Jer der så tvillinger igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

ChatH

Loa skriver:

Det ældste par der bor hos mandens mor, er det mig der er helt hen i vejret eller var der ekstrem lidt vand i badekaret da de badede børnene?? 

Jeg plejer fylde ret meget i, så hun ikke har så meget af kroppen over vandet, og måske kommer til at fryse.... Men det er måske mig der er galt på den?

FNIS min mand sagde: "nu skal de da passe på de ikke kommer for meget vand i" vi plejer også have en del mere i ellers bliver det jo koldt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

TinaPina

Uh der er simpelthen så mange ting ved det par der giver mig knopper.

Bla det med badet. Det må da være vildt koldt at blive badet på den måde.

Hvem ligger ned og spiser helt tynd grød? Mit barn kommer da i hvert fald ikke til det.

Og hvorfor ligger de ALTID og sover på det skide aktivitetstæppe? Hvis de er trætte, så skal de da puttes i en seng eller i en barnevogn!

Anmeld

16. februar 2011

Lady Marion <3

Jeg tænkte det samme   men for pokker da hvor er det dog nogle dejlige unger de har   jeg er helt tosset med dem ,, og folk herinde har haft så travlt med at dømme dem som forældre bla. pga deres barnedåb hvor der "kun" var kaffebord og 9 gæster ..   Jeg syntes det virker som om de trivedes helt vildt som tvillingeforældre og tager det hele så roligt og afslappet ,,,   til dem ...

Anmeld

16. februar 2011

Maja88

ja men børnene lød nu ikke utilfredse selvom der var så lidt vand i....

men det med grøden... kunne ikke lige tage hun skulle vække dem, for nu havde hun jo altså bestemt de skulle prøve grød.

Anmeld

16. februar 2011

spj

Tanja78 skriver:

De virker bare ekstremt usikre. Sæt nu de fyldte for meget i, så hellere for lidt.. Lige som det undrede mig, at hun gav dem grød liggende og ikke oprejst.

Det undrede mig også meget og at de to drengen konstant ligger på tæpper på gulvet også når de sover.

Anmeld

16. februar 2011

XXSS

Muffi<3 skriver:

Jeg tænkte det samme   men for pokker da hvor er det dog nogle dejlige unger de har   jeg er helt tosset med dem ,, og folk herinde har haft så travlt med at dømme dem som forældre bla. pga deres barnedåb hvor der "kun" var kaffebord og 9 gæster ..   Jeg syntes det virker som om de trivedes helt vildt som tvillingeforældre og tager det hele så roligt og afslappet ,,,   til dem ...

Helt sikkert - jeg tror også bare at de er ekstremt usikre og lidt bange for om de nu kan klare det hele :-) Jeg har ikke set det med barnedåben endnu, det har jeg nok glemt (har optaget nogle af programmerne) :-)

Anmeld

16. februar 2011

ekzunz

Jeg tænkte nu mere om de aldrig havde været i bad før, for han vidste ikke hvor meget vand han skulle brug og hun lød heller ikke som om hun havde helt styr på det. Og så op på bordet for at hæve lampen osv. Men selvfølgelig har de da været i bad, det virker bare meget akavet.

Jeg synes også de bærer dem akavet, de ligner nogle som kan tabe dem hele tiden. Og ja, så har de også været ret uheldige at ungerne er blevet filmet på tæppet hele tiden.

Men moren virker simpelthen så sød og rolig. Jeg tror måske de bare er meget påvirket af at der er et tv-hold

Anmeld

16. februar 2011

spj

TinaPina skriver:

Uh der er simpelthen så mange ting ved det par der giver mig knopper.

Bla det med badet. Det må da være vildt koldt at blive badet på den måde.

Hvem ligger ned og spiser helt tynd grød? Mit barn kommer da i hvert fald ikke til det.

Og hvorfor ligger de ALTID og sover på det skide aktivitetstæppe? Hvis de er trætte, så skal de da puttes i en seng eller i en barnevogn!

Anmeld

16. februar 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Er der nogen der har dømt dem på det??? Hvor åndsvagt! De er ikke helt unge og har ikke meget familie, man kan da ikke begynde at invitere folk i Netto fordi "man" skal være mindst 60 til en barnedåb....

Det så da rigtig hyggeligt og afslappet ud, men jeg tror nu heller ikke de 2 mennesker kan være andet end afslappet....

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Tanja78 skriver:

De virker bare ekstremt usikre. Sæt nu de fyldte for meget i, så hellere for lidt.. Lige som det undrede mig, at hun gav dem grød liggende og ikke oprejst.

og ja, hun virker meget nervøs - men jeg kan godt lide hun kommer til den konklusion at "det var vist ikke det store hit" - jeg ville heller ikke være in the mood for mad, hvis jeg blev vækket fra en dyb søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.