hvad gør man, hvis en på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

MaliksMor

Kirle skriver:

Helt sikkert og så håber jeg da ikke at det var mig Har du kontakte pågældende person det kunne jo være at det bare er betalingen der er gået fejl?

I øvrigt tak for handlen - har haft al for travlt med alt muligt så jeg fik aldrig svaret dig - alt er fint

Hej søde.

Køber er kontaktede ( flere gange ) . UDEN HELD
..og nej, det er ikke dig hehe. iih, nu gør jeg alle nervøse..

- selv tak, er jeg glad for at hører

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Enten betaler hun eller må du hænge hende ud... Det er ikke dit problem... Hun kan bare se at ryste op med pengene... Hvis hun har overført, kan hun bevise det ved at sende en kvitering fra netbank... Og så hiver du fat i hendes bank...

Det er bare no go at snyde med sådan noget... Så hun er sgu selv ude om det... Hvis ikke hun havde pengene alligevel, kunne hun jo bare sige det... Det har jeg lige prøvet at måtte gøre...

Lene

HELT ENIG !

.. om ikke andet kan hun sende pakken retur, hvis det viser sig at hun alligevel ikke har haft råd..

Anmeld

6. februar 2011

<3

Hej søde.

Køber er kontaktede ( flere gange ) . UDEN HELD
..og nej, det er ikke dig hehe. iih, nu gør jeg alle nervøse..

- selv tak, er jeg glad for at hører

Godt at høre med mig og skidt med den pågældende køber

Ja så må du nok gå til Henrik søde For selvfølgelig skal du have dine penge!

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

Lunae skriver:

Jeg synes det er helt rimeligt at advare os andre mod køber, for på den måde at undgå at dette sker igen! Som en anden skriver, så ville jeg gøre alt hvad der stod i min magt for at bevise, at jeg havde overført pengene og sådan virker denne sag ikke!

Jeg er heldigvis ikke blevet snydt med penge, men jeg har oplevet at resevere tøj til en køber i flere uger og så ender det alligevel med, at køber hopper fra uden at skrive eller svare på mine beskeder - det synes jeg virkelig er dårlig stil!

Jeg har dog flere gange sendt tøj før pengene gik ind og jeg vil sige, at der er en masse fantatisk søde købere herinde, så ros til dem!

Men min mening er, at du skal offentliggøre personen og hvis det viser sig at være en fejl, så melder køber sig vel bare i debatten og så er den skid slået!

lige mine ord..

.. kan dog se at der er rigtig mange der er imod at jeg offentliggøre personene, derfor venter jeg lige og ser..

.. har lige fået pb, fra personene som skriver at hun har overført pengene for 3 gang nu.. ( jeg tænker bare, hvis man VED at man har overført pengene ville man da aldrig overfører dem to gange mere )

Anmeld

6. februar 2011

aarhusmor

CamillaRH skriver:

lige mine ord..

.. kan dog se at der er rigtig mange der er imod at jeg offentliggøre personene, derfor venter jeg lige og ser..

.. har lige fået pb, fra personene som skriver at hun har overført pengene for 3 gang nu.. ( jeg tænker bare, hvis man VED at man har overført pengene ville man da aldrig overfører dem to gange mere )

nej og det er jo også forholdsvis let at bevise for dig at de er overført med et printscreen.

Jeg tror grunden til at man ikke skal offentliggøre hvem det er i et forum er fordi det for det første skaber en dårlig atmosfære og dernæst kan parterne have misforstået hinanden. (generelt)

Hvis man skriver det til Henrik, vil han måske danne sig et overblik, hvis flere nævner det.

Men som jeg skrev tidligere. Lav en blog med navn og adresse, så kan andre søge på navnet.

Anmeld

6. februar 2011

L-Mortil3

Tja, det er jo hvad der kan ske i handler over internettet.

Jeg har selv mistet penge på en sælger herinde, da det jo er normalen man sender pengene, sælger modtager og sender så varen, i mit tilfælde modtog sælger skam pengene, puttede dem i lommen og så var det det, så aldrig min vare, og det er dælme ligeså ærgeligt.

Vi skal huske på baby.dk er et forum og ikke et veludrustet salgssite, med div. muligheder for at deponere pengene.

Håber moderator kan hjælpe, hænge nogen ud synes jeg ikke man bør gøre, men i sådanne tilfælde burde en sælger - eller køber, kunne blacklistes fra salg/køb.

Men igen, det er omfattende

Håber du snart ser dine penge

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

aarhusmor skriver:

nej og det er jo også forholdsvis let at bevise for dig at de er overført med et printscreen.

Jeg tror grunden til at man ikke skal offentliggøre hvem det er i et forum er fordi det for det første skaber en dårlig atmosfære og dernæst kan parterne have misforstået hinanden. (generelt)

Hvis man skriver det til Henrik, vil han måske danne sig et overblik, hvis flere nævner det.

Men som jeg skrev tidligere. Lav en blog med navn og adresse, så kan andre søge på navnet.

svar fra køber..
- Ka love dig for du ik ska hænge mig ud nogen steder på nettet... Har hemmelig adresse pga min fortid. Og finder jeg ud af den kommer frem nogen steder ved jeg DU er skyld i det og så melder jeg dig for ulovlig offentliggørelse af mine oplysninger... OG du ska FANDME ik sidde og skrive HVAD jeg skriver til dig...

Er det forstået.

.. Hvad skal man stille op med sådan en person !
.. vil lige sige at jeg aldrig ville skrive købers adresse herinde eller nogen steder.. det jeg mener med at offenliggøre er at skrive personens brugernavn..

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

Line&Liam skriver:

Tja, det er jo hvad der kan ske i handler over internettet.

Jeg har selv mistet penge på en sælger herinde, da det jo er normalen man sender pengene, sælger modtager og sender så varen, i mit tilfælde modtog sælger skam pengene, puttede dem i lommen og så var det det, så aldrig min vare, og det er dælme ligeså ærgeligt.

Vi skal huske på baby.dk er et forum og ikke et veludrustet salgssite, med div. muligheder for at deponere pengene.

Håber moderator kan hjælpe, hænge nogen ud synes jeg ikke man bør gøre, men i sådanne tilfælde burde en sælger - eller køber, kunne blacklistes fra salg/køb.

Men igen, det er omfattende

Håber du snart ser dine penge

Ja, det bare ærveligt det skal være sådan..

Tak, skal du ha smukke

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

Nu skriver køber

REND MIG DIN SO...

Du ska sku ik ødelægge tingene for mig...

Anmeld

6. februar 2011

Kay

CamillaRH skriver:

svar fra køber..
- Ka love dig for du ik ska hænge mig ud nogen steder på nettet... Har hemmelig adresse pga min fortid. Og finder jeg ud af den kommer frem nogen steder ved jeg DU er skyld i det og så melder jeg dig for ulovlig offentliggørelse af mine oplysninger... OG du ska FANDME ik sidde og skrive HVAD jeg skriver til dig...

Er det forstået.

.. Hvad skal man stille op med sådan en person ! .dk/Uploads/StoredImages/1/12398.png" border="0" alt="" align="absMiddle" />.dk/Uploads/StoredImages/1/12398.png" border="0" alt="" align="absMiddle" />
.. vil lige sige at jeg aldrig ville skrive købers adresse herinde eller nogen steder.. det jeg mener med at offenliggøre er at skrive personens brugernavn..

jeg tror vist der er en er føler sig ramt der... og godt selv ved at den er gal!!! men det får du vel også af se hvis pengene på "mystiskvis" dukker op efter 3 forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.