Manden lyver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

henh01

JuliaNielsen skriver:

Jeg er ikke bange for ham men bange for at miste ham..

Han kunne heller ALDRIG nogensinde finde på at skade barnet på nogle måder. Tværtigmod..!

bliver frustreret over at du bliver bange for at miste ham. Hvorfor? -Fordi du ikke kan klare livet som kommende mor alene?

Altså jeg elsker min kæreste over alt på kloden, men jeg er ikke BANGE for at miste ham. -jo at han går bort, kommer ud for en ulykke og des lige. Men jeg er ikke bange for at vi skal gå fra hinanden. Jeg er stærk nok til at klare livet selv, også selv om det indebære et liv som enlig mor til 2 børn. Altså det jeg mener er, at der er stadig så meget af mig i mit forhold at jeg ikke går og er bange for tingene skal gå galt. Kan du følge mig? -Kan jo ikke tvinge ham til at elske mig, og en ting er sikkert, man elsker ikke en person man lyver overfor medmindre man har et forklareligt problem og herved indvilligere i at ændre dette.

Jeg vil blive fordærdelig ked af hvis min kæreste går fra mig, men jeg har selvrespekt nok til ikke at ville leve mit liv med en der åbenlyst lyver og bedrager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Lou87

JuliaNielsen skriver:

Jeg er ikke bange for ham men bange for at miste ham..

Han kunne heller ALDRIG nogensinde finde på at skade barnet på nogle måder. Tværtigmod..!

Okay.. godt nok.

Men undskyld mig - men tror ikke du er klar over hvor STOR en nar han er!?!? Det der havde jeg bare ALDRIG fundet mig i..

Du fortjener bedre efter min mening og er ærgelig over du venter barn med ham - det er bare ikke acceptabelt det han har gjort.
Lyder lidt som om han bruger pengene uden din viden.

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

Maalene skriver:

Åhh, sikke da et kæmpe fjols

Så kan jeg sgu godt forstå du kammer over, hvis han er den type... Du har jo reddet hans røv 1 gang - og 15.000 er dælen-dytme mange penge

Okay, ikke sikkert det er det så - men hvem ved, måske har det taget overhånd og er gået galt igen... Der må være en grund til han skjuler det for dig - ellers er han da et ualmindeligt dumt svin  

Få ham konfronteret og skæld ham aaaalt det ud du vil - det har du alverdens grund til

Vil tænke på dig og sende dig de bedste tanker

Super mange tak.

dejligt at få et klap på skulderen og få bekraftet at det er iorden at jeg er gal og bliver det

Anmeld

10. februar 2011

Mi

Rockertand skriver:

ÅH GUD.....(man burde kunne høre trætheden i min stemme)

PUNKT 1: Man råber ikke ad hinanden eller skændes, man diskuterer tingene stille og roligt som voksne mennesker - og man kan godt være enige om at være uenige.

PUNKT 2: Der er klart et større eller mindre spilleproblem udfra det, du forklarer - og du er ikke et hak bedre, I skal tage jer af de økonomiske forpligtelser, I har, og derefter kan man blive enige om, hvilken luksus man skal bruge de overskydende midler på.

PUNKT 3: At I overhovedet har været i nærheden af at blive smidt ud af jeres bolig vidner om, at I ikke tager jeres ansvar alvorligt - nu er der et barn på vej - så nu må I altså klemme balderne sammen!

PUNKT 4: Normale voksne mennesker har et Dankort, så de ikke behøver at stå skoleret i banken for at hæve et par hundrede kroner, - der må være et problem siden I ikke har et det? Jeg er i bund og grund ligeglad med, at I ikke får mad på bordet, men der er et lille barn, der skal have sund og nærende kost på et tidspunkt, og det er I ikke i stand til at yde på nuværende tidspunkt, så håber, at I får styr på det inden da.

Enig

Sikke da et kaos at føde et barn ud i.

Til ts: Måske syntes du at det er ok at leve så ustabilt at i kan råbe af hinanden, spille jeres penge op så i skal optage lån og leve med en mand som ikke har respekt for dig. Men du skal vide at hvis du får en lille pige, så vil hun se på sin mor og lære hvordan en kvinde skal behandles. Hvis du får en lille dreng, så vil han se på sin far og lære hvordan man behandler en kvinde. Min pointe er at du skal leve det liv, som du ønsker at dine børn skal leve som voksne. Det er DIT ansvar hvordan du lever og hvad du finder dig i. DIT ALENE !

Jeg håber at du vil få mere selvrespekt og stille højere krav til hvordan du skal behandles af en kæreste.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

Louise mortil4 skriver:

Det er vel ikke at være en idiot over for ham?? Hvorfor skal han bestemme hvornår du skal bruge penge? Det er vel jeres begges penge??

Ja nøjagtig

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

musse1 skriver:

håber i for snakket, det ordenlig igennem, for det er da bare slet ikke okay, det han har gjort..

håber du gør, hvad du inderst inde føler er rigtigt for dig og jeres kommende barn..

kan du acceptere hvis, det forsætter på den her måde, at han skal ha alle dine penge, og du ingen ting har ?

ja jeg kunne i hvert fald ikke leve på den måde..

sender en masse

Tina

Jammen det plejer at gå fint nok sådan,. De fleste regninger bliver trukket på hans konto så det havde jo bare været det. og de sidste 2 år har vi haft (fælles penge) og der har jeg bare kunne hæve på hans konto når jeg ville. så sådan her plejer det ikke at være. jeg ved ikke om det er fordi han vil sparer op til bebsi kommer, men hvis forstår jeg det ikke for vi er ikke nogle af dem der næsten ingen penge får d 1ste

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

henh01 skriver:

Har du hans kode til kortet? -I så fald tror jeg jeg ville gå bag hans ryg og gå op iog tage en konto udskrift for at finde ud af hvad han skjuler. Måsker bruger han pengene på spil som en anden også er inde på.

Kan jeg godt bare gå op og få en konto udskrift på hans kort. Ja kender koden..!

Anmeld

10. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg tro jeg have taget jakke og lad som om jeg ville vaske den og tømme lommerne...

også finder man jo så det kort der og ville så fortalle hamhva h det er ...

Henriette

Anmeld

10. februar 2011

H+S Skjolgborg.

JuliaNielsen skriver:

Kan jeg godt bare gå op og få en konto udskrift på hans kort. Ja kender koden..!

kun hvis du er med på kort...

vi har fælles så jeg kan nu før kunne jeg ikke..

Henriette

Anmeld

10. februar 2011

henh01

JuliaNielsen skriver:

ja du stikker det i maskinen, trykker koden, siger anden funktion - trykker på udskrift så kommer der en seddel ud. Du kan også bare bede om saldo på kvittering så kan du se de seneste 6 overførelser/hævninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.