Program de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Samus1983

quar20 skriver:

Jeg citerer :

Ja så sidder jeg lige en kort stund og ser de unge mødre på nutv.dk og ser så 3 nye afsnit og er simpelthen ved at ligge flad af grin og samtidig blir jeg faktisk lidt ked..!!

Beklager jeg afslører noget i ikke har set - men min mening med selve tråden var at man selv kunne vælge at læse viderer efter jeg har skrevet i 2 linie at tråden handler om 3. afsnit..!!

Kan sagtens følge dig og så godt du skrev det med de 3 afsnit.. men blev jo helt nysgerrig og måtte jo lige læse tråden færdig..
Så ingen sure mimer her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Magsen

quar20 skriver:

Ja så sidder jeg lige en kort stund og ser de unge mødre på nutv.dk og ser så 3 nye afsnit og er simpelthen ved at ligge flad af grin og samtidig blir jeg faktisk lidt ked..!!

Hende Hannah med den lille pige der...! Ja Hende og Max har været sammen i  8 måneder da programmet blir filmet - og pludselig ud i det blå slår hun så op med Max.. Han græder og ender over i at gå i selvforsvar og lukker ind i sig selv ( hvilket jo er forståeligt - han blir filmet mens hun sidder og skaber sig som en tosse )..!!

Nå men det jeg egentlig griner over : Hun siger så : Jamen jeg vil ikke have en dreng jeg vil have en mand - Så svarer han så : Og du syntes ikke jeg er en mand - hun siger så : Nej det syntes jeg ikke, du kan jo ikke komme op  om morgenen, og du kan ikke forsøge mig og ( øhh pigens navn )...!!

EJ SERIØST sidder jeg så bare og tænker..!! du har lige fået tusset hans navn på armen, i forlovede jer, i sku giftes og ha flere børn..!! Og pludselig for åben skærm vælger du så at vrage ham fuldstændig..!! På et tidspunkt sidder hun og nusser ham i nakken - efterfølgende lægger han sin hånd på hendes lår, og hun går helt amok - fjerner hans hånd råber fatter du ikke jeg ikke vil ha noget med dig at gøre..!!

EJ UNDSKYLD men det er sku da synd for den knægt..!! Så ser man så et pluk af næste afsnit hvor Hannah så sidder og græder pga. brudet..!!

Ej undskyld men SKULLE bare ud med det - sidder jo her helt alene - Liammus sover trygt i barnevognen

jeg kan SLET ikke tage hanna : hun er SÅÅÅÅÅ dum i hovedet!!!

jeg tror ikke engang det er pga hendes alder, jeg kender ihvertfald INGEN på den alder der er SÅ DUMME!!!

Hahaha :b ej helt ærligt nogle gange kunne jeg virkelig tude af de der unge mødre .. også hende der kh nasserne - ej men eeeeeh, hun blev lidt sløj ... woot

Anmeld

9. februar 2011

sbs78

quar20 skriver:

Hende Hannah med den lille pige der...! Ja Hende og Max har været sammen i  8 måneder da programmet blir filmet - og pludselig ud i det blå slår hun så op med Max.. Han græder og ender over i at gå i selvforsvar og lukker ind i sig selv ( hvilket jo er forståeligt - han blir filmet mens hun sidder og skaber sig som en tosse )..!!

Nå men det jeg egentlig griner over : Hun siger så : Jamen jeg vil ikke have en dreng jeg vil have en mand - Så svarer han så : Og du syntes ikke jeg er en mand - hun siger så : Nej det syntes jeg ikke, du kan jo ikke komme op  om morgenen, og du kan ikke forsøge mig og ( øhh pigens navn )...!!

EJ SERIØST sidder jeg så bare og tænker..!! du har lige fået tusset hans navn på armen, i forlovede jer, i sku giftes og ha flere børn..!! Og pludselig for åben skærm vælger du så at vrage ham fuldstændig..!! På et tidspunkt sidder hun og nusser ham i nakken - efterfølgende lægger han sin hånd på hendes lår, og hun går helt amok - fjerner hans hånd råber fatter du ikke jeg ikke vil ha noget med dig at gøre..!!

