MariaE skriver:
hun har IKKE overført pengene hvis de ikke er kommet num, det tager mellem 1-3 dage. Men smart af hende at sige hu har gjort det, dog kan din bank jo så fortælle dig at det har hun ikke. Pengenen er jo enten røget retur på hendesa konto hvis hun har fejlet, pengene er endt på en andes konto hvis nr er forkert eller nr 3, hun har IKKE givet dig de penge fordi hunb tror hun kan tørre den af på bankvæsenet, det kan hun bare ikke.
SÅ hvis du er 1000 % sikker på at pengene ikke står på din konto, så gå til Henrik, giver det ikke noget resultat ville jeg intet problem have med at udpege hende herinde, for jeg skal sgu ikke snydes at sådan en.
Men først når alle andre muligehder er tømt, det er jo svindel og hun skal behandles som en svindler hvis hun er en. ER det en fejl og hun har smidt pengene på en forkert konto er det HENDES fejl, og ike din og hun skal stadig sørge for pengene ender hos dig uanset hendes bøvl.
HADER folk der tror det er okay at snyde fordi folk er så søde at sende varen inden pengene er gået ind, gør det ADLRIG selv, fordi jeg ved der er mega mange latterlige fjolser der ikke skænker ærlighedn en tanke, men synd at folk bliver snydt når de tænker på andre og sender hurtigt.
Hej.
jeg bedte hende om at skrive det konto nummer pengene skulle være overført til ( og det var mit ) nu har hun lige skrevet at pengene er gået tilbage på hendes konto pga en fejl, og at hun vil overfører dem for 3 gang. Tror dog det er pga debatten, hun har fået kolde fødder..( ikke det der var meningen med debatten ) men, nu må vi se.
OG JEG SYNES OGSÅ DET ER DYBT TILGRIN! og kan slet ikke forstå at nogle mennekser kan få sig selv til det.
det bare ærveligt at det skal gå udover alle andre køber..
Anmeld