hvad gør man, hvis en på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.145 visninger
73 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

MaliksMor

Hej alle sammen.

En person herinde købte nogle ting af mig, jeg var lidt for sød og sendte det før jeg kunne se pengene på min netbank.

Nu er mit spørgsmål så, det er 3 uger siden (så lang tid, kan det ikke tag at overfører penge, hvis hun self har indbetalt dem) Er det bare sur røv for mig, eller skal man skrive hvem personen er, så andre ikke bliver snydt ligesom jeg?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Kay

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

En person herinde købte nogle ting af mig, jeg var lidt for sød og sendte det før jeg kunne se pengene på min netbank.

Nu er mit spørgsmål så, det er 3 uger siden (så lang tid, kan det ikke tag at overfører penge, hvis hun self har indbetalt dem) Er det bare sur røv for mig, eller skal man skrive hvem personen er, så andre ikke bliver snydt ligesom jeg?

Knus...dk/Uploads/StoredImages/1/12373.gif" border="0" alt="" align="absMiddle" />

ved ikke hvor smart det er at hænge folk ud... men det er da pisse irriterende at man ikke har fået penge for sine ting... .dk/Uploads/StoredImages/2/24398.gif" alt="" />

du har prøvet at få fat i hende her inde???

personligt ville jeg aldrig sende tingene før jeg havde fået pengene... men du har være sød, og er måske taget ved næsen... super surt

Anmeld

5. februar 2011

Joan ( Smallie )

Tror da du skal prøve at kontakte Henrik. Han kan helt sikkert fortælle dig meget mere.

Anmeld

5. februar 2011

ekzunz

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

Knus..

Nej, det tror jeg ikke du skal. Det er jo ikke pænt at hænge andre brugere ud. Men på den anden side, så ville det jo være ærgeligt hvis vedkommende efterfølgende også snyder andre, og du kunne have forhindret det.

Jeg har også en som aldrig har betalt for den lovede porto, men jeg har lavet en mental "ignorer" knap på vedkommende....

Anmeld

5. februar 2011

Carina1977

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

Knus..

Kan du slet ikke komme i kontakt med personen?

Anmeld

5. februar 2011

millesofie

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

Knus..

har du skrevet til hende?? der kan jo være sket en fejl..

det kende jeg nemlig rigtig godt, min bank har noget mod mig ej det sker tit for mig at mine penge går retur og hvis personen ikke gør opmærksom på at de ikke har modtaget pengene så ser jeg det ikke, for jeg køber og sælger en del så der er hele tiden en masse rod på min konto

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

Knus..

Jeg ville kontakte vedkommende og eller skrive til Henrik

Anmeld

5. februar 2011

MaliksMor

Kay skriver:

ved ikke hvor smart det er at hænge folk ud... men det er da pisse irriterende at man ikke har fået penge for sine ting... .dk/Uploads/StoredImages/2/24398.gif" alt="" />

du har prøvet at få fat i hende her inde???

personligt ville jeg aldrig sende tingene før jeg havde fået pengene... men du har være sød, og er måske taget ved næsen... super surt

Tak for svar.

Ja, det er så ærveligt.

Jeg har snakkede med hende en del gange, og hun påstår bare at hun har overført pengene.. har også tjekkede om det var det rigtig konto nummer. og det var det..

Anmeld

5. februar 2011

MaliksMor

Joan ( Smallie ) skriver:

Tror da du skal prøve at kontakte Henrik. Han kan helt sikkert fortælle dig meget mere.

Go' ide..

Anmeld

5. februar 2011

MaliksMor

Fisenberg skriver:

har du skrevet til hende?? der kan jo være sket en fejl..

det kende jeg nemlig rigtig godt, min bank har noget mod mig ej det sker tit for mig at mine penge går retur og hvis personen ikke gør opmærksom på at de ikke har modtaget pengene så ser jeg det ikke, for jeg køber og sælger en del så der er hele tiden en masse rod på min konto

Jep.

Jeg har snakkede med hende en del, og hun besvare også mine beskeder. Men, hun siger jo bare pengene er overført ( og at hun endda har gjort det to gange ) mmh, vi har også tjekkede om det er det rigte konto nummer..

.. Det nok bare sur-røv for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.