JuliaNielsen skriver:
Jeg er ikke bange for ham men bange for at miste ham..
Han kunne heller ALDRIG nogensinde finde på at skade barnet på nogle måder. Tværtigmod..!
bliver frustreret over at du bliver bange for at miste ham. Hvorfor? -Fordi du ikke kan klare livet som kommende mor alene?
Altså jeg elsker min kæreste over alt på kloden, men jeg er ikke BANGE for at miste ham. -jo at han går bort, kommer ud for en ulykke og des lige. Men jeg er ikke bange for at vi skal gå fra hinanden. Jeg er stærk nok til at klare livet selv, også selv om det indebære et liv som enlig mor til 2 børn. Altså det jeg mener er, at der er stadig så meget af mig i mit forhold at jeg ikke går og er bange for tingene skal gå galt. Kan du følge mig? -Kan jo ikke tvinge ham til at elske mig, og en ting er sikkert, man elsker ikke en person man lyver overfor medmindre man har et forklareligt problem og herved indvilligere i at ændre dette.
Jeg vil blive fordærdelig ked af hvis min kæreste går fra mig, men jeg har selvrespekt nok til ikke at ville leve mit liv med en der åbenlyst lyver og bedrager.
Anmeld