JuliaNielsen skriver:
Super mange tak, behøver jeg virkelig også 
Vil bare helst ikke gøre det, for han kan virkelig blive en led satan hvis han bliver sur :-( Og orker ikke at skulle skændes med ham enden han skal på job (natte arbejde) :s Er så træls når det sidste ord bliver jeg hader dig eller sådan..
Men altså jeg går og venter vores barn,. og det er virkelig frustrærende at opdage han lyver overfor mig ?:s
Det lyder ikke særlig rart at skulle gå og frygte hans reaktion ligefrem.....og at han bliver en led satan når han er sur....Jeg ville have virkelig ondt i maven hvis det var mig....
Og uanset om du har haft brugt for mange penge eller andet (hvis det er derfor han har løjet), så har han ingen ret til at manipulere med dig eller behandle dig som et lille barn.....Det lyder som om at han ikke respekterer dig, og det er virkelig skadeligt for ens selvværd og selvtillid i længden...
Og hvis han lyver fordi han har et problem/misbrug eller andet, så ligger der en virkelig stor udfordring der....
Du får et cyberkram men også et håb om at du på et eller andet tidspunkt når du er parat, kan finde en stor portion selvtillid og vise ham at dig skal man ikke træde på......
Det er jo altid svært at råde når man ikke kender nærmere til personer eller situationer.....men øv kan godt forstå du har det noget mærkeligt med den historie...!
Anmeld