Manden lyver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

JuliaNielsen

Rockertand skriver:

Jamen, så er alt jo i den skønneste orden...- og han slap meget elegant ud af situationen.

Hvis alt forholder sig, som han siger, så har han intet imod, at I sammen gennemgår alle økonomiske forhold og får engagementsoversigt i banken, så du ved, at alt er i orden - det vil måske også give dig mere interesse i at spare op i stedet for det omtalte overforbrug.

Når han nu har tørret dine tårer og givet dig kortet, så du kan bruge nogle penge - så tænker du ikke nærmere over situationen eller hvad? Så stoler du bare blindt på ham igen og er tilfreds med, at han har lovet dig en forlovelsesring og at du må shoppe? Tænk dig nu godt om.....

NEJ overhovedet ikke, kortet ligger på bordet vil ikke engang bruge det,. Han gik lidt efter og fik ikke et farvel kys, og jeg har ikke tænkt mig at det bare var det, men vil også gerne tænke på at vi venter os sammen,. Og at han normalt er meget sød af sig og tænker mest på mig og hans søn..!

Er godt tilfreds med han blev ked af det, og han fik en grim smag i munden, men har da tænkt mig at køre lidt i det imorgen, men ikke for meget da han også er meget følsom, men han skal vide at jeg ikke finder mig i det..! For efter hvad jeg mener kunne det havde været løst på mange andre måder..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

mum2010

JuliaNielsen skriver:

Igen så er det ikke fordi vi ikke penge nok har, men at han bare ikke har gidet hæve dem..

Jeg er selv kun 19 år men han er altså 39 :s

Jo jeg vil super gerne have barn med ham fordi trods alt elsker jeg ham,. Men jo jeg er så stik tosset på ham at jeg måske nok kan sidde og tænke nu at jeg ikke kan stole på ham mere.. :s

Beklager hvis jeg gentager noget andre har skrevet/rådet dig til.. Har ikke læst hele tråden igennem.

Det er en værre redelighed du er kommet ud i der og der er ingen tvivl om at JEG i hvert fald ikke ville finde mig i det. Det er jo et kæmpe tillidsbrud imellem dig og din kæreste!! Det der skinner lidt igennem de første sider (som jeg læser det) er at han før har haft et spilleproblem. Hvis ikke han har fået behandling for det ligger trangen sikkert stadig dybt i ham. Det er ikke bare noget der forsvinder fra den ene dag til den anden. Så i princippet ved du jo ikke om han stadig spiller, for mennesker med denne last skammer sig tit over det og skjuler det for familie og venner. Måske han er kommet ud hvor han ikke kan bunde og ikke tør sige det til dig (måske har han brugt alle pengene). Du siger at i har penge - er det noget du VED? Har du set kontoudtog fra hans konto? Det kan jo være han skjuler at i ingen penge har, og at det er derfor han har handlet som han har...

Jeg vil råde dig til at tage hans hævekort og stille og roligt konfrontere ham med at du har fundet det (ikke noget med at smide det i hovedet på ham, hvis han blir så arrig som du siger) I trænger bestemt til at få snakket ud!! Prøv at være forstående over for det han har at sige, så er der nok større chance for at han er ærlig overfor dig.

Håber det hele løser sig for jer.

Anmeld

11. februar 2011

JuliaNielsen

mum2010 skriver:

Beklager hvis jeg gentager noget andre har skrevet/rådet dig til.. Har ikke læst hele tråden igennem.

Det er en værre redelighed du er kommet ud i der og der er ingen tvivl om at JEG i hvert fald ikke ville finde mig i det. Det er jo et kæmpe tillidsbrud imellem dig og din kæreste!! Det der skinner lidt igennem de første sider (som jeg læser det) er at han før har haft et spilleproblem. Hvis ikke han har fået behandling for det ligger trangen sikkert stadig dybt i ham. Det er ikke bare noget der forsvinder fra den ene dag til den anden. Så i princippet ved du jo ikke om han stadig spiller, for mennesker med denne last skammer sig tit over det og skjuler det for familie og venner. Måske han er kommet ud hvor han ikke kan bunde og ikke tør sige det til dig (måske har han brugt alle pengene). Du siger at i har penge - er det noget du VED? Har du set kontoudtog fra hans konto? Det kan jo være han skjuler at i ingen penge har, og at det er derfor han har handlet som han har...

Jeg vil råde dig til at tage hans hævekort og stille og roligt konfrontere ham med at du har fundet det (ikke noget med at smide det i hovedet på ham, hvis han blir så arrig som du siger) I trænger bestemt til at få snakket ud!! Prøv at være forstående over for det han har at sige, så er der nok større chance for at han er ærlig overfor dig.

Håber det hele løser sig for jer.

Der er penge på kortet, han ved godt jeg går fra ham og ikke vil rede ham en gang mere. Så tror han er fornuftig nok der..

Har lige været inde på netbank, og der er penge på kortet. Har skrevet hvad der skete længer oppe :-)

Tak for råd.

Anmeld

11. februar 2011

mum2010

JuliaNielsen skriver:

Der er penge på kortet, han ved godt jeg går fra ham og ikke vil rede ham en gang mere. Så tror han er fornuftig nok der..

Har lige været inde på netbank, og der er penge på kortet. Har skrevet hvad der skete længer oppe :-)

Tak for råd.

