Program de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Maja88

Carina1977 skriver:

Den person der bliver omtalt, har faktisk en profil herinde

Jeg ved ikke om der er flere.

hehe jamen der kan man bare se...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Alína Hólm

GODTNOK er jeg 17 og er mor til en vidunderlig dreng på 17 måneder. men gud hvor er mange af de mange på D.U.M ikke særlige "kloge" så vidt man har set altså i tv'et.

igårs afsnit? Malou stella og hendes mor. tino skal ikke have genbrugs tøj. hallo altså man kan godt finde adidas eller nike eller h&m tøj der ser godt ud i genbrug hvis hun nødventigt skal have mærkevare til hendes barn? min kommentar til hende (hallo jeres hus er lige brænt ned hvorfor ikke købe genbrugstøj når i næsten ingen penge har!)

og hende med sønnen reimi(staves) man siger ikke på tv at hun synes at hendes barn var grimt/ulækker og klam, selvom hun synes det til at starte med!

blev helt chokkert da jeg så det igår
aner ikke om i er enige eller ikke?

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

anikaingibjorg skriver:

GODTNOK er jeg 17 og er mor til en vidunderlig dreng på 17 måneder. men gud hvor er mange af de mange på D.U.M ikke særlige "kloge" så vidt man har set altså i tv'et.

igårs afsnit? Malou stella og hendes mor. tino skal ikke have genbrugs tøj. hallo altså man kan godt finde adidas eller nike eller h&m tøj der ser godt ud i genbrug hvis hun nødventigt skal have mærkevare til hendes barn? min kommentar til hende (hallo jeres hus er lige brænt ned hvorfor ikke købe genbrugstøj når i næsten ingen penge har!)

og hende med sønnen reimi(staves) man siger ikke på tv at hun synes at hendes barn var grimt/ulækker og klam, selvom hun synes det til at starte med!

ja og da malou stella blev helt fornærmet over hun skulle bruge hendes egne penge på tøj til sønnen--- JAMEN DET ER JO MINE PENGE

Arrgh kom ind i kampen

Anmeld

9. februar 2011

Alína Hólm

Maja88 skriver:

ja og da malou stella blev helt fornærmet over hun skulle bruge hendes egne penge på tøj til sønnen--- JAMEN DET ER JO MINE PENGE

Arrgh kom ind i kampen

altså lige siden hun fødte tino, har hun ikke været klar til at være mor og hun kan stadig ikke! efter min mening er hendes mor "mor" over tino!

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

anikaingibjorg skriver:

altså lige siden hun fødte tino, har hun ikke været klar til at være mor og hun kan stadig ikke! efter min mening er hendes mor "mor" over tino!

ja det er jeg faktisk lidt enig i...

og når hun nu siger hun ikke kan lide at bo der hvor hun gør, så må hun jo flytte væk fra sin moar...

Anmeld

9. februar 2011

Alína Hólm

Maja88 skriver:

ja det er jeg faktisk lidt enig i...

og når hun nu siger hun ikke kan lide at bo der hvor hun gør, så må hun jo flytte væk fra sin moar...

Anmeld

9. februar 2011

Koen.

anikaingibjorg skriver:

SÅ ENIG

Anmeld

9. februar 2011

Koen.

Maja88 skriver:

Arrgh kom ind i kampen

Anmeld

9. februar 2011

Magsen

SussieThyssen skriver:

Selvom man måske ikke synes at folk opfører sig særligt begavet, så er der ingen grund til at nedgøre dem med grimme ord.
I stedet for at sige at folk er dumme i hovedet kan man godt sige at de er mindre intelligente eller at det de gør, er knapt så smart.

For mig er det helt ok at man diskuterer andre mennesker, men man kan godt gøre det med hensyn og respekt.
Og ja, selvfølgelig skal vi OGSÅ kunne diskutere De unge mødre herinde, og hvordan vi ser på det og oplever det.
Men igen...lad være med at rakke ned på andre. Vi er ikke alle lige perfekte og ingen ved hvordan livet er bag skærmen.
Og endelig...man ved ikke hvordan man selv ville have været i personernes sko eller hvordan ens børn måske engang udarter.
Så lidt almindelig empati er på sin plads, især når man ved at der er piger herinde på siden, som medvirker i De unge mødre.

Kærligst
Sussie

jaa, jeg kan så godt se det er mig du hentyder til ..

det er måske lidt hårdt sagt af mig , men det er virkelig sådan jeg tænker. Jeg tænker ikke at hun er '' mindre intelligent eller at det hun gør, er knapt så smart.'' jeg tænker ''DUM'' .. og det at hun har en profil herinde? jamen så kan hun måske se at der ikke er en speciel klog væremåde hun har? hun prøver jo heller ikke at skjule noget? alle hendes højdepunkter har været i tv?? da hun friede? tatooveringen? slår op? aaarhmen stakkels stakkels knægt.

Så undskylder da at nogle bliver stødt af det jeg siger. Men det er min mening sagt lige ud.

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Maggieh skriver:

jaa, jeg kan så godt se det er mig du hentyder til ..

det er måske lidt hårdt sagt af mig , men det er virkelig sådan jeg tænker. Jeg tænker ikke at hun er '' mindre intelligent eller at det hun gør, er knapt så smart.'' jeg tænker ''DUM'' .. og det at hun har en profil herinde? jamen så kan hun måske se at der ikke er en speciel klog væremåde hun har? hun prøver jo heller ikke at skjule noget? alle hendes højdepunkter har været i tv?? da hun friede? tatooveringen? slår op? aaarhmen stakkels stakkels knægt.

Så undskylder da at nogle bliver stødt af det jeg siger. Men det er min mening sagt lige ud.

Jamen meniner skal enhver da have lov at have, men man kan godt udtale sine meninger med lidt diplomatisk finesse.
Ville du også sige lige op i ansigtet til en kollega, at han/hun er dum?

Jeg hentydede ikke til nogen bestemt...går ikke så meget op i hvem, der siger hvad...jeg bemærker blot tonen, og bliver ked af det på andre vegne. Og det bruger jeg så som målepind. For jeg ville da både blive både ked og faktisk også vred, hvis nogen omtalte mig grimt, selvom jeg ikke opførte mig smart. Det er fuldt ud tilstrækkeligt, at få at vide, at man måske ikke lige var så smart i den og den situation, eller at man måske skulle se at tænke sig lidt bedre om.
Diplomati skader ingen..tværtimod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.