Juhuuuu - "tvillinger" på tv2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Vial

Zafir skriver:

Jeg kan sagtens se dine argumenter... Men jeg har bare en uuuunderlig følelser over at være IKKE begejstret, på den ekstreme måde. Det giver mig en creepy følelse.

Fair nok - jeg ved godt hvordan det er, ikke at se sin familie. - Det er faktisk heller ikke det der er problemet. Det er måden, de virkelig hele tiden vægter væk fra begejstrelsen. - Det er det der giver mig en creepy følelse...

De ER meget underspillede, det kan jeg sagen se. Jeg synes dog godt, at jeg kan spore glæde hos dem, når de kigger på deres børn, og det er jo vigtigst. Begejstring er for sjællændere. Haha.

Havde en gang en kærste fra Thy. Jeg måtte sgu ikke en gang udbryde, at jeg var sej, når jeg fandt vej uden et kort i Japan. Den slags udbrud var vist upassende.. sådan er der jo bare nogle der er. Begejstring er for følelsesladet - og måske også til tv for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

signe.

Zafir skriver:

Nå, godt det ikke kun er mig der sidder med den følelse. Det er jo ikke fordi jeg tror de er børnemishandlere eller noget. Der mangler bare energi og begejstring. Der er INGEN ting der kan gøre dem 'oppe og køre' og man må endelig ikke lave det lidt festligt... mmm..

Også det de sagde med, at de jo ikke har så meget familie der har lyst til at se noget De fleste er sådan enspændere... Så de har ikke engang lyst til at komme ud til en barnedåb?!...  mmm

Jeg sad med akkurat samme følelse efter gårsdagens afsnit.. " det var også dejligt. Ikke så mange. Vi kunne sidde alle okring bordet. Ingen stress. Sååe, det var dejligt" HELE tiden små korte sætninger.. og små glimt af familierne eller ej, de 3 andre familier "lærer" man lidt at kende.. synes jeg bestemt ikke man gør ved dem her og det vel bare lidt ærgeligt når nu de selv har sagt ja til at medvirke i sådan et program. Så jeg giver dig helt ret Zafir

Anmeld

9. februar 2011

signe.

Tulle Mus skriver:

Grunden til at jeg skriver at jeg er bange for at de bliver generte, er fordi der er et forældre par i det område jeg bor, som har tvillinger (Pige+dreng), og de har altid kørt i 1 gear, hvis ikke bag gear, og de børn er simpelthen SÅ generte, hvis man siger hej til dem oppe ved købmanden, kravler de næsten ind i hylderne...  Drengen har desværre også nogle indlæringsproblemer..

Jeg ved godt at man ikke skal feje alle over en kam, men derfor kan man godt frygte...

hahahaha, well said

Anmeld

9. februar 2011

Janni85

K&S skriver:

Det så jeg ikke lige, var inde og give Anton sutten - men jeg undrede mig over, at de havde 2 enkelte barnevogne, det kan da ikke være helt nemt, hvis kun en af dem skal ud af døren med begge børn

Jeg havde også to enklte barnevogne på altanen og så havde jeg en tvillingebarnevogn til når jeg skulle ud. Vi boede nemlig på 3. sal og jeg vil gerne havde at drengene sov udenfor, og havde på ingen måde mulighed for at få tvillingebarnevognen op i lejligheden, så vi købte to barnevogne til altanen. Da vi flyttede i hus brugte jeg stadig de to barnevogne når de skulle sove  

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

KaMa skriver:

De ER meget underspillede, det kan jeg sagen se. Jeg synes dog godt, at jeg kan spore glæde hos dem, når de kigger på deres børn, og det er jo vigtigst. Begejstring er for sjællændere. Haha.

Havde en gang en kærste fra Thy. Jeg måtte sgu ikke en gang udbryde, at jeg var sej, når jeg fandt vej uden et kort i Japan. Den slags udbrud var vist upassende.. sådan er der jo bare nogle der er. Begejstring er for følelsesladet - og måske også til tv for dem.

Måske... måske. er det bare fordi de er nordjyder... Mmm...

Håber jeg

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

Zafir skriver:

Måske... måske. er det bare fordi de er nordjyder... Mmm...

Håber jeg

hmm er de ikke fra tommerup???

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

DK skriver:

Jeg er enig!

Altså den måde hun også sådan bare var en stor undskyldning... "jaa der er jo ikke bordkort, gad vide hvor vi skal sidde" -øhh det er da DIN barnedåb, hvad synes du? Og jeg er helt enig i at der manglede sådan lidt boblende entusiasme og glæde over de to små guldklumper var kommet godt ud til verden og havde fået deres navn! Faderen var bare sådan "ja, det er jo bare et navn de har fået".

Men det er naturligvis også bare fordi vi mennesker er så forskellige! Men Mikkel og jeg talte også om at vi ikke kunne være fjernere fra de to. Selv om vi så "kun" var 9, så skulle jeg dælme nok få det gjort festligt alligevel. Det drejer sig jo mere om indstillingen til livet, end hvor mange penge/gæster osv man lige har! De to manglede bare sådan lidt ... entusiasme må være det bedste ord tror jeg.

NEJ - for mig handler det ABSOLUT ikke om penge, hvorvidt man kan være begejstret eller ej, eller have mange gæster

Men glad for jeg ikke var den eneste der sagde hmmmm...

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

Maja88 skriver:

hmm er de ikke fra tommerup???

Hehe... Altså - jeg ved ikke hvor tommerup ligger. Det er nok det der med hvordan de er og at KaMa skrev at begejstring var for sjældenere... Så tænkte jeg at de nok var fra nordjylland

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

Zafir skriver:

Hehe... Altså - jeg ved ikke hvor tommerup ligger. Det er nok det der med hvordan de er og at KaMa skrev at begejstring var for sjældenere... Så tænkte jeg at de nok var fra nordjylland

hehe Zafir altså....

men Tommerup er altså fyn hehe....

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

Maja88 skriver:

hehe Zafir altså....

men Tommerup er altså fyn hehe....

Det lyder faktisk også fynsk hehe... Nu du siger det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.