Manden lyver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Louise mortil4

henh01 skriver:

ja du stikker det i maskinen, trykker koden, siger anden funktion - trykker på udskrift så kommer der en seddel ud. Du kan også bare bede om saldo på kvittering så kan du se de seneste 6 overførelser/hævninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

AnneBJ

henh01 skriver:

bliver frustreret over at du bliver bange for at miste ham. Hvorfor? -Fordi du ikke kan klare livet som kommende mor alene?

Altså jeg elsker min kæreste over alt på kloden, men jeg er ikke BANGE for at miste ham. -jo at han går bort, kommer ud for en ulykke og des lige. Men jeg er ikke bange for at vi skal gå fra hinanden. Jeg er stærk nok til at klare livet selv, også selv om det indebære et liv som enlig mor til 2 børn. Altså det jeg mener er, at der er stadig så meget af mig i mit forhold at jeg ikke går og er bange for tingene skal gå galt. Kan du følge mig? -Kan jo ikke tvinge ham til at elske mig, og en ting er sikkert, man elsker ikke en person man lyver overfor medmindre man har et forklareligt problem og herved indvilligere i at ændre dette.

Jeg vil blive fordærdelig ked af hvis min kæreste går fra mig, men jeg har selvrespekt nok til ikke at ville leve mit liv med en der åbenlyst lyver og bedrager.

Anmeld

10. februar 2011

AnneBJ

Malene84 skriver:

Tag kortet og gem det godt!!! Næste gang stodderen er på røven og spørg om penge, kan du jo så give ham kortet tilbage og sige værsgo min ven, du kan jo bare gå ned og hæve

Det er jo tit og ofte sådan med DRENGE, at de ikke fatter en skid af en skideballe!! De skal have den serveret så den hurter!!

Held og lykke...

Anmeld

10. februar 2011

Louisiana

Nu har jeg ikke læst alle andres svar, så det er muligt at jeg gentager nogen.

Først - det virker altså til, at han vil skjule noget... Det hele lyder meget mærkeligt!!

Næst - jeg ville tage kortet og gemme det. Og se hvordan han reagere. For han kan jo ikke spørge dig, om du har set det. Og hvis han lukker kortet, så skal han jo have et nyt tilsendt, og så er det bare med, at holde øje med posten!  Men i den tid hvor han mangler kortet, får han måske bøvl med, at hæve penge (selvom det vist er muligt at hæve, hvis man har sit pas eller noget med i banken), og så vil han måske til sidst gå til bekendelse. Det bedste vil vel være, at han selv kommer og fortæller det?

Du kan jo, en dag han siger han skal hæve penge, sige, at du da lige tager med, du trænger alligevel til lidt luft? Og evt ha' taget kortet ud af lommen inden? Bare et forslag.

Uanset hvad, så lyver han for dig, og det er der ingen der har fortjent. Et stort  til dig!!

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

Rockertand skriver:

ÅH GUD.....(man burde kunne høre trætheden i min stemme)

PUNKT 1: Man råber ikke ad hinanden eller skændes, man diskuterer tingene stille og roligt som voksne mennesker - og man kan godt være enige om at være uenige.

PUNKT 2: Der er klart et større eller mindre spilleproblem udfra det, du forklarer - og du er ikke et hak bedre, I skal tage jer af de økonomiske forpligtelser, I har, og derefter kan man blive enige om, hvilken luksus man skal bruge de overskydende midler på.

PUNKT 3: At I overhovedet har været i nærheden af at blive smidt ud af jeres bolig vidner om, at I ikke tager jeres ansvar alvorligt - nu er der et barn på vej - så nu må I altså klemme balderne sammen!

PUNKT 4: Normale voksne mennesker har et Dankort, så de ikke behøver at stå skoleret i banken for at hæve et par hundrede kroner, - der må være et problem siden I ikke har et det? Jeg er i bund og grund ligeglad med, at I ikke får mad på bordet, men der er et lille barn, der skal have sund og nærende kost på et tidspunkt, og det er I ikke i stand til at yde på nuværende tidspunkt, så håber, at I får styr på det inden da.

Dit indlæg irreterer mig lidt da det du skriver ikke passer ind nogle steder anden end 1... Det er ikke hvad jeg har skrevet, hvis du opfatter det sådan så fomulerer jeg mig forkert..

Jeg spiller selv poker ENGANG IMELLEM, der taler vi om måske 100 til 200 hver 2-3 mdr..

Og igen mangler vi ikke penge men han har ikke ville hæve nogle.

episoden med at han spillede alle vores penge op skete omkring sommeren sidste år, og vi bor andet sted nu og har altid betalt det vi skulle her,.

Anmeld

10. februar 2011

Malene84

AnneBJ skriver:

Kunne ikke have sagt det bedre!!! er helt enig

Anmeld

10. februar 2011

Malene84

henh01 skriver:

bliver frustreret over at du bliver bange for at miste ham. Hvorfor? -Fordi du ikke kan klare livet som kommende mor alene?

Altså jeg elsker min kæreste over alt på kloden, men jeg er ikke BANGE for at miste ham. -jo at han går bort, kommer ud for en ulykke og des lige. Men jeg er ikke bange for at vi skal gå fra hinanden. Jeg er stærk nok til at klare livet selv, også selv om det indebære et liv som enlig mor til 2 børn. Altså det jeg mener er, at der er stadig så meget af mig i mit forhold at jeg ikke går og er bange for tingene skal gå galt. Kan du følge mig? -Kan jo ikke tvinge ham til at elske mig, og en ting er sikkert, man elsker ikke en person man lyver overfor medmindre man har et forklareligt problem og herved indvilligere i at ændre dette.

Jeg vil blive fordærdelig ked af hvis min kæreste går fra mig, men jeg har selvrespekt nok til ikke at ville leve mit liv med en der åbenlyst lyver og bedrager.

Kunne ikke have sagt det bedre!!! er helt enig

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

Rockertand skriver:

Okay, den der med de 39 år, - den så jeg slet ikke komme....han opfører sig som teenager.....

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

LC skriver:

Tror det bedste for dig er at få det ud af verden inden du blæser det mere op... Kan være han har en logisk grund til hævekortet i hans lomme.

Gå ind og snak med ham stille og roligt, og spørg om en forklaring...

fortæl ham at du så det da du ledte efter penge, han kan lige så godt få sandheden.

Sørg for at giv ham en chance for at forklare istedet for at starte med at råbe, det får du måske mest ud af....

uper mange gange tak for rådet, det tror jeg vil gøre..

Anmeld

10. februar 2011

JuliaNielsen

henh01 skriver:

Jeg er ikke bange for at skulle stå som enlig mor, det tror jeg godt jeg ville kunne klare,. men har slet ikke tænkt de tanker. Til hverdag viser han at han elsker mig og jeg elsker ham det er der det hele ligger i dett

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.