Manden lyver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

musse1

håber i for snakket, det ordenlig igennem, for det er da bare slet ikke okay, det han har gjort..

håber du gør, hvad du inderst inde føler er rigtigt for dig og jeres kommende barn..

kan du acceptere hvis, det forsætter på den her måde, at han skal ha alle dine penge, og du ingen ting har ?

ja jeg kunne i hvert fald ikke leve på den måde..

sender en masse

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

JuliaNielsen

Lou87 skriver:

Efter det jeg kan læse lyder det som om du er "bange" for ham..
Nu ved jeg ikk om han er voldelig anlagt??
Men i så fald skal du nok ikk gøre som alle herinde råder til med og smide kortet i hovedet på ham og spørge hva faen han bilder sig ind - i risiko for han kan skade barnet!!
Men derimod ville jeg tage mine ting og skride og når du så var på afstand ringe til ham og spørge hva fanden han bilder sig ind og det jo også er dine penge!!

Hvis ikk han er ville jeg altså også bare uanset hvad om han ska på arbejde eller noget, spørge hva fanden han har gang i..

Tag ansvar for dig selv og stå op for dig selv! Du skal snart være mor, så du er nødt til og tage affære

En krammer med på vejen  For han lyder godt nok som lidt af en nar - øv .. havde jeg ikk fundet mig i overhovedet !!

Jeg er ikke bange for ham men bange for at miste ham..

Han kunne heller ALDRIG nogensinde finde på at skade barnet på nogle måder. Tværtigmod..!

Anmeld

10. februar 2011

henh01

Har du hans kode til kortet? -I så fald tror jeg jeg ville gå bag hans ryg og gå op iog tage en konto udskrift for at finde ud af hvad han skjuler. Måsker bruger han pengene på spil som en anden også er inde på.

Anmeld

10. februar 2011

Rockertand

ÅH GUD.....(man burde kunne høre trætheden i min stemme)

PUNKT 1: Man råber ikke ad hinanden eller skændes, man diskuterer tingene stille og roligt som voksne mennesker - og man kan godt være enige om at være uenige.

PUNKT 2: Der er klart et større eller mindre spilleproblem udfra det, du forklarer - og du er ikke et hak bedre, I skal tage jer af de økonomiske forpligtelser, I har, og derefter kan man blive enige om, hvilken luksus man skal bruge de overskydende midler på.

PUNKT 3: At I overhovedet har været i nærheden af at blive smidt ud af jeres bolig vidner om, at I ikke tager jeres ansvar alvorligt - nu er der et barn på vej - så nu må I altså klemme balderne sammen!

PUNKT 4: Normale voksne mennesker har et Dankort, så de ikke behøver at stå skoleret i banken for at hæve et par hundrede kroner, - der må være et problem siden I ikke har et det? Jeg er i bund og grund ligeglad med, at I ikke får mad på bordet, men der er et lille barn, der skal have sund og nærende kost på et tidspunkt, og det er I ikke i stand til at yde på nuværende tidspunkt, så håber, at I får styr på det inden da.

Anmeld

10. februar 2011

Malene84

Tag kortet og gem det godt!!! Næste gang stodderen er på røven og spørg om penge, kan du jo så give ham kortet tilbage og sige værsgo min ven, du kan jo bare gå ned og hæve

Det er jo tit og ofte sådan med DRENGE, at de ikke fatter en skid af en skideballe!! De skal have den serveret så den hurter!!

Held og lykke...

Anmeld

10. februar 2011

Melbek

jeg havde pakket hvad jeg skulle bruge til en ugen tid og finde et andet sted at overnatte. oO så give han en uge til at få styr på hans lort.

Jeg ville ikke give ham flere penge, ej heller hvis det betyder ingen mad eller betaling af husleje, for som en skriver - banken udbetaler ved skrænken, hvis man har domumentation for, hvem man er. Det lugter laangt væk det der.

Jeg synes det er en kanon ærgerlig situation du står i. Baby i maven og en kæreste du åbenbart ikke kan stole på.

Mon ikke baby ville have det bedre med kun mor og stabilitet i hverdagen, end begge forældre og ikke vide om der er aftensmad...

Din søs mangler jo sikkert en at bo sammen med også

Håber du finder hoved og hale i det hele

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

moars skriver:

Det lyder ikke særlig rart at skulle gå og frygte hans reaktion ligefrem.....og at han bliver en led satan når han er sur....Jeg ville have virkelig ondt i maven hvis det var mig....

Og uanset om du har haft brugt for mange penge eller andet (hvis det er derfor han har løjet), så har han ingen ret til at manipulere med dig eller behandle dig som et lille barn.....Det lyder som om at han ikke respekterer dig, og det er virkelig skadeligt for ens selvværd og selvtillid i længden...

Og hvis han lyver fordi han har et problem/misbrug eller andet, så ligger der en virkelig stor udfordring der....

Du får et cyberkram men også et håb om at du på et eller andet tidspunkt når du er parat, kan finde en stor portion selvtillid og vise ham at dig skal man ikke træde på......

Det er jo altid svært at råde når man ikke kender nærmere til personer eller situationer.....men øv kan godt forstå du har det noget mærkeligt med den historie...!

Tak

Anmeld

10. februar 2011

LC

Tror det bedste for dig er at få det ud af verden inden du blæser det mere op... Kan være han har en logisk grund til hævekortet i hans lomme.

Gå ind og snak med ham stille og roligt, og spørg om en forklaring...

fortæl ham at du så det da du ledte efter penge, han kan lige så godt få sandheden.

Sørg for at giv ham en chance for at forklare istedet for at starte med at råbe, det får du måske mest ud af....

Anmeld

10. februar 2011

Rockertand

JuliaNielsen skriver:

Igen så er det ikke fordi vi ikke penge nok har, men at han bare ikke har gidet hæve dem..

Jeg er selv kun 19 år men han er altså 39 :s

Jo jeg vil super gerne have barn med ham fordi trods alt elsker jeg ham,. Men jo jeg er så stik tosset på ham at jeg måske nok kan sidde og tænke nu at jeg ikke kan stole på ham mere.. :s

Okay, den der med de 39 år, - den så jeg slet ikke komme....han opfører sig som teenager.....

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

mor til lille emma skriver:

Hej..

For det første, kan man altså godt hæve penge uden kort... man kan vise sit pas eller kørekort, og har man ikke det, så stiller banken dig nogle spørgsmål for at være sikker på, at det er ham... Så det er altså ikke rigtigt at han ikke kan hæve...

jeg synes du skal gå ind til ham og smide det i hovedet på ham og sige hvad han bilder sig ind... Det fandeme for latterligt..!

Jeg havde ikke fundet mig i det, og jeg havde sagt det med det samme jeg fandt ud af det. Håber I finder ud af det

puha han arbejder som bager og har ikke sovet meget idag, han ville blive stik tosset hvis jeg gik ind og vækkede ham nu :-) må nok heller vente til 22,30 :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.