Program de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

morethanperfect

Ihhh jeg vil også ha profil derinde !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

quar20

SussieThyssen skriver:

Selvom man måske ikke synes at folk opfører sig særligt begavet, så er der ingen grund til at nedgøre dem med grimme ord.
I stedet for at sige at folk er dumme i hovedet kan man godt sige at de er mindre intelligente eller at det de gør, er knapt så smart.

For mig er det helt ok at man diskuterer andre mennesker, men man kan godt gøre det med hensyn og respekt.
Og ja, selvfølgelig skal vi OGSÅ kunne diskutere De unge mødre herinde, og hvordan vi ser på det og oplever det.
Men igen...lad være med at rakke ned på andre. Vi er ikke alle lige perfekte og ingen ved hvordan livet er bag skærmen.
Og endelig...man ved ikke hvordan man selv ville have været i personernes sko eller hvordan ens børn måske engang udarter.
Så lidt almindelig empati er på sin plads, især når man ved at der er piger herinde på siden, som medvirker i De unge mødre.

Kærligst
Sussie

Har aldrig nævnt at Hannah er dum i hovedet - Det kunne ikke falde mig ind at kalde andre dumme - og slet ikke nogen jeg ikke kender..!! Kan kun udtale at JEG syntes at HENDES handling var meget dumt i MINE øjne..!!

Derudover skriver jeg at hun ter sig som en tosse - ( jeg er fra Gassum og kommer normalt fra Randers ) - Du ved RAND-OS

Der er INTET ondt ment i ordnet TOSSE - Det bruger jeg meget eks til mine egne børn : Ihhh du tosser rundt var

Nå nu fik jeg lige forklaret mig

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

quar20 skriver:

Har aldrig nævnt at Hannah er dum i hovedet - Det kunne ikke falde mig ind at kalde andre dumme - og slet ikke nogen jeg ikke kender..!! Kan kun udtale at JEG syntes at HENDES handling var meget dumt i MINE øjne..!!

Derudover skriver jeg at hun ter sig som en tosse - ( jeg er fra Gassum og kommer normalt fra Randers ) - Du ved RAND-OS

Der er INTET ondt ment i ordnet TOSSE - Det bruger jeg meget eks til mine egne børn : Ihhh du tosser rundt var

Nå nu fik jeg lige forklaret mig

Hentydede ikke til dig specielt..det var blot generelt, fordi det ikke er første gang, jeg oplever, at man taler ned om andre folk, og det gør ondt helt ind i hjertet på mig.
Men rigtigt...du skal huske at de fleste andre er IKKE fra Randers, så man kender jo ikke lokaldialekters betydning, og kan godt derfor blive lidt stødt, selvom det ikke var ment på den måde, som man forstod betydningen.
Men igen..det var faktisk ikke dig jeg hentydede til...blot en lille tanke omkring, at man godt kan omtale andre pænt, selvom man ikke synes, de handler på en måde, der er særlig smart.

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

quar20 skriver:

Ja hun har vidst noget i hovedet.. Vi så da på et tidspunkt at hun blev opereret.. - Men jeg forstod det sådan at hvis der kom tryk i hovedet så var det at hun blev deprimeret..!! Jeg mener ikke at jeg har hørt noget om at hun kan blive utilregnlig..!!

Syntes bare slet ikke man kan behandle andre mennesker sådan og slet ikke for åben skærm..!! ØV altså hvor må han ha det skidt

Jo vand i hovedet kan trykke på nogle centre i hjernen, der kan ændre ens personlighed og adfærd, så man bliver irationel og agressiv...og det er netop hvad den ene af pigerne har.
(Så faktisk ET afsnit (det eneste) hvor det fremgik og blev forklaret)

Anmeld

9. februar 2011

quar20

SussieThyssen skriver:

Jo vand i hovedet kan trykke på nogle centre i hjernen, der kan ændre ens personlighed og adfærd, så man bliver irationel og agressiv...og det er netop hvad den ene af pigerne har.
(Så faktisk ET afsnit (det eneste) hvor det fremgik og blev forklaret)

Nå for søren det kan være jeg lige have en træt søn på det tidspunkt da det blev fortalt

Anmeld

9. februar 2011

Alberts/

altså jeg bryder mig ikke særlig meget om hannah, syntes de ting hun gør og siger på tv er knap så smart især når man har kommunen inde over,
ærligt så tror jeg ikke kun det er hendes alder der spiller ind, men mange andre ting, men hun er ikke den længste lort i kummen vil jeg mene, kan godt være vi kun ser 10 min af hendes liv pr gang, men hun siger jo somsagt selv de ting som er i programmet ellers ville man jo ikke kunne se det for de kan ikke filme noget hun ikke har sagt!

Anmeld

9. februar 2011

Carina1977

CarinaSB skriver:

jamen endnu et bevis på hun er forskruet oven i bøtten .. Jeg kan slet ikk forstå at han kunne holde hende ud i så lang tid .. Jeg syntes ærlig talt at hun er en dum ko at gøre det på den måde .. Jeg var fandme blevet tosset. Og alt det lort hun lukkede ud .. Ej jeg kan slet ikke tage det .. Og at hun så sidder og tuder bagefter .. Men lille tøsebarn DU gjorde det forbi .. Jeg håber sq ikk at han går tilbage til hende .. han har sq fortjent bedre ..

Jeg græd altså også, da jeg gjorde det forbi med min kæreste. Det er faktisk hårdere end folk regner med. Selvom man gør det forbi, så kan man godt stadig have følelser.

Nu råbte og skreg jeg så heller ikke af ham, men det foregik stille og roligt. Men altså synes ikke i kan sige, at man ikke kan tillade sig at græde over det, når man er den der gør det forbi.

Bortset fra det, så synes jeg da bestemt ikke man skal råbe og skrige, når man gør det forbi med en. Det synes jeg ikke er fair at gøre....for der sidder faktisk en mand overfor en, der er frygteligt ked af det. så bør man ikke træde på hans følelser.

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Jeg ser ikke det omtalte program, men det undrer mig i den grad at de mennesker der laver programmet kan se sig selv i øjnene...at tænke i penge frem for i mennesker, det er sgu mere sørgeligt end alt andet..hvis man som mor har det svært i rollen og har forskellige problematikker, så har man helt sikkert også svært ved at forholde sig til konsekvenserne af det valg det er at være med i et landsdækkende program...hvorfor er der ikke nogle af alle de forhåbentlig kloge mennesker der står bag sådan et program, der har sat foden i og dermed passet på den mor og hendes barn og valgt hende  fra til casting...jeg synes det er virkelig kvalmende...og ville på ingen måde have lyst til at støtte sådan et program ved at se det....øv...

Anmeld

9. februar 2011

Mimic

det skal siges at de afsnit der ligger derinde er det nyeste og de to kommende afsnit... og ja har set dem og KORSER mig hver gang over hvordan man af og til kan være så, ja undskyld udtrykket, dum og naiv...

Anmeld

9. februar 2011

Loa

morethanperfect skriver:

Ihhh jeg vil også ha profil derinde !!!

Øhm hvor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.