Ja fik det lige læst  

Anmeld

11. februar 2011

Simone J

JuliaNielsen skriver:

Tak Tina <3

Jeg har lige snakket med ham om det og startede med at spørge om han havde noget han ville sige til mig, og han svarede nej, så sågde nå jeg tænker bare på det kort jeg har her,. Og bedte om en forklaring, han sagde da at jeg for noget tid siden brugte en masse penge på unødvendige ting og det ville han undgå,. Derfor tog han alternativ og gjorde det han mente var rigtig,. Han forklarede så bagefter at grunden til han ikke sagde noget da det blev beder, var fordi han ville spare op til bebsi kom, og en forlovelsesring,. For det behøvede vi, og han var bange for jeg ville gå tilbage til at bruge penge hver gang jeg havde nogle..!

Og unskyldede at han ikke hævede nogle igår, og at han ingen forklaring havde på det men at han ikke ville jeg skulle opdage det, ikke sådan.!

Han var faktisk rigtig sød idag, og jeg græd jo, gør jeg næsten hver gang der er det mindste, har i forvejen let til tåre og er bestemt ikke blevet beder efter jeg er blevet gravid, han tørrede mine kinder og gav mig hævekortet og sagde, at jeg skulle have lov til at have det, så kunne jeg ringe til min søster og inviterer hende ud og spise i weekenden og købe noget tøj til bebsi <3

Ja jeg elsker ham meget, og er glad for at du kan se det <3!

Julia 15+4 

Jeg synes stadig det virker mystisk..

Kan heller ikke forstå hvorfor du lader dine penge gå ind på hans konto og sletter ikke når i skal have barn. Virker som om du ikke har det vilde indblik i økonomien.. I burde måske overveje og have en fælles konto til alle jeres fasteudgifter m.m. og så hver jeres egen konto men "lommepenge" og hver jeres opsparing, så hvis der sker noget har man altid noget at falde tilbage på..

Anmeld

11. februar 2011

henh01

Nu er der noget der slet ikke hænger sammen i mine øre... Du siger du lige har været på netbank???? -Hvorfor gjorde du ikke det ASAP da du mistænkte ham for at bruge penge på spil mv.? På netbank kan man jo også se seneste overførelser.

Undrer mig meget over at du er så godtroende, men det vil jeg ikke blande mig i, jeg er bare helt overbevist om at der ikke er sparet en disse op og den forlovelsesring får lange udsigter. Han havde jo netop ingen grund for ikke at ville hæve penge så I ku få mad - du skriver længere oppe at I ofte har spist det mest mærkelige fordi han ikke "kunne" hæve penge. Og hvad da din søster var på besøg, der "kunne" han heller ikke hæve penge.

Sig mig engang, vil du leve med en mand, der styrer dig og din gøren på det groveste??

Husk at tiden der går får du aldrig igen!

Anmeld

11. februar 2011

sarahb

Jeg må desværre sige at jeg har en smule ondt af dig.
Og det er af den simple grund til at du ikke kan konfrontere ham på en sur måde for så vil han reagere voldsomt og blive super ked og være meget følsom og så er DU bekymret HAN vil gå...
Hvordan er det lige at man kan være bange for at konfrontere når det er han der har løjet. OG hvis han er 39 så kan han vel også klare at få noget kritik osv.
Og det med at det er hende damen der kun kan give ham penge, arrrrhhhh men come on. Et billed ID og så kan du hæve penge i ens filial.
Jeg synes at hele situationen virker total suspekt.. Og bare fordi han er busted så må du godt bruge penge og invitere din søster...

Jeg håber bare du får en ordenlig portion selvtillid og en dag kan stå ordenligt op for dig selv og ikke være så forsigtig i dine forhold.

Anmeld

11. februar 2011

sarahb

fejl

Anmeld

11. februar 2011

Koen.

henh01 skriver:

Nu er der noget der slet ikke hænger sammen i mine øre... Du siger du lige har været på netbank???? -Hvorfor gjorde du ikke det ASAP da du mistænkte ham for at bruge penge på spil mv.? På netbank kan man jo også se seneste overførelser.

Undrer mig meget over at du er så godtroende, men det vil jeg ikke blande mig i, jeg er bare helt overbevist om at der ikke er sparet en disse op og den forlovelsesring får lange udsigter. Han havde jo netop ingen grund for ikke at ville hæve penge så I ku få mad - du skriver længere oppe at I ofte har spist det mest mærkelige fordi han ikke "kunne" hæve penge. Og hvad da din søster var på besøg, der "kunne" han heller ikke hæve penge.

Sig mig engang, vil du leve med en mand, der styrer dig og din gøren på det groveste??

Husk at tiden der går får du aldrig igen!

os min tanke

trådstarter < du fortjener et kram ikke sjovt når der er rod i forholdet !

Anmeld

11. februar 2011

tinasmor

Simone J skriver:

Jeg synes stadig det virker mystisk..

Kan heller ikke forstå hvorfor du lader dine penge gå ind på hans konto og sletter ikke når i skal have barn. Virker som om du ikke har det vilde indblik i økonomien.. I burde måske overveje og have en fælles konto til alle jeres fasteudgifter m.m. og så hver jeres egen konto men "lommepenge" og hver jeres opsparing, så hvis der sker noget har man altid noget at falde tilbage på..

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.