Program de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

eElak

Carina1977 skriver:

Jeg græd altså også, da jeg gjorde det forbi med min kæreste. Det er faktisk hårdere end folk regner med. Selvom man gør det forbi, så kan man godt stadig have følelser.

Nu råbte og skreg jeg så heller ikke af ham, men det foregik stille og roligt. Men altså synes ikke i kan sige, at man ikke kan tillade sig at græde over det, når man er den der gør det forbi.

Bortset fra det, så synes jeg da bestemt ikke man skal råbe og skrige, når man gør det forbi med en. Det synes jeg ikke er fair at gøre....for der sidder faktisk en mand overfor en, der er frygteligt ked af det. så bør man ikke træde på hans følelser.

helt enig... 

Pointen er bare at hun dumper knægten på åben skærm!!!

det er da respektløst uden lige... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

LR85

morethanperfect skriver:

NUTV .. Men kan ik finde ud af hvordan man bestiller køb 

lige til hjælp, forhåbentlig. (det er nemlig ikke helt logisk derinde)

Når du trykker 'afspil' på en a de programmer du vil se på nutv.dk, kommer der en boks frem hvor du kan vælge om du bare vil se det pågældende afsnit eller købe abonnement. Jeg købte personligt abonnement, som virkede med det samme og jeg kunne se alle de afsnit jeg ville.

Prøv engang, held og lykke..

Anmeld

9. februar 2011

morethanperfect

louiseandersen85 skriver:

lige til hjælp, forhåbentlig. (det er nemlig ikke helt logisk derinde)

Når du trykker 'afspil' på en a de programmer du vil se på nutv.dk, kommer der en boks frem hvor du kan vælge om du bare vil se det pågældende afsnit eller købe abonnement. Jeg købte personligt abonnement, som virkede med det samme og jeg kunne se alle de afsnit jeg ville.

Prøv engang, held og lykke..

Jamen der står kun om man vil købe til det afsnit man trykker på , eller om man vil købe for 150 og å se alt i en måned ellers sådan noget . Før kunne man bestille så man kunne se i 5 dage for 30 kr.... Hmm .. Kan man ikke det mere 

Anmeld

9. februar 2011

lulleh

hvornår er det starte, ? de nye afsnit ?

Anmeld

9. februar 2011

LR85

morethanperfect skriver:

Jamen der står kun om man vil købe til det afsnit man trykker på , eller om man vil købe for 150 og å se alt i en måned ellers sådan noget . Før kunne man bestille så man kunne se i 5 dage for 30 kr.... Hmm .. Kan man ikke det mere 

nå okay, det er lang tid siden jeg har haft abonnement derinde. Jeg valgte altid for en måned a gangen

Tror jeg venter et par uger med a bestille, og så skal jeg se en masse afsnit på én gang..

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

lulleh skriver:

hvornår er det starte, ? de nye afsnit ?

i går....

kommer igen i aften kl 21

Anmeld

9. februar 2011

morethanperfect

louiseandersen85 skriver:

nå okay, det er lang tid siden jeg har haft abonnement derinde. Jeg valgte altid for en måned a gangen

Tror jeg venter et par uger med a bestille, og så skal jeg se en masse afsnit på én gang..

Ja okay .. Det virker i hvert fald ikke på Mac Så har jeg betalt 15 kr for intet . Hmf , men har skrevet til dem .. 

Anmeld

9. februar 2011

henh01

Maja88 skriver:

hvorfor er det alle de der reality dimser vil prøve at springe ud som sangere???

argh..

nårh men nok om det.

selvom det er forsikringspenge fra branden så burde hun måske bruge dem på sin søn.. og flytte for sig selv nu hun ikke kan lide at bo det hvor de bor nu

egentlig synes jeg det er meget smart af hende at bo sammen med sin mor. Hun er ikke ret gammel og har forsøgt sig alene hvilket ikke gik. Derfor synes jeg det virker som den bedste løsning for Tino at han har sin mormor, som i følge programmet er den eneste stabile omsorgsperson.

-At hun vælger at bruge penge på bryster, kan slet ikke få mit pis i kog, Tino mangler jo ikke noget. -Jeg ville aldrig selv bruge mine penge sådan, da hun er på kontant hjælp og dermed ikke har ret mange penge og ofte bruger sin mors, hvilket jeg kan få helt ondt i hjertet af på hendes mors vegne. De har fået en stor sum penge for ALLE deres egendele, og har da et klart billede af at MS havde ret meget dyrt tøj, derfor har hun nok fået ret meget fra forsikringen.

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

henh01 skriver:

egentlig synes jeg det er meget smart af hende at bo sammen med sin mor. Hun er ikke ret gammel og har forsøgt sig alene hvilket ikke gik. Derfor synes jeg det virker som den bedste løsning for Tino at han har sin mormor, som i følge programmet er den eneste stabile omsorgsperson.

-At hun vælger at bruge penge på bryster, kan slet ikke få mit pis i kog, Tino mangler jo ikke noget. -Jeg ville aldrig selv bruge mine penge sådan, da hun er på kontant hjælp og dermed ikke har ret mange penge og ofte bruger sin mors, hvilket jeg kan få helt ondt i hjertet af på hendes mors vegne. De har fået en stor sum penge for ALLE deres egendele, og har da et klart billede af at MS havde ret meget dyrt tøj, derfor har hun nok fået ret meget fra forsikringen.

jeg synes bestemt også det er bedst for Tino at de bor hos mormor.. men i går ser man hende stå og klage over de bor der. altså MS klager.

og i afsnittet mangler Tino tøj og MS er helt fornærmet næsten, over hun skal bruge sine egne 200 kr på tøj til ham, og moren ikke har mere end 400 hun kan bruge

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Maja88 skriver:

hvorfor er det alle de der reality dimser vil prøve at springe ud som sangere???

argh..

nårh men nok om det.

selvom det er forsikringspenge fra branden så burde hun måske bruge dem på sin søn.. og flytte for sig selv nu hun ikke kan lide at bo det hvor de bor nu

Det har hun måske ikke lyst til...jeg tror da det er en fordel for enlige at bo tæt på eller sammen med sine forældre, hvis de kan holde det ud...drengen mangler sikkert ikke noget...altså, jeg kan ikke hidse mig op over hun vælger at gøre noget for sig selv...men det har jeg jo også selv valgt og jeg bor stort set også hjemme og det er helt sikkert det bedste for mine børn...at jeg så har brugt 40.000kr på bryster, det går der altså intet fra mine børn af, præcis som dem der køber dyr bil eller dyrt hus vel heller ikke svigter deres børn ved det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.