Carina1977 skriver:
Ja jeg ville godt nok også blive gal, og så ville jeg konfrontere ham med, at det bare ikke var i orden.
Hun har lånt 15.000 kr. i banken pga. hans spille-problem. Det var måske en ide, hvis han startede med at betale hende de penge tilbage. Jeg synes bare slet ikke han kan hælde det hele over på hende. I mine øjne er det ham der har et problem.
Når man er gravid, har man da brug for en ordentlig kost. Jeg fatter ikke at han har samvittighed til, at de skal leve på den måde, når hun er gravid. Så tænker han da mere på sig selv end barnet.
Et eller andet sted siger min fornemmelse mig, at han ikke ændrer sig. Hvis det var mig, så er jeg ret sikker på at jeg var smuttet, og ladet ham sejle sin egen sø. Jeg synes bare ikke forholdet lyder sundt.
15.000 er bare mange penge! Og ja det ville være en god begyndelse hvis han betalte de penge tilbage, eller måske netop sparede dem op..... Og giver dig helt ret i, at det jo ikke skal være hendes skyld at han har været så uansvarlig de sidste, var det 4-5 måneder?
Hvad angår kosten, ved jeg også fra mig selv, at hvis jeg ikke har fået spist ordentligt, jamen så har jeg det bare ikke ret godt! Er mere træt, for det er jo hårdt at bære på et lille barn, og desuden får jeg dårlig samvittighed
Så at han kan tilbyde hende, at de har skulle leve sådan hvad angår maden... Det er altså synd!
Jeg var også gået... især når der så er en lille på vej. Det kommer jo til at kræve alt ens tid og energi og så er der jo ikke plads til sådanne problemer også... Det bliver da i hvert fald hårdt!
Anmeld