Manden lyver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Lou87

henh01 skriver:

ja du stikker det i maskinen, trykker koden, siger anden funktion - trykker på udskrift så kommer der en seddel ud. Du kan også bare bede om saldo på kvittering så kan du se de seneste 6 overførelser/hævninger.

totalt detektiv agtig - i like haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

henh01

JuliaNielsen skriver:

Jeg er ikke bange for at skulle stå som enlig mor, det tror jeg godt jeg ville kunne klare,. men har slet ikke tænkt de tanker. Til hverdag viser han at han elsker mig og jeg elsker ham det er der det hele ligger i dett

Lyder som om I har mange problemer, det er ikke ret længe siden du fortalte at han var sur og du frygtede han havde en affære.. Måske er han ikke den rette for dig..

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

Lou87 skriver:

Okay.. godt nok.

Men undskyld mig - men tror ikke du er klar over hvor STOR en nar han er!?!? Det der havde jeg bare ALDRIG fundet mig i..

Du fortjener bedre efter min mening og er ærgelig over du venter barn med ham - det er bare ikke acceptabelt det han har gjort.
Lyder lidt som om han bruger pengene uden din viden.

Jeg ved det ikke.

Måske er jeg bare meget godtroende og ser det bedste i ham og tænker på de gode tider..!

Anmeld

10. februar 2011

henh01

Lou87 skriver:

totalt detektiv agtig - i like haha

Man har vel været mistroisk... hahaha

Ej har nu aldrig troet min mand løj omkring penge, men har da i tidligere forhold oplevet løgne. Det gør forfærdelig ondt og man har så svært ved at indse det. Men sikke en befrielse det er efterfølgende, også selvomo man lever alene. Ingen fortjener at tilbringe sit liv med en der ikke har respekt.

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

henh01 skriver:

ja du stikker det i maskinen, trykker koden, siger anden funktion - trykker på udskrift så kommer der en seddel ud. Du kan også bare bede om saldo på kvittering så kan du se de seneste 6 overførelser/hævninger.

tak det tror jeg jeg vil gøre :-)

Anmeld

10. februar 2011

Lou87

JuliaNielsen skriver:

Jeg ved det ikke.

Måske er jeg bare meget godtroende og ser det bedste i ham og tænker på de gode tider..!

Det tror jeg da desværre du gør!
Jeg læs VAR sammen med en der løj overfor mig, og tro mig det var om en bagatel i forhold til det her..
Men han blev altså fyret! Det kan jeg bare slet ikk have..
Hvad ville han så lyve om næste gang?
Det er bare ikk et liv jeg gider leve og slet ikk et liv jeg ville tilbyde mit kommende barn - det er bare uansvarligt.

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

Louisiana28 skriver:

Nu har jeg ikke læst alle andres svar, så det er muligt at jeg gentager nogen.

Først - det virker altså til, at han vil skjule noget... Det hele lyder meget mærkeligt!!

Næst - jeg ville tage kortet og gemme det. Og se hvordan han reagere. For han kan jo ikke spørge dig, om du har set det. Og hvis han lukker kortet, så skal han jo have et nyt tilsendt, og så er det bare med, at holde øje med posten!  Men i den tid hvor han mangler kortet, får han måske bøvl med, at hæve penge (selvom det vist er muligt at hæve, hvis man har sit pas eller noget med i banken), og så vil han måske til sidst gå til bekendelse. Det bedste vil vel være, at han selv kommer og fortæller det?

Du kan jo, en dag han siger han skal hæve penge, sige, at du da lige tager med, du trænger alligevel til lidt luft? Og evt ha' taget kortet ud af lommen inden? Bare et forslag.

Uanset hvad, så lyver han for dig, og det er der ingen der har fortjent. Et stort  til dig!!

Ville havde været med ham idag men han sagde at jeg skulle blive hjemme og slappe af så ville han ordne det,. og stolede jo på ham..!

Anmeld

10. februar 2011

Lou87

henh01 skriver:

Man har vel været mistroisk... hahaha

Ej har nu aldrig troet min mand løj omkring penge, men har da i tidligere forhold oplevet løgne. Det gør forfærdelig ondt og man har så svært ved at indse det. Men sikke en befrielse det er efterfølgende, også selvomo man lever alene. Ingen fortjener at tilbringe sit liv med en der ikke har respekt.

hahaha ja det kan man da kun blive i sådan en situation!!

og ja jeg har som jeg også li har skrevet til TS, selv været i et forhold med en der løj overfor mig... og det var en bagatel i forhold til det her!! Og jeg fyrede ham altså... Der er da ingen fremtid i sådan et fjols - han respekterer jo ikk en.
Og hvorfor sku man leve med det resten af livet? Det gad jeg ikke, så han måtte ud og jeg har da også fundet LANGT bedre.

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

Lou87 skriver:

Det tror jeg da desværre du gør!
Jeg læs VAR sammen med en der løj overfor mig, og tro mig det var om en bagatel i forhold til det her..
Men han blev altså fyret! Det kan jeg bare slet ikk have..
Hvad ville han så lyve om næste gang?
Det er bare ikk et liv jeg gider leve og slet ikk et liv jeg ville tilbyde mit kommende barn - det er bare uansvarligt.

Bliver bare utroligt ked af i alle siger det :-( Vil jo ikke miste ham men vil samme tid gøre det bedste for barnet :s

Jeg vil tage det op med ham her om 30 min,. Også fortælle ham han er nød til at finde et andet sted at bo hvis det er sådan han vil behandle mig..!

Anmeld

10. februar 2011

Louisiana

JuliaNielsen skriver:

Ville havde været med ham idag men han sagde at jeg skulle blive hjemme og slappe af så ville han ordne det,. og stolede jo på ham..!

Så bare sig næste gang, at du ikke har brug for at slappe af, men har brug for frisk luft. Nu ved du hvad der foregår, så pres ham lidt. Og lykkes det ikke, så snup kortet næste gang han er i bad eller noget. Som sagt, så kan han jo ikke fortælle dig, at det mangler. Ellers bare glem, at tage med ham, bare nøjes med, at tage kortet. Og se hvad der sker.

Og husk lige på hvad det egentlig er han gør. Han lyver dig lige op i dit åbne ansigt og har faktisk ikke meget respekt for dig... Husk dig selv her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.