Zafir skriver:
Nå, godt det ikke kun er mig der sidder med den følelse. Det er jo ikke fordi jeg tror de er børnemishandlere eller noget. Der mangler bare energi og begejstring. Der er INGEN ting der kan gøre dem 'oppe og køre' og man må endelig ikke lave det lidt festligt... mmm..
Også det de sagde med, at de jo ikke har så meget familie der har lyst til at se noget
De fleste er sådan enspændere... Så de har ikke engang lyst til at komme ud til en barnedåb?!...
mmm
Jeg synes, at det er lidt unfair.
Vi ved ikke, hvorfor Camilla og Niels ikke har så store familier. Camilla ser ikke sin familie, det er der måske en kedelig grund til. Det er ikke fordi, at hele familien er enspændere. Parret er enspændere. Hvilket man jo hurtig kan blive, hvis man har en mærkelig familie.. tænker jeg. Jeg synes nu også, at det er et sundhedstegn, at man KAN være alene.
Ja, der var sgu lidt moffe over den barnedåb. Kaffebrød og tis på stolene, men børnene var da glade og IKKE grædende. Sådan et par små puds vil da helt klart forestrække et roligt arrangement. Det er da et godt udtryk for, at de kender deres begrænsninger. Sådan kan man da også vende den.
Plus at de INGEN penge har. Begge arbedsløse.
SÅ måske er det ikke så mærkeligt, at det blev en lille hyggelig barnedåb for ni.
Det kan da være svært at se, at to drenge løbe rundt mellem piberøg og Information, men jeg tror, at de vokser med opgaven. Der er masser af kærliged, nærværende bedsteforældre og heste.. Det er da en god start.
Anmeld