Program de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

henh01

Maja88 skriver:

jeg synes bestemt også det er bedst for Tino at de bor hos mormor.. men i går ser man hende stå og klage over de bor der. altså MS klager.

og i afsnittet mangler Tino tøj og MS er helt fornærmet næsten, over hun skal bruge sine egne 200 kr på tøj til ham, og moren ikke har mere end 400 hun kan bruge

Kan sagtens høre hvad du siger, men afsnittet i går er optaget for 9 mdr siden og de har jo højst sandsynligt fået forsikringspengene i mellemtiden hvorfor hun har råd til patter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Maja88

Eva. skriver:

Det har hun måske ikke lyst til...jeg tror da det er en fordel for enlige at bo tæt på eller sammen med sine forældre, hvis de kan holde det ud...drengen mangler sikkert ikke noget...altså, jeg kan ikke hidse mig op over hun vælger at gøre noget for sig selv...men det har jeg jo også selv valgt og jeg bor stort set også hjemme og det er helt sikkert det bedste for mine børn...at jeg så har brugt 40.000kr på bryster, det går der altså intet fra mine børn af, præcis som dem der køber dyr bil eller dyrt hus vel heller ikke svigter deres børn ved det...

nej men det som irriterer mig. er hun klager over de bor der hvor de gør..

og drengen blandt andet mangler tøj

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Maja88 skriver:

nej men det som irriterer mig. er hun klager over de bor der hvor de gør..

og drengen blandt andet mangler tøj

Jamen, du må da også gerne irritere dig, men altså, det er jo ikke optaget i går det program.. jeg kan ikke med min bedste vilje irritere mig over andres valg, så kunne man jo nærmest ikke lave andet..

Anmeld

9. februar 2011

Bellinda89

quar20 skriver:

Ja så sidder jeg lige en kort stund og ser de unge mødre på nutv.dk og ser så 3 nye afsnit og er simpelthen ved at ligge flad af grin og samtidig blir jeg faktisk lidt ked..!!

Hende Hannah med den lille pige der...! Ja Hende og Max har været sammen i  8 måneder da programmet blir filmet - og pludselig ud i det blå slår hun så op med Max.. Han græder og ender over i at gå i selvforsvar og lukker ind i sig selv ( hvilket jo er forståeligt - han blir filmet mens hun sidder og skaber sig som en tosse )..!!

Nå men det jeg egentlig griner over : Hun siger så : Jamen jeg vil ikke have en dreng jeg vil have en mand - Så svarer han så : Og du syntes ikke jeg er en mand - hun siger så : Nej det syntes jeg ikke, du kan jo ikke komme op  om morgenen, og du kan ikke forsøge mig og ( øhh pigens navn )...!!

EJ SERIØST sidder jeg så bare og tænker..!! du har lige fået tusset hans navn på armen, i forlovede jer, i sku giftes og ha flere børn..!! Og pludselig for åben skærm vælger du så at vrage ham fuldstændig..!! På et tidspunkt sidder hun og nusser ham i nakken - efterfølgende lægger han sin hånd på hendes lår, og hun går helt amok - fjerner hans hånd råber fatter du ikke jeg ikke vil ha noget med dig at gøre..!!

EJ UNDSKYLD men det er sku da synd for den knægt..!! Så ser man så et pluk af næste afsnit hvor Hannah så sidder og græder pga. brudet..!!

Ej undskyld men SKULLE bare ud med det - sidder jo her helt alene - Liammus sover trygt i barnevognen

Hvad koster det at bruge nutv??

Anmeld

9. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

CelinasMommy skriver:

Hvad koster det at bruge nutv??

29 kr. for 5 dage..

Anmeld

9. februar 2011

Bellinda89

Sjl-msl-Mkl skriver:

29 kr. for 5 dage..

Okey , super (: Tak

Anmeld

9. februar 2011

Carina1977

KaLee skriver:

helt enig... 

Pointen er bare at hun dumper knægten på åben skærm!!!

det er da respektløst uden lige... 

Ja det vil jeg så give dig ret i. Tror egentlig også det er første gang i de unge mødres historie, at der er en der har gjort det

Anmeld

9. februar 2011

lulleh

En der har en kode til nutv jeg kan låne ?

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

hehe ej men bliver simpelthen nød til at grine..

MS kommentar. var lidt sjov: Tino er 3, men hvad der er kun 1½ år til han skal i skole..aaaarrrghh

er ikke noget diss men lød lidt sjov

Anmeld

9. februar 2011

>>Carina<<

morethanperfect skriver:

NUTV .. Men kan ik finde ud af hvordan man bestiller køb 

Det er nu ellers meget nemt bare så satans dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.