Rockertand skriver:
ÅH GUD.....(man burde kunne høre trætheden i min stemme)
PUNKT 1: Man råber ikke ad hinanden eller skændes, man diskuterer tingene stille og roligt som voksne mennesker - og man kan godt være enige om at være uenige.
Vi kan da sagtens skændes og råbe af hinanden, hvilket ikke gør os anderledes end mange andre forældre/par/kærester/mennesker
PUNKT 2: Der er klart et større eller mindre spilleproblem udfra det, du forklarer - og du er ikke et hak bedre, I skal tage jer af de økonomiske forpligtelser, I har, og derefter kan man blive enige om, hvilken luksus man skal bruge de overskydende midler på.
Bare fordi han har spillet før, er det jo ikke nødvendigvis det han bruger pengene på, din insiderviden er forbavsende
PUNKT 3: At I overhovedet har været i nærheden af at blive smidt ud af jeres bolig vidner om, at I ikke tager jeres ansvar alvorligt - nu er der et barn på vej - så nu må I altså klemme balderne sammen!
PUNKT 4: Normale voksne mennesker har et Dankort, så de ikke behøver at stå skoleret i banken for at hæve et par hundrede kroner, - der må være et problem siden I ikke har et det? Jeg er i bund og grund ligeglad med, at I ikke får mad på bordet, men der er et lille barn, der skal have sund og nærende kost på et tidspunkt, og det er I ikke i stand til at yde på nuværende tidspunkt, så håber, at I får styr på det inden da.
What!?!?!?! Godt nok ser jeg ikke mig selv som gennemsnitlig og har ikke dankort, men "normale mennesker har Dankort"... og man står ikke skoleret i banken for at hæve penge.
MEn tak for indsigten i dine (i mine øjne) fordomme....
.............