NEJ - Jeg er IKKE på face book.
Det er blevet en helt princip-sag for mig nu.
Jeg var der ganske kortvarrigt. Men jeg syntes det er for tåbeligt.
Der kan oprettes grupper om ALT!!!!! Alt og vitterligt INGENTING!!!!
Det er en tidsrøver!
Og selvom jeg ER nysgerrig anlagt, så nægter jeg altså at skrabe informationer til mig derinde fra, om hvad tidligere bekendte og eventuelle eks-kærester måtte lave idag, om de er gift og har fået børn, osv..... Det kunne da være meget sjovt at vide, men hvad raaaager det mig, når nu jeg selv er lykkeligt sat og mor til to !?! ....Og jeg gider heller ikke selv "opsnuses" derinde af fortid, som jeg for længst har vinket farvel til.
Hvad der rører sig i mit liv vedkommer kun dem, som jeg SELV fortæller det til, og dermed ved at de ved det (hvis det giver mening)
Og de der profil-tekster, de bliver da grov-pryglet med de mest LIGEGYLDIGE informationer - Såsom "Jeg går lige i bad / til købmanden..." eller "Er ude og lufte vovsen..." eller "Nuii, jeg keder mig.....måske man skulle kværne en pose Haribo" - ARRHMEN ALTSÅ!!
...Så sker der sgu alligevel for lidt, hvis det er vigtigt at informere vidt og bredt om AAAALT hvad man foretager sig, time for time/minut for minut!
Faktisk oplevede jeg at én fra familien (på mandens side) blev skilt.
Jeg havde endnu ikke fortalt det til nogen fra min side af familien. Men da jeg gjorde, der vidste de det da allerede godt - for det havde de da LÆST inde på FaceBook 
...... Hvad er der lige sket for at man holder nogle ting lidt tæt inde på livet, og ikke deler det med (næsten) fremmede all-over the internet? - Jeg fatter det ikke!
Det er jo lige før at det overgår kvaliteten ved at føre en god mundtlig to-vejs kommunikation ....sørgeligt!
Og så kan jeg ikke tage det særlig seriøst, at man pludselig er slyng-paaallls med én som man kendte engang for flere år siden, eller mødte engang til en fest flere år tilbage, fordi man har genfundet hinanden efter flere år, via FB.
NEJ!! Jeg er IKKE på FaceBook. Det er tåbeligt tidsfordriv i mine øjne.
Men det er BABY.DK ikke !!!!!!

Anmeld