Er du på Facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

mama09

Ja som ovenstående tydeligt "spørger".. venligst svar og uddyb gerne..

Jeg svarer først:

Jeg har lige deaktiveret min konto derinde... syntes der er alt for meget åndsvagt derinde (kan man sige det). Syntes ikke mere det er som det var i starten. Og så bliver status beskederne brugt til at svine folk til osv i stedet for at gå face-to-face med personen.

Og så kan det måske også trykke på nogen knapper hvis man er lidt jaloux anlagt.

Så jeg har droppet det og har det faktisk rigtig godt med det. Som om det gav en slags ro indvendig selvom det lyder sjovt!

Nå .. bolden over til jer...

Ja jeg er - og ELSKER facebook.. Kan følge med i venner og familie s liv, der ikke lige bor om hjørnet... Dele mine tanker og billeder af mit liv, diskutere (som jeg elsker)... osv....

Jeg synes det er hyggeligt at snage andres profiler....

og synes det er nice at jeg har fået kontakt til så mange gamle venner/bekendte igen

Jeg er facebook nørd, engang var jeg baby.dk men ja pt er jeg face nørd

jeg kan godt lid det, men jeg har hellere ikke venner der sviner hinanden til i deres status, og jeg har knap 400 på min liste..

Har dog oplevet en der ikke skrev pænt til mine indlæg, og altid svinede mig til.. Jamen så røg den "ven" da bare af min liste - farvel og tak!

knus FACE nørden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Lou87

Forstår dig godt i nogen bruger det forkert, men hvorfor ikk bare slette de personer, eller blokere eller lign ??
Det da træls de ska få dig til og deaktivere derinde pga sådan noget.. synes jeg.

Jeg har stemt ja - jeg synes det er rigtig hyggeligt og ku sidde og få lov stille og roligt og følge med i gamle folkeskolevenners , handelskolevenner , familie og nuværendes venner liv.
Det er simpelthen en tidsrøver når først man er igang Men ville aldrig nå og ku få skrevet en sms eller ringe til alle for og høre hvordan det går.. Samt synes rigtig mange det er herligt de kan følge lidt med i hvordan liva ser ud nu osv, da de feks bor langt væk eller ikk ser os så tit.

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

Ja jeg har en profil på facebook. Jeg har gjort det sådan at det kun er mine venner, der kan læse, hvad jeg skriver. Så slipper man jo også for, at folk man ikke kender, kommer med dumme kommentarer.

Anmeld

7. februar 2011

musse1

Malene84 skriver:

HOOOOOOOOOV!!!!! Familie på Bornholm? er du selv sildeperker som mig?

jep kommer selv fra øen, har boet her over i lidt over 2 år sammen med manden og børnene .. så derfor er det rigtig når den familie, som bor der over kan følge lidt med i det hele..

hvor er du fra der over ?

jeg har boet i tejn allinge som barn/ung og boede så i hasle sammen med børnene og vores de to første børn.

Anmeld

7. februar 2011

kiwilouise

noname skriver:

Den hopper jeg med på... Nysgerrigheden længe leve

Anmeld

7. februar 2011

MaybeBaby

112233 skriver:

Ja som ovenstående tydeligt "spørger".. venligst svar og uddyb gerne..

Jeg svarer først:

Jeg har lige deaktiveret min konto derinde... syntes der er alt for meget åndsvagt derinde (kan man sige det). Syntes ikke mere det er som det var i starten. Og så bliver status beskederne brugt til at svine folk til osv i stedet for at gå face-to-face med personen.

Og så kan det måske også trykke på nogen knapper hvis man er lidt jaloux anlagt.

Så jeg har droppet det og har det faktisk rigtig godt med det. Som om det gav en slags ro indvendig selvom det lyder sjovt!

Nå .. bolden over til jer...

Har kun lige læst nogles feedback, og synes det er skræmmende, så mange, der har oplevet noget dårligt derinde. Folk der skriver dumme kommentar tilbage på ens status, skal da bare slettes som ens ven. Man kan jo for det første indstille hele sin side til at det kun er vennerne, der kan se og kommentere. Men så hjælper det ikke, hvis man har sagt ja til at være ven med 539, hvor 60% er nogle man har mødt én gang.

Med et par få undtagelser (som er gamle barndomsvenner), så har jeg kun accepteret dem, som jeg også kunne finde på at ringe til og snakke med hvis jeg har haft en skoddag - og har aldrig oplevet en arrig kommentar.

Min familie er spredt i det meste af Jylland, så på den måde kan jeg lige følge med i selv de små ting, der sker. Det synes jeg er dejligt.

/Mette - der stadig er og nok altid vil være på facebook

Anmeld

7. februar 2011

MaybeBaby

Trinehw skriver:

Ja jeg er - og ELSKER facebook.. Kan følge med i venner og familie s liv, der ikke lige bor om hjørnet... Dele mine tanker og billeder af mit liv, diskutere (som jeg elsker)... osv....

Jeg synes det er hyggeligt at snage andres profiler....

og synes det er nice at jeg har fået kontakt til så mange gamle venner/bekendte igen

Jeg er facebook nørd, engang var jeg baby.dk men ja pt er jeg face nørd

jeg kan godt lid det, men jeg har hellere ikke venner der sviner hinanden til i deres status, og jeg har knap 400 på min liste..

Har dog oplevet en der ikke skrev pænt til mine indlæg, og altid svinede mig til.. Jamen så røg den "ven" da bare af min liste - farvel og tak!

knus FACE nørden!!

Synes godt om!  

Anmeld

7. februar 2011

Malene84

musse1 skriver:

jep kommer selv fra øen, har boet her over i lidt over 2 år sammen med manden og børnene .. så derfor er det rigtig når den familie, som bor der over kan følge lidt med i det hele..

hvor er du fra der over ?

jeg har boet i tejn allinge som barn/ung og boede så i hasle sammen med børnene og vores de to første børn.

Jeg er fra Rønne - og har boet der hele mit liv. Jeg flyttede derfra i 2004, efter jeg blev student - så var det bare af sted til hovedstaden!!!  Mine forældre bor der stadig - ELSKER DEN Ø

Anmeld

7. februar 2011

sarahb

nej og har aldrig været..

Anmeld

7. februar 2011

mama09

sarahb skriver:

nej og har aldrig været..

og det er sgu for dårligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.