Er du på Facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Tanja84

Malene84 skriver:

det er løgn?! HAHAHAH... verden (danmark) er seriøst for lille

HA, HA.... HELT ENIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

musse1

Tanja84 skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden, og ved derfor ikke om I har fundet frem til hinanden???

Men Musse1 er gift med, Kim Larsen, fra vores folkskoleklasse

haha Tanja ja som hed larsen, men hedder pedersen nu ..

men i kender ham jo nok kun som larsen..

Anmeld

8. februar 2011

Pullemulle

Nu har jeg ikke lige læst alle kommentarerne, for der er skisme mange!

Ja, jeg er på facebook! Og det er jeg fordi jeg simpelthen "ikke kan leve uden". Jeg er vel det kan kalder lidt af en stalker. Jeg nyder at snuse lidt i folks liv som de reklamerer så fint med på facebook.

Jeg mødte, eller rettere kiggede lidt (meget) efter en fyr da jeg for lidt over et år siden var i Thailand. Min søster snakkede lidt med ham fordi hun dykkede samme sted som han tog dykkercertifikat. Hvad vi vidste var; "Jonas, svensker". Da vi kom hjem på computeren tog det os ikke to splitsekunder at finde ham. Vi vidste hvor han dykkede, hvad han hed og at han var svensker. 2 eller 3 dage efter vi var kommet hjem, var vi venner med ham på facebook og godt igang med en samtale.

Nogle gange er det der facebook ret nyttigt

Anmeld

8. februar 2011

Mette+Mathias

112233 skriver:

Ja som ovenstående tydeligt "spørger".. venligst svar og uddyb gerne..

Jeg svarer først:

Jeg har lige deaktiveret min konto derinde... syntes der er alt for meget åndsvagt derinde (kan man sige det). Syntes ikke mere det er som det var i starten. Og så bliver status beskederne brugt til at svine folk til osv i stedet for at gå face-to-face med personen.

Og så kan det måske også trykke på nogen knapper hvis man er lidt jaloux anlagt.

Så jeg har droppet det og har det faktisk rigtig godt med det. Som om det gav en slags ro indvendig selvom det lyder sjovt!

Nå .. bolden over til jer...

Ja, det er jeg og jeg er rigtig glad for det, - måske skyldes det at jeg har en anden type venner? Jeg har i hvert fald aldrig været ude for (eller set) det du beskriver.

Anmeld

8. februar 2011

MariaJ

Ja, det er jeg. Jeg synes det er en nem måde at holde lidt kontakt med venner og familie, der bor langt væk, og holde en slags "rød tråd" til gamle skolekammerater osv, som man måske ikke ville se privat, men gerne vil vide hvordan de har det. Det varierer meget om/hvor tit jeg selv skriver noget derinde og jeg deltager ikke i nogen spil/grupper eller lign., og falder kun i snak med folk jeg kender, så det er på ingen måde en tidsrøver for mig. Jeg bruger måske fem minutter om dagen på Facebook.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.