Juhuuuu - "tvillinger" på tv2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Nettemor

K&S skriver:

Det så jeg ikke lige, var inde og give Anton sutten - men jeg undrede mig over, at de havde 2 enkelte barnevogne, det kan da ikke være helt nemt, hvis kun en af dem skal ud af døren med begge børn

det problem har de jo ik da de har farmoren til barnepige full time

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Isabella_mor

noooo jeg gik glip af tvillinger... 

Anmeld

8. februar 2011

Lunae

K&S skriver:

Og derefter sæsonpremiere på DUM klokken 21

Jeg glemte at se tvillinger - øv øv! nogle der ved hvornår det bliver genudsendt?

Anmeld

8. februar 2011

Malene84

Det er på sputnik.dk (der kan I nu iøvrigt også allerede se program 3  Tak for støtten til programmet, netop i disse timer bliver det jo afgjort om vi skal køre en sæson mere (kommer meget an på seertal)!

Mht. præsten... I LOVE IT!!!! Vi var vilde med hendes idé og vi (hun) har fået så meget ros for det  Åbenbart noget de ofte gør i Sverige, hvor hun har nappet ideen fra

De genudsender fra d. 20

Tak for alle de søde ord!!!

Anmeld

8. februar 2011

mamax3

Malene84 skriver:

Det er på sputnik.dk (der kan I nu iøvrigt også allerede se program 3  Tak for støtten til programmet, netop i disse timer bliver det jo afgjort om vi skal køre en sæson mere (kommer meget an på seertal)!

Mht. præsten... I LOVE IT!!!! Vi var vilde med hendes idé og vi (hun) har fået så meget ros for det  Åbenbart noget de ofte gør i Sverige, hvor hun har nappet ideen fra

De genudsender fra d. 20

Hvor er de altså lækre jeres drenge... og ka godt li din mands humor... grinte et par gange...

Anmeld

8. februar 2011

Malene84

mamax3 skriver:

Hvor er de altså lækre jeres drenge... og ka godt li din mands humor... grinte et par gange...

eeej han er så pinlig!!! fedt at sige på tv, at han er glad for at gå glip af gudstjenesten... hahaha... det er samme præst som skal vie os  SKÆLDTE HAM UD HERHJEMME!!!

Anmeld

8. februar 2011

Nettemor

Malene84 skriver:

De genudsender fra d. 20

total ynglings par med humor.. elsker at din mand er så afslappet at der lige kommet et bandeord eller 2 ude foran kirken.. hihi

Anmeld

8. februar 2011

spj

Loa skriver:

Puha jeg kom da lige til at tude en gang da hun skulle fortælle pigen (kan ikke huske hendes navn) at hun var blevet storesøster 

godt at manden lige var faldet i søvn

Anmeld

8. februar 2011

Malene84

SORRY TIL TS!!!!

Men I blir lige nødt til at se et par billede fra fotografen (fra Billed Bladet)!!! jeg hylede da jeg så dem, de er bare sååå gode af vores drenge!! Villads havde 40 i feber, og er derfor ikke med på dem alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2011

mamax3

Malene84 skriver:

eeej han er så pinlig!!! fedt at sige på tv, at han er glad for at gå glip af gudstjenesten... hahaha... det er samme præst som skal vie os  SKÆLDTE HAM UD HERHJEMME!!!

Det var ik så meget den ... men en af dem han kom med der hvor i holdt dåben... ka bare ik huske den nu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.