Manden lyver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Dorthe1986

Carina1977 skriver:

Ja jeg ville godt nok også blive gal, og så ville jeg konfrontere ham med, at det bare ikke var i orden.

Hun har lånt 15.000 kr. i banken pga. hans spille-problem. Det var måske en ide, hvis han startede med at betale hende de penge tilbage. Jeg synes bare slet ikke han kan hælde det hele over på hende. I mine øjne er det ham der har et problem.

Når man er gravid, har man da brug for en ordentlig kost. Jeg fatter ikke at han har samvittighed til, at de skal leve på den måde, når hun er gravid. Så tænker han da mere på sig selv end barnet.

Et eller andet sted siger min fornemmelse mig, at han ikke ændrer sig. Hvis det var mig, så er jeg ret sikker på at jeg var smuttet, og ladet ham sejle sin egen sø. Jeg synes bare ikke forholdet lyder sundt.

15.000 er bare mange penge! Og ja det ville være en god begyndelse hvis han betalte de penge tilbage, eller måske netop sparede dem op..... Og giver dig helt ret i, at det jo ikke skal være hendes skyld at han har været så uansvarlig de sidste, var det 4-5 måneder?

Hvad angår kosten, ved jeg også fra mig selv, at hvis jeg ikke har fået spist ordentligt, jamen så har jeg det bare ikke ret godt! Er mere træt, for det er jo hårdt at bære på et lille barn, og desuden får jeg dårlig samvittighed  Så at han kan tilbyde hende, at de har skulle leve sådan hvad angår maden... Det er altså synd!

Jeg var også gået... især når der så er en lille på vej. Det kommer jo til at kræve alt ens tid og energi og så er der jo ikke plads til sådanne problemer også... Det bliver da i hvert fald hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Sof

Dorthe1986 skriver:

Nu har jeg læst hele tråden igennem... Og ja jeg synes altså det lyder som den mest dårlige forklaring han kom med... Altså det er jo ikke sådan man sparer op.... Til baby og forlovelsesring.... Det er simpelthen for nemt kommet udenom af ham.

Hvis han virkelig ville spare op, så havde han for de mange måneder siden gået ned i sin bank åbnet en opsparingskonto og overført et beløb hver måned dertil... Det er jo ikke en fed måde at spare op, at i skal leve af underligt mad... og for den sags skyld at du har været nødt til at sælge nogle ejendele...

Det kan godt være pengene er der... Men jeg synes stadig det er for langt ude at han har gjort det på den måde.. og hvis du lige ser på det så har han jo med den forklaring han er kommet med, faktisk lagt skylden over på dig, som du netop sagde han gør, med at du havde brugt penge på en masse ting... at det var derfor han havde gjort det....

Men ja som så mange andre har skrevet, så få en samlet budgetkonto og hver jeres konto... I hvert fald lad være med at overføre alle dine penge til ham... Du kan nemlig ende med at stå rigtig rigtig dumt!

Kunne ikke være mere enig... Synes altså der er noget lusket ved det hele

Håber du får styr på det hele, ikke kun for din skyld, men også¨for jeres barns skyld!

Anmeld

11. februar 2011

bonanza

Hedder han Danny?

Anmeld

11. februar 2011

Mor til Mike

Drop svinet, synes du skulle have gået amok på ham allerede da du fandt kortet og smidt det i hovedet på ham, og bagefter smidt ham af helvede til. Han er ikke det værd, hvis han hustler dig nu, bliver det aldrig bedre, og han bliver ved med at tage røven på dig hvis du ikke siger stop nu. 

Anmeld

11. februar 2011

Lou87

Læste at du havde fået taget fat i ham nu..

Og bliver igen nødt til at sige til dig du er NØDT TIL at åbne dine øjne op og se hvad der foregår! Han virker som en eller anden manipulerende egoist rent ud sagt!
Det der med at spare op til bebs og forlovelse, hva fanden er det i forhold til du får noget ordentligt mad til bebsen i det hele taget kommer sund og rask til verden først og fremmest!?
Det lyder virkelig som den lammeste undskyldning for at "vinde din tiltro" .. og han ska sku da ikk bestemme over dine penge når han selv har været ludoman!!

Enten så må du sku åbne de øjne og få taget ansvar for dig selv og dit ufødte barn og få taget en MEGET mere alvorlig snak med ham.. og så få lavet jer HVER jeres konto med HVER jeres hævekort og så kan i have hver jeres konto hvor jeres penge går ind på.. og en fælles budget konto.
Snak evt med en af dine forældre om at gå i banken og få aftalt det med en rådgiver hvis ikk han vil med.. for det med han styrer dine penge det skal bare ENDE NU! Hvis ikk du kan styre din konto hvordan ska du så ku tage ansvar for et barn..

Og ellers kan jeg kun se den løsning at hvis ikk han vil det, så må du smide ham ud!! Det der holder simpelthen ikke..

Er ked at det lyder hårdt - du elsker ham jo sikkert.. forståeligt nok når det er faren til dit barn.. Men det er bare ikk alt!
Og hellere stå alene og få hjælp fra andre, end og leve et liv uden viden om noget som helst fordi han styrer dig!

Held og lykke - håber virkelig virkelig virkelig du forstår det ikk er for og gøre dig ondt men blot en hjælp! Nogen blir bare forblændet af den satans kærlighed!

Anmeld

11. februar 2011

Katiana

MarianneSonne skriver:

Enig

Sikke da et kaos at føde et barn ud i.

Til ts: Måske syntes du at det er ok at leve så ustabilt at i kan råbe af hinanden, spille jeres penge op så i skal optage lån og leve med en mand som ikke har respekt for dig. Men du skal vide at hvis du får en lille pige, så vil hun se på sin mor og lære hvordan en kvinde skal behandles. Hvis du får en lille dreng, så vil han se på sin far og lære hvordan man behandler en kvinde. Min pointe er at du skal leve det liv, som du ønsker at dine børn skal leve som voksne. Det er DIT ansvar hvordan du lever og hvad du finder dig i. DIT ALENE !

Jeg håber at du vil få mere selvrespekt og stille højere krav til hvordan du skal behandles af en kæreste.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. februar 2011

Benjamins'mor

Sigridogbaby skriver:

Havde nok også smidt kortet efter ham, smidt ham ud og ... argh! :O

Hvis jeg var hende og pengene var mine havde jeg sagt jeg gik en tur, hævet alt på kontoen og så skredet fra ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.