Program de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

lisesp83

Maja88 skriver:

ja og da malou stella blev helt fornærmet over hun skulle bruge hendes egne penge på tøj til sønnen--- JAMEN DET ER JO MINE PENGE

Arrgh kom ind i kampen

Ja seriøst.. Jeg er målløs..

For Malou Stella render da rundt i en Canada Goose jakke!! Så vidt jeg ved, så er de skide dyre. Og hun beder sin mor om penge konstant. Lige på det punkt, ser jeg hendes ikke som ansvarsfuld, desværre.

Men Tino derimod, er bare en skøn skøn dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Maja88

lisesp83 skriver:

For Malou Stella render da rundt i en Canada Goose jakke!! Så vidt jeg ved, så er de skide dyre. Og hun beder sin mor om penge konstant. Lige på det punkt, ser jeg hendes ikke som ansvarsfuld, desværre.

ja det er han...

men synes det er synd han har den mor,....

sad og bandede og svovlede da hun gav sig med den der t-shirt.. hvor gammel er drengen egentlig??

Anmeld

9. februar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
Maja88 skriver:

iiih øv har ikke set det.

men kommer det ikke i aften???

hvor mange unge mødre har egentlig profil herinde...?????

Hannah, Katharina, Line, Nikitha, Christina (tvillingemoren - hende hvor manden var soldat), også Natcha, tror jeg hun hedder, hende der har en dreng, også er hun gravid, hende og kæresten prøver at stoppe med at ryge, de har prøfil herinde, om der er andre ved jeg ikke

Anmeld

9. februar 2011

kiwilouise

Maggieh skriver:

jaa, jeg kan så godt se det er mig du hentyder til ..

det er måske lidt hårdt sagt af mig , men det er virkelig sådan jeg tænker. Jeg tænker ikke at hun er '' mindre intelligent eller at det hun gør, er knapt så smart.'' jeg tænker ''DUM'' .. og det at hun har en profil herinde? jamen så kan hun måske se at der ikke er en speciel klog væremåde hun har? hun prøver jo heller ikke at skjule noget? alle hendes højdepunkter har været i tv?? da hun friede? tatooveringen? slår op? aaarhmen stakkels stakkels knægt.

Så undskylder da at nogle bliver stødt af det jeg siger. Men det er min mening sagt lige ud.

jeg har det ligesom dig...

folk blev lidt sure på mig over at jeg nedgjorde hende i en anden tråd, men igen så tænker jeg at hun har selv valgt at være i tv, og derfor må jeg vel også godt sige min mening.

har prøvet at lade være med at skrive til den her tråd men kunne ikke lade være da jeg så din kommentar 

Anmeld

9. februar 2011

Ellim

lisesp83 skriver:

jo de er sgu da koster KASSEN!! For sørensen da det er jo helt utroligt.... Hende Malous mor bliver jo gammel før tid.. det er helt sikkert..

Anmeld

9. februar 2011

Mamman

9. februar 2011

Aves.

Troede ikke de havde nogle penge...... http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1501669.ece

Du kan låne penge til det på hver en klinik eller forsikring for branden dejligt for hende at hun har fået det lavet hvis det gik hende på...og hvor er hun da bare en smuk kvinde og brysterne passer super flot til hende..

Anmeld

9. februar 2011

eElak

quar20 skriver:

Ja hun har vidst noget i hovedet.. Vi så da på et tidspunkt at hun blev opereret.. - Men jeg forstod det sådan at hvis der kom tryk i hovedet så var det at hun blev deprimeret..!! Jeg mener ikke at jeg har hørt noget om at hun kan blive utilregnlig..!!

Syntes bare slet ikke man kan behandle andre mennesker sådan og slet ikke for åben skærm..!! ØV altså hvor må han ha det skidt

Hyppige og mange humørskiftninger var en af de ting som var en gene ved det tryk i hovedet.. 

TIl de andre som rettede mig med tattoen.. Det var sgu alligevel smart tænkt af hende... ;-)
Utroligt nok.. :-P 

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

hvorfor er det alle de der reality dimser vil prøve at springe ud som sangere???

argh..

nårh men nok om det.

selvom det er forsikringspenge fra branden så burde hun måske bruge dem på sin søn.. og flytte for sig selv nu hun ikke kan lide at bo det hvor de bor nu

Anmeld

9. februar 2011

eElak

SussieThyssen skriver:

Jo vand i hovedet kan trykke på nogle centre i hjernen, der kan ændre ens personlighed og adfærd, så man bliver irationel og agressiv...og det er netop hvad den ene af pigerne har.
(Så faktisk ET afsnit (det eneste) hvor det fremgik og blev forklaret)

det der understøttede lige min pointe - mange tak... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.