hvad gør man, hvis en på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

MaliksMor

Carina1977 skriver:

Kan du slet ikke komme i kontakt med personen?

Jo, men hjælper ikke noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

MaliksMor

Znuzke skriver:

Nej, det tror jeg ikke du skal. Det er jo ikke pænt at hænge andre brugere ud. Men på den anden side, så ville det jo være ærgeligt hvis vedkommende efterfølgende også snyder andre, og du kunne have forhindret det.

Jeg har også en som aldrig har betalt for den lovede porto, men jeg har lavet en mental "ignorer" knap på vedkommende....

Nej, det er det self ikke.. men, alligevel.. så synes jeg at hun lidt selv er uden om det.

.. Jeg tror også bare jeg glemmer det, også er jeg blevet det kloger.

Tak for svar

Anmeld

5. februar 2011

Carina1977

CamillaRH skriver:

Jo, men hjælper ikke noget..

Øv det er bare så super-ærgeligt, når man ikke kan stole på folk

Jeg ville godt nok aldrig have samvittighed til at snyde folk på den måde. Det er trist at der er brugere herinde, der misbruger andres tillid.

Jeg var også tæt på at blive snydt engang, men det var på trendsales. Jeg havde købt en vare, men der dukkede bare intet op, selvom hun havde lovet at sende varen den efterfølgende dag. Hun blev ved med at komme med lamme undskyldninger, og til sidst opgav jeg. Der gik så 1 måned, og pludselig havde jeg modtaget varen....desværre viste det sig så, at den ikke virkede. jeg har lært at man ikke altid kan stole på folk. Størstedel af gangene kan man, men man bliver desværre snydt af og til.

Jeg håber dog at du får dine penge

Anmeld

5. februar 2011

FrkT

Synes du skal kontakte din bank for at høre om de kan se der skulle være penge på vej. Og hvis der ikke er det, så kontakt Henrik herinde og få kontaktinformationer på hende (hvis du ikke selv kan finde det). Og så ville jeg melde hende til politiet, simpelthen. Det er tyveri det hun har gjort, og det skal du bestemt ikke lade gå ustraffet forbi - så ender det jo sikkert med hun gør det igen, da hun jo så er sluppet af sted med det første gang - hvis det overhovedet er første gang det her.

Anmeld

5. februar 2011

Kay

FrkT skriver:

Synes du skal kontakte din bank for at høre om de kan se der skulle være penge på vej. Og hvis der ikke er det, så kontakt Henrik herinde og få kontaktinformationer på hende (hvis du ikke selv kan finde det). Og så ville jeg melde hende til politiet, simpelthen. Det er tyveri det hun har gjort, og det skal du bestemt ikke lade gå ustraffet forbi - så ender det jo sikkert med hun gør det igen, da hun jo så er sluppet af sted med det første gang - hvis det overhovedet er første gang det her.

tja sad jeg også lige og tænkte på... hun har jo formegentlig adressen, ved det hun har sendt tingene til den anden bruger... og hun har jo dokumentation for haldels aftalen og for at kontakte hende via breve her inde... så sagen skulle være ret sikker

Anmeld

5. februar 2011

millesofie

ja skriv til henrik hvis han kan gøre noget det er så øv når sådan noget sker

Anmeld

5. februar 2011

FrkT

Kay skriver:

tja sad jeg også lige og tænkte på... hun har jo formegentlig adressen, ved det hun har sendt tingene til den anden bruger... og hun har jo dokumentation for haldels aftalen og for at kontakte hende via breve her inde... så sagen skulle være ret sikker

Nemlig! Og så er det faktisk ligegyldigt om det er noget til 50 kr eller noget til 5000 kr, det er tyveri uanset hvad....

Så jeg ville melde personen, virkelig!

Anmeld

5. februar 2011

Betteisen

ØV da osse... har prøvet det samme med en bruger herinde... det var heldigvis et lille beløb, men det har desværre resulteret i, at jeg ALDRIG sender før pengene kan ses på kontoen.

Anmeld

5. februar 2011

*A*

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

En person herinde købte nogle ting af mig, jeg var lidt for sød og sendte det før jeg kunne se pengene på min netbank.

Nu er mit spørgsmål så, det er 3 uger siden (så lang tid, kan det ikke tag at overfører penge, hvis hun self har indbetalt dem) Er det bare sur røv for mig, eller skal man skrive hvem personen er, så andre ikke bliver snydt ligesom jeg?

Knus..

Hej,

Du har da modtaget pengene fra mig ikke?

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

*A* skriver:

Hej,

Du har da modtaget pengene fra mig ikke?

Joo..

Håber du er glad for bukserne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.