EJ UNDSKYLD men det er sku da synd for den knægt..!! Så ser man så et pluk af næste afsnit hvor Hannah så sidder og græder pga. brudet..!!

Ej undskyld men SKULLE bare ud med det - sidder jo her helt alene - Liammus sover trygt i barnevognen

Har også lige ser det afsnit og hvor kan jeg kun give dig ret

Anmeld

9. februar 2011

eElak

Jeg er klart enig i at det er mega dårligt gjort at behandle et andet menneske sådan. Men af det jeg husker har hun faktisk eb skade i hovedet som gør at hun er mega utilregnelig. Desuden... Hun fik da ikke tattoveret hans navn men "jeg elsker dig" på serbisk. Hun krævede derimod at han skulle få hendes navn tattoveret.

Anmeld

9. februar 2011

CarinaSB

KaLee skriver:

Jeg er klart enig i at det er mega dårligt gjort at behandle et andet menneske sådan. Men af det jeg husker har hun faktisk eb skade i hovedet som gør at hun er mega utilregnelig. Desuden... Hun fik da ikke tattoveret hans navn men "jeg elsker dig" på serbisk. Hun krævede derimod at han skulle få hendes navn tattoveret.

Hun fik hans forbogstaver i hans navn .. MO .. maks overgaard .. men gik de fra hinanden ville hun få lavet et r så der stod mor ..

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Selvom man måske ikke synes at folk opfører sig særligt begavet, så er der ingen grund til at nedgøre dem med grimme ord.
I stedet for at sige at folk er dumme i hovedet kan man godt sige at de er mindre intelligente eller at det de gør, er knapt så smart.

For mig er det helt ok at man diskuterer andre mennesker, men man kan godt gøre det med hensyn og respekt.
Og ja, selvfølgelig skal vi OGSÅ kunne diskutere De unge mødre herinde, og hvordan vi ser på det og oplever det.
Men igen...lad være med at rakke ned på andre. Vi er ikke alle lige perfekte og ingen ved hvordan livet er bag skærmen.
Og endelig...man ved ikke hvordan man selv ville have været i personernes sko eller hvordan ens børn måske engang udarter.
Så lidt almindelig empati er på sin plads, især når man ved at der er piger herinde på siden, som medvirker i De unge mødre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. februar 2011

sbs78

KaLee skriver:

jo M. O. og så jeg elsker dig på serbisk nede under

Anmeld

9. februar 2011

quar20

Samus1983 skriver:

Kan sagtens følge dig og så godt du skrev det med de 3 afsnit.. men blev jo helt nysgerrig og måtte jo lige læse tråden færdig..
Så ingen sure mimer her..

Det er bare helt iorden

Absolut hellere ingen sure miner herfra..

Vil bare gerne jeg blir forstået rigtigt så derfor jeg lige understreger det endnu engang

Anmeld

9. februar 2011

quar20

Maggieh skriver:

jeg kan SLET ikke tage hanna : hun er SÅÅÅÅÅ dum i hovedet!!!

jeg tror ikke engang det er pga hendes alder, jeg kender ihvertfald INGEN på den alder der er SÅ DUMME!!!

Hahaha :b ej helt ærligt nogle gange kunne jeg virkelig tude af de der unge mødre .. også hende der kh nasserne - ej men eeeeeh, hun blev lidt sløj ... woot

Ja hende Christina er jeg hellere ikke så vild med..!! Men syntes nu hun traf en rigti ggo beslutning mht. til pigens far..!! At hun IKKE skulle møde ham først også måske ende med at blive skuffet..!!  

Anmeld

9. februar 2011

quar20

KaLee skriver:

Ja hun har vidst noget i hovedet.. Vi så da på et tidspunkt at hun blev opereret.. - Men jeg forstod det sådan at hvis der kom tryk i hovedet så var det at hun blev deprimeret..!! Jeg mener ikke at jeg har hørt noget om at hun kan blive utilregnlig..!!

Syntes bare slet ikke man kan behandle andre mennesker sådan og slet ikke for åben skærm..!! ØV altså hvor må han ha det skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.