hvad gør man, hvis en på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

qp

Du har jo selv valgt, at sende tingene inden du har set pengene er gået ind - derfor ville jeg mene det er dit problem og ikke andres! - Du har jo  selv været ude om det....

Og du snakker om at hænge en person ud? Der er sgu ingen der skal hænges ud herinde, hverken på den ene eller den anden måde - sikke noget vrøvl!!

Red: Og du skal slet ikke hverken blande Henrik eller nogen moderator ind i dette - det vedkommer jo rent faktisk ikke andre da det er imellem dig selv og køber som du jo selv har valgt, at sende til inden du så at pengene var gået ind... En idé kunne være at du brugte Trendsales fremfor denne side når der skal overføres penge da det jo er klart og tydeligt, at der ingen sikkerhed mht den slags er herinde da det udelukkende foregår imellem dig selv og køber! Men det er lidt ligesom "ris din egen røv og lær noget ud fra dette".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

wamse

Kontakt moderatorerne, og så ved de hvordan det skal gøres ordentligt

Synes faktisk ikke, man skal hænge folk ud her inde, for det kan hurtigt gå hen og blive ret omgribende og grimt.

Anmeld

6. februar 2011

twinboys

wamse skriver:

Synes faktisk ikke, man skal hænge folk ud her inde, for det kan hurtigt gå hen og blive ret omgribende og grimt.

Anmeld

6. februar 2011

Peanut

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

En person herinde købte nogle ting af mig, jeg var lidt for sød og sendte det før jeg kunne se pengene på min netbank.

Nu er mit spørgsmål så, det er 3 uger siden (så lang tid, kan det ikke tag at overfører penge, hvis hun self har indbetalt dem) Er det bare sur røv for mig, eller skal man skrive hvem personen er, så andre ikke bliver snydt ligesom jeg?

Knus..

Du kan jo bare bede hende om at tage et screenshot af overførslen og sende det til dig.. Så kan du jo nemt se om hun har overført dem eller ikke 

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

qp skriver:

Du har jo selv valgt, at sende tingene inden du har set pengene er gået ind - derfor ville jeg mene det er dit problem og ikke andres! - Du har jo  selv været ude om det....

Og du snakker om at hænge en person ud? Der er sgu ingen der skal hænges ud herinde, hverken på den ene eller den anden måde - sikke noget vrøvl!!

Red: Og du skal slet ikke hverken blande Henrik eller nogen moderator ind i dette - det vedkommer jo rent faktisk ikke andre da det er imellem dig selv og køber som du jo selv har valgt, at sende til inden du så at pengene var gået ind... En idé kunne være at du brugte Trendsales fremfor denne side når der skal overføres penge da det jo er klart og tydeligt, at der ingen sikkerhed mht den slags er herinde da det udelukkende foregår imellem dig selv og køber! Men det er lidt ligesom "ris din egen røv og lær noget ud fra dette".

haha.

ja, det er mit problem, da jeg stolede på køber og sendte tingene før jeg kunne se pengene gå ind. Men, er 100% sikker på at andre kunne finde på at gøre det samme. DERFOR jeg oprettede denne debat.

Jeg er selv blevet kontaktede moderator, som selv gerne ville prøve at se hvad de kunne gøre..

Jeg synes bestemt ikke det er noget vrøvl at hænge folk ud!
.. da jeg synes det er købers egen skyld .. og jeg synes helt klart andre sælger bør vide at denne person ikke er til at stole på..

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

Carina1977 skriver:

Øv det er bare så super-ærgeligt, når man ikke kan stole på folk

Jeg ville godt nok aldrig have samvittighed til at snyde folk på den måde. Det er trist at der er brugere herinde, der misbruger andres tillid.

Jeg var også tæt på at blive snydt engang, men det var på trendsales. Jeg havde købt en vare, men der dukkede bare intet op, selvom hun havde lovet at sende varen den efterfølgende dag. Hun blev ved med at komme med lamme undskyldninger, og til sidst opgav jeg. Der gik så 1 måned, og pludselig havde jeg modtaget varen....desværre viste det sig så, at den ikke virkede. jeg har lært at man ikke altid kan stole på folk. Størstedel af gangene kan man, men man bliver desværre snydt af og til.

Jeg håber dog at du får dine penge

øv, øøøv! ja, det sku trist det skal være på den måde.

Tak, skal du ha

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

FrkT skriver:

Nemlig! Og så er det faktisk ligegyldigt om det er noget til 50 kr eller noget til 5000 kr, det er tyveri uanset hvad....

Så jeg ville melde personen, virkelig!

det er rigtigt!
men, da jeg selv sendte tingene før jeg kunne se pengene gå ind, er det jo lidt min egen fejl.. så synes det er lidt overdrevet at skulle blande politet ind i det.. meeen, synes derimod at andre sælger bør vide hvem denne person er..

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

wamse skriver:

Er gjort

.. helt rigtigt, men synes dog stadig at det er køber's egen skyld.

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

Betteisen skriver:

ØV da osse... har prøvet det samme med en bruger herinde... det var heldigvis et lille beløb, men det har desværre resulteret i, at jeg ALDRIG sender før pengene kan ses på kontoen.

Det er også hvad jeg har lært af det

Anmeld

6. februar 2011

aarhusmor

Lunae skriver:

Jeg synes det er helt rimeligt at advare os andre mod køber, for på den måde at undgå at dette sker igen! Som en anden skriver, så ville jeg gøre alt hvad der stod i min magt for at bevise, at jeg havde overført pengene og sådan virker denne sag ikke!

Jeg er heldigvis ikke blevet snydt med penge, men jeg har oplevet at resevere tøj til en køber i flere uger og så ender det alligevel med, at køber hopper fra uden at skrive eller svare på mine beskeder - det synes jeg virkelig er dårlig stil!

Jeg har dog flere gange sendt tøj før pengene gik ind og jeg vil sige, at der er en masse fantatisk søde købere herinde, så ros til dem!

Men min mening er, at du skal offentliggøre personen og hvis det viser sig at være en fejl, så melder køber sig vel bare i debatten og så er den skid slået!

Det har jeg også prøvet herinde og det er virkelig lavt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.