Juhuuuu - "tvillinger" på tv2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Magsen

iiiih, hvornår starter det? !!

K&S skriver:

Og derefter sæsonpremiere på DUM klokken 21

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Malene84

KaMa skriver:

Ih, Malene I var skønne. Og hvor er han mega dejlig din kæreste. Total frisk og sød mand.

Jeg stornyder at følge jer på sidelinien. For pokker nogle skønne drenge og sjovt at være med til barnedåben. Du er jo total krea. Jeg fatter ikke, hvornår du havde tid til at klippede i pap.. ??

hehehe... det er så cool, at I kan se ham som den han er!!! Han synes selv han virker en smule arrogant og snobbet  og var lidt bange for at vise en forkert side af sig selv!!!

åh men søde... jeg klippede til langt ud på natten, når drengene sov  de der vejvisere-barnevogne klippede jeg natten op til dåben - jeg sys pludselig at der manglede bare pynt

Anmeld

9. februar 2011

K&S

Maggieh skriver:

iiiih, hvornår starter det? !!

Der var jo tvillinger i går klokken 20.00 og DUM klokken 21.00 - men der kommer også DUM i dag klokken 21.00 (om 7 minutter)

Anmeld

9. februar 2011

K&S

Janni85 skriver:

Jeg havde også to enklte barnevogne på altanen og så havde jeg en tvillingebarnevogn til når jeg skulle ud. Vi boede nemlig på 3. sal og jeg vil gerne havde at drengene sov udenfor, og havde på ingen måde mulighed for at få tvillingebarnevognen op i lejligheden, så vi købte to barnevogne til altanen. Da vi flyttede i hus brugte jeg stadig de to barnevogne når de skulle sove  

Smart, det havde jeg ikke lige overvejet

Anmeld

9. februar 2011

CamillaSoefelt

K&S skriver:

Og derefter sæsonpremiere på DUM klokken 21

Øv fik ikke set tvillinger på tv2 igår..;(.. Hvem ved hvornår der er genudsendelse??

Anmeld

9. februar 2011

K&S

CamillaSoefelt skriver:

Øv fik ikke set tvillinger på tv2 igår..;(.. Hvem ved hvornår der er genudsendelse??

Anmeld

9. februar 2011

tinasmor

CamillaSoefelt skriver:

Synes der var en tidligere der havde skrevet den 20. feb

Anmeld

9. februar 2011

Magsen

Secrets skriver:

Hov øv, det afsnit har jeg allerede set på Sputnik! Vidste ikke det ikke var kommet i tv endnu, så undskyld hvis jeg for nylig har kommet til at afsløre noget fra det her afsnit Ah, Malene er så smuuuuk! Elsker at se den lille familie Og super sejt når hun er herfra

iih hvor jeg fræk at spørge om det her ..

men har du en kode man må låne?

vil SÅ gerne se det tvillinge program!

Anmeld

9. februar 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

iih hvor jeg fræk at spørge om det her ..

men har du en kode man må låne?

vil SÅ gerne se det tvillinge program!

Ville gerne sige ja, men da det er en kode jeg også bruger mange andre steder, vil jeg helst ikke give den ud! Sorry

Anmeld

9. februar 2011

Magsen

Secrets skriver:

Ville gerne sige ja, men da det er en kode jeg også bruger mange andre steder, vil jeg helst ikke give den ud! Sorry

okey det så også helt i orden

iih så må jeg jo bare vente til genudsendelsen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.