Juhuuuu - "tvillinger" på tv2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Moaar

Zafir skriver:

Jeg forstår bare ikke det der 'ældre' par...  Fåååååk, hvor er de kedelige mand!!! Der sker bare INGENTING i deres liv. Gad vide, hvordan det bliver at være barn i den familie...

Jeg synes ikke, at man kan udtale sig om, hvor meget der sker i deres liv, når man kun har set et kvarter af det. Jeg tror da, at det kan være ganske udmærket, at være barn i dén familie. Kærligheden, trygheden og roen ser ud til at være på plads og så er man da kommet langt. Jeg har i hvert fald set andre familier i diverse dokumentar-programmer, som jeg meget nødigere ville være barn i (igen ud fra den lille bid af deres liv, man ser i tv)!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Zafir

Moaar skriver:

Jeg synes ikke, at man kan udtale sig om, hvor meget der sker i deres liv, når man kun har set et kvarter af det. Jeg tror da, at det kan være ganske udmærket, at være barn i dén familie. Kærligheden, trygheden og roen ser ud til at være på plads og så er man da kommet langt. Jeg har i hvert fald set andre familier i diverse dokumentar-programmer, som jeg meget nødigere ville være barn i (igen ud fra den lille bid af deres liv, man ser i tv)!

Det er sandt. Men jeg syntes bare det virker som om at de bare er ... mm... meget meget 'ikke begejstrede'... mmm... Svært at forklare.

Og ja - naturlgivis er det kun et lille glims af folk i et tvprogram...

Anmeld

8. februar 2011

Bom

Zafir skriver:

Det er sandt. Men jeg syntes bare det virker som om at de bare er ... mm... meget meget 'ikke begejstrede'... mmm... Svært at forklare.

Og ja - naturlgivis er det kun et lille glims af folk i et tvprogram...

Kan kun give dig ret Zafir, jeg har også lidt den der følelse af Hmm.... De er et mystisk par...

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

Tulle Mus skriver:

Kan kun give dig ret Zafir, jeg har også lidt den der følelse af Hmm.... De er et mystisk par...

Nå, godt det ikke kun er mig der sidder med den følelse. Det er jo ikke fordi jeg tror de er børnemishandlere eller noget. Der mangler bare energi og begejstring. Der er INGEN ting der kan gøre dem 'oppe og køre' og man må endelig ikke lave det lidt festligt... mmm..

Også det de sagde med, at de jo ikke har så meget familie der har lyst til at se noget De fleste er sådan enspændere... Så de har ikke engang lyst til at komme ud til en barnedåb?!...  mmm

Anmeld

9. februar 2011

Bom

Zafir skriver:

Nå, godt det ikke kun er mig der sidder med den følelse. Det er jo ikke fordi jeg tror de er børnemishandlere eller noget. Der mangler bare energi og begejstring. Der er INGEN ting der kan gøre dem 'oppe og køre' og man må endelig ikke lave det lidt festligt... mmm..

Også det de sagde med, at de jo ikke har så meget familie der har lyst til at se noget De fleste er sådan enspændere... Så de har ikke engang lyst til at komme ud til en barnedåb?!...  mmm

Hehe nej jeg tror sagtens der kunne springe en bombe i deres baghave, uden at de løftede et øjnbryn...

Jeg tror altså at børnene bliver generte af at have sådan nogle forældre, jeg tror det er vigtigt at man nogle gange er lidt "vild" med sine børn, så det hele ikke skal foregå i 1 gear...

Alle burde da gerne ville med til en barnedåb.......

I sidste afsnit, skulle han kigge efter børne selv da hun skulle ud og ride, så ligger de bare inde i et andet værelse, lys vågne og han sætter sig ind i stuen med avisen og piben..

Anmeld

9. februar 2011

K&S

Malene84 skriver:

SORRY TIL TS!!!!

Men I blir lige nødt til at se et par billede fra fotografen (fra Billed Bladet)!!! jeg hylede da jeg så dem, de er bare sååå gode af vores drenge!! Villads havde 40 i feber, og er derfor ikke med på dem alle

Det skal du skam SLET IKKE undskylde, de er jo skønne

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

Tulle Mus skriver:

Hehe nej jeg tror sagtens der kunne springe en bombe i deres baghave, uden at de løftede et øjnbryn...

Jeg tror altså at børnene bliver generte af at have sådan nogle forældre, jeg tror det er vigtigt at man nogle gange er lidt "vild" med sine børn, så det hele ikke skal foregå i 1 gear...

Alle burde da gerne ville med til en barnedåb.......

I sidste afsnit, skulle han kigge efter børne selv da hun skulle ud og ride, så ligger de bare inde i et andet værelse, lys vågne og han sætter sig ind i stuen med avisen og piben..

Ja... det stenede jeg også over. Og moren, der siger at hendes liv I HVERTFALD ikke skal ændre sig fordi hun er mor til tvillinger... Det kommer det jo nok til!!!Ellers er der jo noget galt... mmm...

Anmeld

9. februar 2011

Bom

Zafir skriver:

Ja... det stenede jeg også over. Og moren, der siger at hendes liv I HVERTFALD ikke skal ændre sig fordi hun er mor til tvillinger... Det kommer det jo nok til!!!Ellers er der jo noget galt... mmm...

Ja hvis ens liv ikke må ændre sig, så skal man ihvertfald ikke have børn..  

Jeg synes nu kun at mit liv et blevet mere meningsfuldt med lille Matilde..

Anmeld

9. februar 2011

Diana...

Ihh jeg glemte at se det  Hvornår bliver det genusent? 

Anmeld

9. februar 2011

Diana...

Søde Malene Jeg må altså sige at du har nogen af de dejligste drenge (ud over min egen selvfølgelig he he) De er så smukke og med det strit hår arhmen jeg smelter jo, men hvordan kan de os være andet med den smukke mor de har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.