hvad gør man, hvis en på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

aarhusmor

CamillaRH skriver:

svar fra køber..
- Ka love dig for du ik ska hænge mig ud nogen steder på nettet... Har hemmelig adresse pga min fortid. Og finder jeg ud af den kommer frem nogen steder ved jeg DU er skyld i det og så melder jeg dig for ulovlig offentliggørelse af mine oplysninger... OG du ska FANDME ik sidde og skrive HVAD jeg skriver til dig...

Er det forstået.

.. Hvad skal man stille op med sådan en person !
.. vil lige sige at jeg aldrig ville skrive købers adresse herinde eller nogen steder.. det jeg mener med at offenliggøre er at skrive personens brugernavn..

tja.... køber er jo selv skyld i det (og lyder ikke ret klog)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Kay

CamillaRH skriver:

Nu skriver køber

REND MIG DIN SO...

Du ska sku ik ødelægge tingene for mig...

seriøst ville jeg melde hende til henrik... for det er ikke et sprog der er meningen der skal være her inde... hverken i tråde eller privat beskedder...

Anmeld

6. februar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

En person herinde købte nogle ting af mig, jeg var lidt for sød og sendte det før jeg kunne se pengene på min netbank.

Nu er mit spørgsmål så, det er 3 uger siden (så lang tid, kan det ikke tag at overfører penge, hvis hun self har indbetalt dem) Er det bare sur røv for mig, eller skal man skrive hvem personen er, så andre ikke bliver snydt ligesom jeg?

Knus..

Hey.

Står selv i det samme lige pt. - sendte for 2 uger siden noget tøj til en bruger herinde...også inden pengene var at se på kontoen. Og der er stadig ikke gået penge ind...har dog skrevet med hende og hun siger at hun har indbetalt pengene (?!?), så jeg er stadig i god tro og satser på at pengene snart er at se  Men træls er det da.

//Mette

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

MKBP skriver:

Hey.

Står selv i det samme lige pt. - sendte for 2 uger siden noget tøj til en bruger herinde...også inden pengene var at se på kontoen. Og der er stadig ikke gået penge ind...har dog skrevet med hende og hun siger at hun har indbetalt pengene (?!?), så jeg er stadig i god tro og satser på at pengene snart er at se  Men træls er det da.

//Mette

Har skrevet PB til dig

Anmeld

6. februar 2011

aarhusmor

MKBP skriver:

Hey.

//Mette

og måske er det den samme, så er der et mønster. Så skriv til Henrik

Anmeld

6. februar 2011

Kay

CamillaRH skriver:

Har skrevet PB til dig.dk/Uploads/StoredImages/1/12371.gif" border="0" alt="" align="absMiddle" />

er det den samme.dk/Uploads/StoredImages/3/38766.jpg" alt="" />

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

Kay skriver:

er det den samme.dk/Uploads/StoredImages/3/38766.jpg" alt="" />

nej, det er det ikke.

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

aarhusmor skriver:

og måske er det den samme, så er der et mønster. Så skriv til Henrik

Hej.

Det er desværre ikke den samme..

Anmeld

6. februar 2011

Lunae

Har du fået talt med Henrik eller en af de sms'er administratorer!?

Anmeld

6. februar 2011

qp

CamillaRH skriver:

haha.

ja, det er mit problem, da jeg stolede på køber og sendte tingene før jeg kunne se pengene gå ind. Men, er 100% sikker på at andre kunne finde på at gøre det samme. DERFOR jeg oprettede denne debat.

Jeg er selv blevet kontaktede moderator, som selv gerne ville prøve at se hvad de kunne gøre..

Jeg synes bestemt ikke det er noget vrøvl at hænge folk ud!
.. da jeg synes det er købers egen skyld .. og jeg synes helt klart andre sælger bør vide at denne person ikke er til at stole på..

Ja sorry jeg har været lidt on og off herinde i den seneste tid, jeg glemte lige baby.dk's "nye metoder"... så det skulle ikke overraske mig hvis de gad, at blande sig i den slags og ydmere give dig lov til, at hænge en person ud herinde....  Flot flot!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.