Program de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

CarinaSB

Carina1977 skriver:

Jeg græd altså også, da jeg gjorde det forbi med min kæreste. Det er faktisk hårdere end folk regner med. Selvom man gør det forbi, så kan man godt stadig have følelser.

Nu råbte og skreg jeg så heller ikke af ham, men det foregik stille og roligt. Men altså synes ikke i kan sige, at man ikke kan tillade sig at græde over det, når man er den der gør det forbi.

Bortset fra det, så synes jeg da bestemt ikke man skal råbe og skrige, når man gør det forbi med en. Det synes jeg ikke er fair at gøre....for der sidder faktisk en mand overfor en, der er frygteligt ked af det. så bør man ikke træde på hans følelser.

Jamen det er da hårdt .. men på den måde hun gjorde det på syntes jeg bare ikke at hun kan mene det hun sidder og siger .. Jeg elsker ham helt vildt og vil være sammen med ham .. Men efter den behandling håber jeg da ikke at han smutter tilbage .. Det var mere det jeg mente bare dårligt formuleret ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

morethanperfect

Loa skriver:

Øhm hvor?

NUTV .. Men kan ik finde ud af hvordan man bestiller køb 

Anmeld

9. februar 2011

Carina1977

CarinaSB skriver:

Jamen det er da hårdt .. men på den måde hun gjorde det på syntes jeg bare ikke at hun kan mene det hun sidder og siger .. Jeg elsker ham helt vildt og vil være sammen med ham .. Men efter den behandling håber jeg da ikke at han smutter tilbage .. Det var mere det jeg mente bare dårligt formuleret ..

ok....nu har jeg så ikke set de afsnit, da jeg ikke har mulighed for det. Måske jeg bedre kan danne mig et indtryk af det, når jeg har fået set det omtalte afsnit

Anmeld

9. februar 2011

Loa

morethanperfect skriver:

NUTV .. Men kan ik finde ud af hvordan man bestiller køb 

Nårh, doh! Den havde jeg ikke fanget

Anmeld

9. februar 2011

Ellim

HOLD DA OP.. Har satme ondt af ham Max.. "en rigtig mand" hvad regner hun med?? En far?? Hun opfører sig jo som en ustyrlig teenager...

Anmeld

9. februar 2011

JustinsMoar

Jeg græd også da jeg skrottede min eks, men jeg havde også 1000 følelser i klemme! Skyldfølelse, medfølelse og mange andre ting.

Det er okay at græde, også selvom man har været et svin osv.

Generelt syntes jeg bare at mange af dem fra DUM takler tingene forkert.. Og der er mange af dem, hvor jeg ikke kan andet end at grine!

Anmeld

9. februar 2011

Sukkerblomst

Har også set det... jeg lagde bare mærke til alt det sukker der kom på pigens havregrød.... liiiige i overkanten synes jeg.

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

iiih øv har ikke set det.

men kommer det ikke i aften???

hvor mange unge mødre har egentlig profil herinde...?????

Anmeld

9. februar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

iiih øv har ikke set det.

men kommer det ikke i aften???

hvor mange unge mødre har egentlig profil herinde...?????

Den person der bliver omtalt, har faktisk en profil herinde

Jeg ved ikke om der er flere.

Anmeld

9. februar 2011

CarinaSB

Carina1977 skriver:

ok....nu har jeg så ikke set de afsnit, da jeg ikke har mulighed for det. Måske jeg bedre kan danne mig et indtryk af det, når jeg har fået set det omtalte afsnit

Det tror jeg bestemt er en del nemmere ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.