Er du på Facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

slettet_7530

112233 skriver:

Ja som ovenstående tydeligt "spørger".. venligst svar og uddyb gerne..

Jeg svarer først:

Jeg har lige deaktiveret min konto derinde... syntes der er alt for meget åndsvagt derinde (kan man sige det). Syntes ikke mere det er som det var i starten. Og så bliver status beskederne brugt til at svine folk til osv i stedet for at gå face-to-face med personen.

Og så kan det måske også trykke på nogen knapper hvis man er lidt jaloux anlagt.

Så jeg har droppet det og har det faktisk rigtig godt med det. Som om det gav en slags ro indvendig selvom det lyder sjovt!

Nå .. bolden over til jer...

Ja det er jeg.
Ingen på min venneliste sviner hinanden til meen nu er jeg nok næsten alderspræsident herinde
Jeg bruger det til at få en sludder med dem jeg er langt fra rent fysisk til hverdag og som jeg dog alligevel vil følge med i havd går og laver, samt billeder af dem og deres unger, alle deres cityville og farmville anmodninger er jeg ved at være godt træt af og har blokeret hele møget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

TineA

Malene84 skriver:

HOOOOOOOOOV!!!!! Familie på Bornholm? er du selv sildeperker som mig?

Hahahaha!! Sildeperker , den var ny !!

Anmeld

7. februar 2011

JustAnotherName

JustAnotherName skriver:

NEJ - Jeg er IKKE på face book.

Det er blevet en helt princip-sag for mig nu.
Jeg var der ganske kortvarrigt. Men jeg syntes det er for tåbeligt.

Der kan oprettes grupper om ALT!!!!! Alt og vitterligt INGENTING!!!!

Det er en tidsrøver!

Og selvom jeg ER nysgerrig anlagt, så nægter jeg altså at skrabe informationer til mig derinde fra, om hvad tidligere bekendte og eventuelle eks-kærester måtte lave idag, om de er gift og har fået børn, osv..... Det kunne da være meget sjovt at vide, men hvad raaaager det mig, når nu jeg selv er lykkeligt sat og mor til to !?! ....Og jeg gider heller ikke selv "opsnuses" derinde af fortid, som jeg for længst har vinket farvel til.
Hvad der rører sig i mit liv vedkommer kun dem, som jeg SELV fortæller det til, og dermed ved at de ved det (hvis det giver mening)

Og de der profil-tekster, de bliver da grov-pryglet med de mest LIGEGYLDIGE informationer - Såsom "Jeg går lige i bad / til købmanden..." eller "Er ude og lufte vovsen..." eller "Nuii, jeg keder mig.....måske man skulle kværne en pose Haribo"  - ARRHMEN ALTSÅ!!   ...Så sker der sgu alligevel for lidt, hvis det er vigtigt at informere vidt og bredt om AAAALT hvad man foretager sig, time for time/minut for minut!

Faktisk oplevede jeg at én fra familien (på mandens side) blev skilt.
Jeg havde endnu ikke fortalt det til nogen fra min side af familien. Men da jeg gjorde, der vidste de det da allerede godt - for det havde de da LÆST inde på FaceBook
...... Hvad er der lige sket for at man holder nogle ting lidt tæt inde på livet, og ikke deler det med (næsten) fremmede all-over the internet? - Jeg fatter det ikke!
Det er jo lige før at det overgår kvaliteten ved at føre en god mundtlig to-vejs kommunikation ....sørgeligt!

Og så kan jeg ikke tage det særlig seriøst, at man pludselig er slyng-paaallls med én som man kendte engang for flere år siden, eller mødte engang til en fest flere år tilbage, fordi man har genfundet hinanden efter flere år, via FB.

NEJ!! Jeg er IKKE på FaceBook. Det er tåbeligt tidsfordriv i mine øjne.

Men det er BABY.DK ikke !!!!!!   

Hihiii, nårhh jarhh!
Sikke en masse negativ galde jeg havde at lukke ud dér   

Anmeld

7. februar 2011

musse1

Malene84 skriver:

Jeg er fra Rønne - og har boet der hele mit liv. Jeg flyttede derfra i 2004, efter jeg blev student - så var det bare af sted til hovedstaden!!!  Mine forældre bor der stadig - ELSKER DEN Ø

ja så er det jo nogle år, efterhånden du har boet her over, er da også fantastisk og tage der over på ferie, der er jo skønt .. jeg har kun min den ene søster tilbage der over og så hele mandens..

er lidt sjovt, at der er nogle Bornholmer her inde, ik det , man lige regner med.

Anmeld

8. februar 2011

Malene84

Thalia skriver:

Jeg er der alt for meget.

Personligt oplever jeg ikke noen problemer derinde overhovedet. Jeg blokerer folks åndsvage spil (Farmville og den slags lort), og ser heldigvis kun opdateringerne.

Jeg tror Facebook er lige nøjagtigt hvad man selv gør det til.

Anmeld

8. februar 2011

Rosa

Thalia skriver:

Jeg er der alt for meget.

Personligt oplever jeg ikke noen problemer derinde overhovedet. Jeg blokerer folks åndsvage spil (Farmville og den slags lort), og ser heldigvis kun opdateringerne.

Jeg tror Facebook er lige nøjagtigt hvad man selv gør det til.

Anmeld

8. februar 2011

B&J

Ja jeg har facebook og er super glad for det for har fundet en masse gamle elever jeg har gået i skole med og fundet ud af hvordan de har den dag i dag og hvad de laver og de har det godt det er jeg super glad for

Anmeld

8. februar 2011

Tanja84

Malene84 skriver:

Jeg er fra Rønne - og har boet der hele mit liv. Jeg flyttede derfra i 2004, efter jeg blev student - så var det bare af sted til hovedstaden!!!  Mine forældre bor der stadig - ELSKER DEN Ø

Nu har jeg ikke læst hele tråden, og ved derfor ikke om I har fundet frem til hinanden???

Men Musse1 er gift med, Kim Larsen, fra vores folkskoleklasse

Anmeld

8. februar 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
112233 skriver:

Ja som ovenstående tydeligt "spørger".. venligst svar og uddyb gerne..

Jeg svarer først:

Jeg har lige deaktiveret min konto derinde... syntes der er alt for meget åndsvagt derinde (kan man sige det). Syntes ikke mere det er som det var i starten. Og så bliver status beskederne brugt til at svine folk til osv i stedet for at gå face-to-face med personen.

Og så kan det måske også trykke på nogen knapper hvis man er lidt jaloux anlagt.

Så jeg har droppet det og har det faktisk rigtig godt med det. Som om det gav en slags ro indvendig selvom det lyder sjovt!

Nå .. bolden over til jer...

jeg har svaret:

Har Været

begrundelse:

Jeg har været på Facebook, men blev træt af at ligemeget hvad man foretog sig, spil, film og andre ting, skulle man give tilladelse til at de måtte få oplysninger om venner, familie, civilstatus og alt det der, det synes jeg ikke er rimeligt.

Bryder mig ikke om at facebook lever af at sælge oplysninger om deres brugere. 

-Skovrup

Anmeld

8. februar 2011

Malene84

Tanja84 skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden, og ved derfor ikke om I har fundet frem til hinanden???

Men Musse1 er gift med, Kim Larsen, fra vores folkskoleklasse

det er løgn?! HAHAHAH... verden (danmark) er seriøst for lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.