112233 skriver:
Ja som ovenstående tydeligt "spørger".. venligst svar og uddyb gerne.. 
Jeg svarer først:
Jeg har lige deaktiveret min konto derinde... syntes der er alt for meget åndsvagt derinde (kan man sige det). Syntes ikke mere det er som det var i starten. Og så bliver status beskederne brugt til at svine folk til osv i stedet for at gå face-to-face med personen.
Og så kan det måske også trykke på nogen knapper hvis man er lidt jaloux anlagt.
Så jeg har droppet det og har det faktisk rigtig godt med det. Som om det gav en slags ro indvendig selvom det lyder sjovt!
Nå .. bolden over til jer... 
Har kun lige læst nogles feedback, og synes det er skræmmende, så mange, der har oplevet noget dårligt derinde. Folk der skriver dumme kommentar tilbage på ens status, skal da bare slettes som ens ven. Man kan jo for det første indstille hele sin side til at det kun er vennerne, der kan se og kommentere. Men så hjælper det ikke, hvis man har sagt ja til at være ven med 539, hvor 60% er nogle man har mødt én gang.
Med et par få undtagelser (som er gamle barndomsvenner), så har jeg kun accepteret dem, som jeg også kunne finde på at ringe til og snakke med hvis jeg har haft en skoddag - og har aldrig oplevet en arrig kommentar.
Min familie er spredt i det meste af Jylland, så på den måde kan jeg lige følge med i selv de små ting, der sker. Det synes jeg er dejligt. 
/Mette - der stadig er og nok altid vil være på facebook 
Anmeld