CarinaSB skriver:
jamen endnu et bevis på hun er forskruet oven i bøtten .. Jeg kan slet ikk forstå at han kunne holde hende ud i så lang tid .. Jeg syntes ærlig talt at hun er en dum ko at gøre det på den måde .. Jeg var fandme blevet tosset. Og alt det lort hun lukkede ud .. Ej jeg kan slet ikke tage det .. Og at hun så sidder og tuder bagefter .. Men lille tøsebarn DU gjorde det forbi .. Jeg håber sq ikk at han går tilbage til hende .. han har sq fortjent bedre ..
Jeg græd altså også, da jeg gjorde det forbi med min kæreste. Det er faktisk hårdere end folk regner med. Selvom man gør det forbi, så kan man godt stadig have følelser.
Nu råbte og skreg jeg så heller ikke af ham, men det foregik stille og roligt. Men altså synes ikke i kan sige, at man ikke kan tillade sig at græde over det, når man er den der gør det forbi.
Bortset fra det, så synes jeg da bestemt ikke man skal råbe og skrige, når man gør det forbi med en. Det synes jeg ikke er fair at gøre....for der sidder faktisk en mand overfor en, der er frygteligt ked af det. så bør man ikke træde på hans følelser.
Anmeld