JuliaNielsen skriver:
Igen så er det ikke fordi vi ikke penge nok har, men at han bare ikke har gidet hæve dem..
Jeg er selv kun 19 år men han er altså 39 :s
Jo jeg vil super gerne have barn med ham fordi trods alt elsker jeg ham,. Men jo jeg er så stik tosset på ham at jeg måske nok kan sidde og tænke nu at jeg ikke kan stole på ham mere.. :s
Beklager hvis jeg gentager noget andre har skrevet/rådet dig til.. Har ikke læst hele tråden igennem.
Det er en værre redelighed du er kommet ud i der og der er ingen tvivl om at JEG i hvert fald ikke ville finde mig i det. Det er jo et kæmpe tillidsbrud imellem dig og din kæreste!! Det der skinner lidt igennem de første sider (som jeg læser det) er at han før har haft et spilleproblem. Hvis ikke han har fået behandling for det ligger trangen sikkert stadig dybt i ham. Det er ikke bare noget der forsvinder fra den ene dag til den anden. Så i princippet ved du jo ikke om han stadig spiller, for mennesker med denne last skammer sig tit over det og skjuler det for familie og venner. Måske han er kommet ud hvor han ikke kan bunde og ikke tør sige det til dig (måske har han brugt alle pengene). Du siger at i har penge - er det noget du VED? Har du set kontoudtog fra hans konto? Det kan jo være han skjuler at i ingen penge har, og at det er derfor han har handlet som han har...
Jeg vil råde dig til at tage hans hævekort og stille og roligt konfrontere ham med at du har fundet det (ikke noget med at smide det i hovedet på ham, hvis han blir så arrig som du siger) I trænger bestemt til at få snakket ud!! Prøv at være forstående over for det han har at sige, så er der nok større chance for at han er ærlig overfor dig.
Håber det hele løser sig for jer.
Anmeld