Er du på Facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Malene84

Jeg er på facebook... mere end jeg er herinde, og det siger en del!!! Jeg elsker det!!! Er mega, meget nysgerrig af natur, og på facebook kan jeg få stillet lysten ved at snage rundt i andres billeder og læse hvad de har lavet i weekenden!!!

Indtil for få dage siden - har jeg kun været venner med venner! Forstået på det måde, at jeg kun var venner med dem, som jeg ser irl og som betyder meget for mig. Derfor havde jeg kun 90 venner på listen inkl. familiemedlemmer

Nu er jeg venner med flere herinde fra, og det er grænseoverskridende, da jeg indtil for nylig har været meget privat. Nyder dog, at de kan lære mig bedre at kende og måske evt. møde mig en dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

musse1

ja jeg er på face, har dog ik alle dem jeg gik i klasse med på.

har venner som jeg både kender i irl og dem jeg  har lært på forskellige et par forum, som jeg gerne vil lærer bedre at kende og ses med..  og så selvfølig familien, syns det er rart at venner og familie på Bornholm også kan følge med i billeder og sådan..

syns det er hyggeligt og følge med i andres liv .

men jeg er vist for meget der inde nogle gange hehe.

Anmeld

7. februar 2011

Faith

Malene84 skriver:

Jeg er på facebook... mere end jeg er herinde, og det siger en del!!! Jeg elsker det!!! Er mega, meget nysgerrig af natur, og på facebook kan jeg få stillet lysten ved at snage rundt i andres billeder og læse hvad de har lavet i weekenden!!!

Indtil for få dage siden - har jeg kun været venner med venner! Forstået på det måde, at jeg kun var venner med dem, som jeg ser irl og som betyder meget for mig. Derfor havde jeg kun 90 venner på listen inkl. familiemedlemmer

Nu er jeg venner med flere herinde fra, og det er grænseoverskridende, da jeg indtil for nylig har været meget privat. Nyder dog, at de kan lære mig bedre at kende og måske evt. møde mig en dag!!

Har faktisk tænkt på om jeg måtte tilføje dig.... Er venner med flere herinde fra som jeg føler jeg har noget tilfælles med, og har mødtes og mødes stadig med en del af dem.

Og om ikke andet så har vi da noget tilfælles idet at vi begge har tvillinger

Anmeld

7. februar 2011

Zafir

Jeg afskyr facebook... Jeg synes konceptet er mega langt ude. Dels at opgive rettigheder til eget materiale og dels at andre kan poste ting om dig. Føj! Siger jeg bare. så jeg har svaret Nej!! :-) i øvrigt er jeg super godt tilfreds med min egen blog på mit eget domæne og baby.dk :-D

Anmeld

7. februar 2011

Malene84

smillaluna skriver:

Har faktisk tænkt på om jeg måtte tilføje dig.... Er venner med flere herinde fra som jeg føler jeg har noget tilfælles med, og har mødtes og mødes stadig med en del af dem.

hahahaha... selvf. må du da det søde... Malene Aagaard

Anmeld

7. februar 2011

Malene84

musse1 skriver:

ja jeg er på face, har dog ik alle dem jeg gik i klasse med på.

har venner som jeg både kender i irl og dem jeg  har lært på forskellige et par forum, som jeg gerne vil lærer bedre at kende og ses med..  og så selvfølig familien, syns det er rart at venner og familie på Bornholm også kan følge med i billeder og sådan..

syns det er hyggeligt og følge med i andres liv .

men jeg er vist for meget der inde nogle gange hehe.

HOOOOOOOOOV!!!!! Familie på Bornholm? er du selv sildeperker som mig?

Anmeld

7. februar 2011

Lulle25

Nej er ikke på facebook

Anmeld

7. februar 2011

>>Carina<<

Malene84 skriver:

Ihhhh det ku da være hyggeligt en dag :-)

Anmeld

7. februar 2011

Malene84

smillaluna skriver:

okay det svar jo så privat til en hel anden... ha ha ha ha

Anmeld

7. februar 2011

LRJ

Ja er på facebook

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.