Juhuuuu - "tvillinger" på tv2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har allerede haft min første tudetur

Kunne SÅ meget nikke genkendende til de følelser hende med kejsersnittet højest sandsynligt havde da hun ringede til sin store datter.....Årh altså, det er så rørende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Frøken J.

Hov øv, det afsnit har jeg allerede set på Sputnik! Vidste ikke det ikke var kommet i tv endnu, så undskyld hvis jeg for nylig har kommet til at afsløre noget fra det her afsnit Ah, Malene er så smuuuuk! Elsker at se den lille familie Og super sejt når hun er herfra

Anmeld

8. februar 2011

Faith

Jeg bed godt nok mærke i at ham den "ældre" far lod den ene af drengene ligge på puslebordet og gik ind i stuen

Anmeld

8. februar 2011

maimik

jahaaa juhuuu..

kære malene. nøj hvor er dine smukke drenge kønne..  

Anmeld

8. februar 2011

MIWULA

8. februar 2011

Tanja84

Hold nu op et tudeafsnit. Den ene tudetur nåede jo kun lige at stoppe, før den næste startede.

Malene, sikke dog en skøn præst I havde  Synes bare det var så kært hun pænt løftede dem op, og viste frem for alle i kirken

Anmeld

8. februar 2011

musse1

igen i dag, var det et fantastisk afsnit . men syns nu det er alt for kort tid de vare, kunne da godt lige ha været en ½ time længere

hold hvor var det da en rigtig god præst i havde Malene, sådan skulle alle da helt klart være.. kunne bestemt godt lide det dåbstøj jeres drenge havde på..

Anmeld

8. februar 2011

K&S

smillaluna skriver:

Jeg bed godt nok mærke i at ham den "ældre" far lod den ene af drengene ligge på puslebordet og gik ind i stuen

Det så jeg ikke lige, var inde og give Anton sutten - men jeg undrede mig over, at de havde 2 enkelte barnevogne, det kan da ikke være helt nemt, hvis kun en af dem skal ud af døren med begge børn

Anmeld

8. februar 2011

Sofia

Øv øv jeg glemte at se det, og kan ikke finde noget sted hvor der står om det genudsendes, er der nogen der ved om det genudsendes?? Har ikke medlemsskab til sputnik.

Anmeld

8. februar 2011

Nadia&Daniel

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har allerede haft min første tudetur

Kunne SÅ meget nikke genkendende til de følelser hende med kejsersnittet højest sandsynligt havde da hun ringede til sin store datter.....Årh altså, det er så rørende.

Sådan havde jeg det, da jeg ringede til min far og mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.