Er du på Facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du på Facebook??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.577 visninger
84 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Hansen97

Ja som ovenstående tydeligt "spørger".. venligst svar og uddyb gerne..

Jeg svarer først:

Jeg har lige deaktiveret min konto derinde... syntes der er alt for meget åndsvagt derinde (kan man sige det). Syntes ikke mere det er som det var i starten. Og så bliver status beskederne brugt til at svine folk til osv i stedet for at gå face-to-face med personen.

Og så kan det måske også trykke på nogen knapper hvis man er lidt jaloux anlagt.

Så jeg har droppet det og har det faktisk rigtig godt med det. Som om det gav en slags ro indvendig selvom det lyder sjovt!

Nå .. bolden over til jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

TbCp

Ja jeg er på facebook.... ved ikke lige hvordan jeg skal uddybe det

Anmeld

7. februar 2011

Pia.

Ja det er jeg..

Hvorfor: Fordi jeg for nogle år siden, ca. 3 år, fandt det spændende og sjovt at finde min gamle folkeskole klasse og gamle veninder fra min barndom...

Og nu er jeg blevet der fordi det er hyggeligt at holde kontakten og rart at kunne "snuse" lidt i andres liv he he...

Knus Pia.

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

ja jeg er på facebook

Anmeld

7. februar 2011

Bondepigen

112233 skriver:

Ja som ovenstående tydeligt "spørger".. venligst svar og uddyb gerne..

Jeg svarer først:

Jeg har lige deaktiveret min konto derinde... syntes der er alt for meget åndsvagt derinde (kan man sige det). Syntes ikke det var det var i starten. Og så bliver status beskederne brugt til at svine folk til osv i stedet for at gå face-to-face med personen.

Og så kan det måske også trykke på nogen knapper hvis man er lidt jaloux anlagt.

Så jeg har droppet det og har det faktisk rigtig godt med det. Som om det gav en slags ro indvendig selvom det lyder sjovt!

Nå .. bolden over til jer...

Jeg har osse været tæt på at deaktivere min konto, da jeg syntes det var blevet en mobbecentral. Hver gang jeg skrev noget i statuslinjen, var der en, der havde en åndssvag kommentar, og nogle der fulgte trop med at synes godt om... Valgte i stedet at blokere de personer i stedet, og pt er det fint nok!

Anmeld

7. februar 2011

NoName

Ja det er jeg..

Hvorfor: Fordi jeg for nogle år siden, ca. 3 år, fandt det spændende og sjovt at finde min gamle folkeskole klasse og gamle veninder fra min barndom...

Og nu er jeg blevet der fordi det er hyggeligt at holde kontakten og rart at kunne "snuse" lidt i andres liv he he...

Knus Pia.

Den hopper jeg med på... Nysgerrigheden længe leve

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Pia. skriver:

Ja det er jeg..

Knus Pia.

Det samme her

Samtidig er min gamle bedstefar på og han synes det er så fantastisk, at kunne følge med i sine børnebørn og oldebørns liv

Anmeld

7. februar 2011

L.J.L

Ja da! Er total afhængig af det skidt!

Ej jeg ville nok overleve uden, men stort set hele min kæmpe familie er på facebook så det er en god morgen at holde kontakten med dem.

Min fornuftige mand er endnu ikke blevet lokket af facebooks farlige klør!

Anmeld

7. februar 2011

LinLin

Ja!

Jeg synes det er en hyggelig måde at holde kontakt til folk jeg nok ikke ville have det med, hvis ikke fb fandtes

Har ikke oplevet noget negativt ved siden! Man kan jo evt blokere folk eller applikationer man ikke er interesseret i...

Anmeld

7. februar 2011

Diana...

Pia. skriver:

Ja det er jeg..

Knus Pia.

samme her. også bor jeg langt fra min familie og mange af mine venner så vi følger hinanden der ind. 

ang. mobning jamen det er jo så heldigt at man selv vælger til og fra der inde så dem man ikke gider sletter man bare. Jeg har aldrig oplevet noget mobning på facebook. 

Knus Diana dybt afhængig af det lort. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.