Maggieh skriver:
jaa, jeg kan så godt se det er mig du hentyder til
..
det er måske lidt hårdt sagt af mig , men det er virkelig sådan jeg tænker. Jeg tænker ikke at hun er '' mindre intelligent eller at det hun gør, er knapt så smart.'' jeg tænker ''DUM'' .. og det at hun har en profil herinde? jamen så kan hun måske se at der ikke er en speciel klog væremåde hun har? hun prøver jo heller ikke at skjule noget? alle hendes højdepunkter har været i tv?? da hun friede? tatooveringen? slår op? aaarhmen stakkels stakkels knægt.
Så undskylder da at nogle bliver stødt af det jeg siger. Men det er min mening sagt lige ud.
Jamen meniner skal enhver da have lov at have, men man kan godt udtale sine meninger med lidt diplomatisk finesse.
Ville du også sige lige op i ansigtet til en kollega, at han/hun er dum?
Jeg hentydede ikke til nogen bestemt...går ikke så meget op i hvem, der siger hvad...jeg bemærker blot tonen, og bliver ked af det på andre vegne. Og det bruger jeg så som målepind. For jeg ville da både blive både ked og faktisk også vred, hvis nogen omtalte mig grimt, selvom jeg ikke opførte mig smart. Det er fuldt ud tilstrækkeligt, at få at vide, at man måske ikke lige var så smart i den og den situation, eller at man måske skulle se at tænke sig lidt bedre om.
Diplomati skader ingen..tværtimod 

Anmeld