Juhuuuu - "tvillinger" på tv2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Malene84

nettemor skriver:

total ynglings par med humor.. elsker at din mand er så afslappet at der lige kommet et bandeord eller 2 ude foran kirken.. hihi

hahahaha... skal hilse og sige mange, mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

AnneBJ

smillaluna skriver:

Jeg bed godt nok mærke i at ham den "ældre" far lod den ene af drengene ligge på puslebordet og gik ind i stuen

Dét tænkte jeg også.. da han kom ind i stuen tænkte jeg, at barnet måtte være placeret i en seng eller lignende, men det var tydeligt da han gik ind i værelset igen, at barnet lå på puslebordet og havde ligget der hele tiden... 

Anmeld

8. februar 2011

Nettemor

Malene84 skriver:

hahahaha... skal hilse og sige mange, mange tak

håber da i napper en sæson mere hvis nerverne er til det (og seertallet self)

Anmeld

8. februar 2011

AnneBJ

Malene84 skriver:

SORRY TIL TS!!!!

Men I blir lige nødt til at se et par billede fra fotografen (fra Billed Bladet)!!! jeg hylede da jeg så dem, de er bare sååå gode af vores drenge!! Villads havde 40 i feber, og er derfor ikke med på dem alle

LOVE IT!!! Og I er altså stadig yndlingsparret!!

Anmeld

8. februar 2011

Malene84

nettemor skriver:

håber da i napper en sæson mere hvis nerverne er til det (og seertallet self)

Vi er så klar!!! Vi skal igang med en masse nye kapitler som kunne være spændende! Nyt arbejde, start i vuggestue, 1 års fødselsdag, frierr (ifølge mig)  osv osv osv.

Anmeld

8. februar 2011

Malene84

AnneBJ skriver:

LOVE IT!!! Og I er altså stadig yndlingsparret!!

hehehe... taaak!!!!

Anmeld

8. februar 2011

Frøken J.

Er også bare så vild med Leila og Henry! Deres kærlighed lyser så langt væk, at det rør mig hver gang!

Anmeld

8. februar 2011

Nettemor

Malene84 skriver:

Vi er så klar!!! Vi skal igang med en masse nye kapitler som kunne være spændende! Nyt arbejde, start i vuggestue, 1 års fødselsdag, frierr (ifølge mig)  osv osv osv.

lyder kanon!  glæder mig til at følge med på skærmen! hvor mange afsnit er der i denne sæson?

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Malene84 skriver:

SORRY TIL TS!!!!

Men I blir lige nødt til at se et par billede fra fotografen (fra Billed Bladet)!!! jeg hylede da jeg så dem, de er bare sååå gode af vores drenge!! Villads havde 40 i feber, og er derfor ikke med på dem alle

Det er så vildt så lækre jeres drenge er!!! For pokker hvor de kommer til at smelte teenage pige hjerter en dag.......

Anmeld

8. februar 2011

Zafir

Ja - det var skønt at se

Jeg forstår bare ikke det der 'ældre' par...  Fåååååk, hvor er de kedelige mand!!! Der sker bare INGENTING i deres liv. Gad vide, hvordan det bliver at være barn i den familie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.