har fået før - NEJ tak :-) haha

Anmeld

16. februar 2011

skønneunger

nu ser jeg godt nok ikke den serie selv, men husk lige på at vi alle gør tingene forskelligt og så længe børnene trives og ikke mangler noget så er det vel ok?

jeg ville godt nok også opføre mig underligt med at kamera hold i nakken hvis jeg ikke ævlede løs af nervøsitet ville jeg nok konstant være ved at s.... i mine fine bukser

Anmeld

16. februar 2011

Shibby

Tanja78 skriver:

De virker bare ekstremt usikre. Sæt nu de fyldte for meget i, så hellere for lidt.. Lige som det undrede mig, at hun gav dem grød liggende og ikke oprejst.

Seriøst...

Anmeld

16. februar 2011

Loa

skønneunger skriver:

nu ser jeg godt nok ikke den serie selv, men husk lige på at vi alle gør tingene forskelligt og så længe børnene trives og ikke mangler noget så er det vel ok?

jeg ville godt nok også opføre mig underligt med at kamera hold i nakken hvis jeg ikke ævlede løs af nervøsitet ville jeg nok konstant være ved at s.... i mine fine bukser

Læg mærke til min oprettelse af indlægget ikke var for at kritiserer men mere en undren...... Om jeg selv gjorde tingene for besværlige......

Anmeld

16. februar 2011

skønneunger

nej nej sagde heller ikke du kritiserer overhovedet

mere alle dem som syntes det er meget mærkeligt og syntes det er forkert

Anmeld

16. februar 2011

XXSS

Shibby skriver:

Seriøst...

Ja de lå henover hendes lår mens hun puttede klistermassen i munden på dem..

Anmeld

16. februar 2011

Loa

skønneunger skriver:

nej nej sagde heller ikke du kritiserer overhovedet

mere alle dem som syntes det er meget mærkeligt og syntes det er forkert

Ok For mit var i hvert fald ikke derfor  

Næh syntes nu de virker blide og søde mod dem, og det er jo vigtigst.... Og hvis de er usikre er det jo ikke så mærkeligt eftersom det er deres første børn..... Jeg er sgu glad for der ikke er et kamerahold i nakken på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.