Er du på Facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

wamse

Ja jeg er på facebook, synes det er en god og nem måde at holde kontakten ved lige, ved nogle mennesker jeg måske ikke lige ville kunne gøre det med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

SussieThyssen

112233 skriver:

Ja som ovenstående tydeligt "spørger".. venligst svar og uddyb gerne..

Jeg svarer først:

Jeg har lige deaktiveret min konto derinde... syntes der er alt for meget åndsvagt derinde (kan man sige det). Syntes ikke mere det er som det var i starten. Og så bliver status beskederne brugt til at svine folk til osv i stedet for at gå face-to-face med personen.

Og så kan det måske også trykke på nogen knapper hvis man er lidt jaloux anlagt.

Så jeg har droppet det og har det faktisk rigtig godt med det. Som om det gav en slags ro indvendig selvom det lyder sjovt!

Nå .. bolden over til jer...

Ja..og har været det længe..2 år tror jeg.
Og jeg er glad for min FB.
Man kan jo slå alt det fra man ikke gider have, samt også slå det fra som andre ikke skal se.
Så jeg er glad for de nye funktioner.
Det er nu mest spil og den slags ting jeg slår fra, men er ellers helt åben om alt.
Alle kan se hvem jeg er, og oplever stort set aldrig noget negativt af betydning.
Har en stor venneskare, og har fundet en masse familie i udlandet derinde.
Så jeg er utroligt glad for FB.

Folk er også mere end velkomne til at add'e mig...jeg står under mit navn og er let at finde, for jeg er den eneste i verden der hedder sådan

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

Anneiris

Ja jeg er på Facebook, og jeg ELSKER det! :b
Har den med mig overalt. Haha. (på min mobil self)

Anmeld

7. februar 2011

signe.

nope er jeg ikke... kan godt se fordelen med at man kan opsøge gamle skolekammerater.. meeeen, dem jeg gerne vil snakke med og som har nyheder at fortælle som jeg har gavn af at høre, dem har jeg både nummer og adresse på og omvendt

Anmeld

7. februar 2011

mor-til-vanessa

Ja det er jeg. Har været det siden 06 eller 07. Det var vist nyt på det tidspunkt. Jeg kam godt lide det, synes det er dejligt jeg kam holde kontakt til familien i USA.

Anmeld

7. februar 2011

Brams

Jeg er på facebook og rigtig glad for det. Det giver mig en særlig mulighed for at være "tæt" på mine venner i USA, England, Kroatien, Sverige osv. Vi følger med i hinandens liv uden nødvendigvis at skulle ringe sammen, det gør det lidt nemmere.

Jeg har ALDRIG oplevet at folk som jeg er "venner" med på facebook sviner hinanden til, men jeg er også kun "venner" med folk jeg kender godt, alt andet synes jeg er for åndsvagt

Anmeld

7. februar 2011

Ni-ko-li-ne

nej det er hverken jeg eller gemalen...

Anmeld

7. februar 2011

Laulund87

Ja det er jeg og jeg synes det er super hyggeligt at dem jeg snakker med herinde, har jeg også derinde

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Ja, det er jeg

Anmeld

7. februar 2011

Mathilde

Pia. skriver:

Ja det er jeg..

Hvorfor: Fordi jeg for nogle år siden, ca. 3 år, fandt det spændende og sjovt at finde min gamle folkeskole klasse og gamle veninder fra min barndom...

Og nu er jeg blevet der fordi det er hyggeligt at holde kontakten og rart at kunne "snuse" lidt i andres liv he he...

Knus Pia.

Præcis det samme svar herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.