hvad gør man, hvis en på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

*A*

CamillaRH skriver:

Joo..

Håber du er glad for bukserne.

Puha godt...

Jeg er rigtig glad for bukserne - det var et godt køb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

MaliksMor

Betteisen skriver:

ØV da osse... har prøvet det samme med en bruger herinde... det var heldigvis et lille beløb, men det har desværre resulteret i, at jeg ALDRIG sender før pengene kan ses på kontoen.

Ja, det er super ærveligt. Og meget irreterne

.. det er også hvad jeg har lært af det.. det bare surt det skal være sådan.. har dog kun oplevede det, den ene gang..

Anmeld

6. februar 2011

Shibby

Sikke en røv oplevelse! I alle de her møgsager vil jeg lige fortælle at har handlet uden problemer og med hurtig levering via brugere her på baby. Jeg er ikk blevet røvrendt,men er SÅ ked af at der IGEN er en der er blevet snydt!

Anmeld

6. februar 2011

Lone Jakobsen

jeg har desværre også haft store problemer med handler herinde.... og har derfor valgt at lukke min salgstråde. sælger nu på dba. og guloggratis

Anmeld

6. februar 2011

aarhusmor

Jeg synes ikke man skal hænge vedkommende ud på siden her eller det tror jeg ikke man må.
Men noget skal gøres. I første omgang kan du sende den her tråd som link til personen.

Personen som hævder at have overført pengene, skal sende dig dokumentation for at de har sendt pengene. F.eks. kan personen tage et billede af overførslen (skærmprint) - de kan også kontakte deres bank og fortælle at pengene ikke er kommet frem. Som køber ville jeg gøre dette, for at sikre en god handel. Er vedkommende ikke interesseret i at gøre dette, så har du to muligheder. Enten melder du personen til politiet eller også laver du en blog hvor du advarer andre mod at handle med denne person.
Tænk på at det kan være en person som køber brugt tøj fra mange og snyder dem alle sammen.

Anmeld

6. februar 2011

slettet_7530

CamillaRH skriver:

Ja, det er super ærveligt. Og meget irreterne

.. det er også hvad jeg har lært af det.. det bare surt det skal være sådan.. har dog kun oplevede det, den ene gang..

Jeg har skrevet en pm til dig.
Hvis man oplever sådanne kedelige episoder kan man altid kontalte Henrik eller undertegnet så kigger vi på det.

Anmeld

6. februar 2011

ønskebørn74

CamillaRH skriver:

Nej, det er det self ikke.. men, alligevel.. så synes jeg at hun lidt selv er uden om det.

.. Jeg tror også bare jeg glemmer det, også er jeg blevet det kloger.

Tak for svar

Enten betaler hun eller må du hænge hende ud... Det er ikke dit problem... Hun kan bare se at ryste op med pengene... Hvis hun har overført, kan hun bevise det ved at sende en kvitering fra netbank... Og så hiver du fat i hendes bank...

Det er bare no go at snyde med sådan noget... Så hun er sgu selv ude om det... Hvis ikke hun havde pengene alligevel, kunne hun jo bare sige det... Det har jeg lige prøvet at måtte gøre...

Lene

Anmeld

6. februar 2011

<3

Joan ( Smallie ) skriver:

Tror da du skal prøve at kontakte Henrik. Han kan helt sikkert fortælle dig meget mere.

Helt sikkert og så håber jeg da ikke at det var mig Har du kontakte pågældende person det kunne jo være at det bare er betalingen der er gået fejl?

I øvrigt tak for handlen - har haft al for travlt med alt muligt så jeg fik aldrig svaret dig - alt er fint

Anmeld

6. februar 2011

Lunae

Jeg synes det er helt rimeligt at advare os andre mod køber, for på den måde at undgå at dette sker igen! Som en anden skriver, så ville jeg gøre alt hvad der stod i min magt for at bevise, at jeg havde overført pengene og sådan virker denne sag ikke!

Jeg er heldigvis ikke blevet snydt med penge, men jeg har oplevet at resevere tøj til en køber i flere uger og så ender det alligevel med, at køber hopper fra uden at skrive eller svare på mine beskeder - det synes jeg virkelig er dårlig stil!

Jeg har dog flere gange sendt tøj før pengene gik ind og jeg vil sige, at der er en masse fantatisk søde købere herinde, så ros til dem!

Men min mening er, at du skal offentliggøre personen og hvis det viser sig at være en fejl, så melder køber sig vel bare i debatten og så er den skid slået!

Anmeld

6. februar 2011

Mormilla

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

En person herinde købte nogle ting af mig, jeg var lidt for sød og sendte det før jeg kunne se pengene på min netbank.

Nu er mit spørgsmål så, det er 3 uger siden (så lang tid, kan det ikke tag at overfører penge, hvis hun self har indbetalt dem) Er det bare sur røv for mig, eller skal man skrive hvem personen er, så andre ikke bliver snydt ligesom jeg?

Knus..

Jeg ville skrive til hende og sige at du ikke har modtaget pengene. Det kan hun jo os se på hendes netbank. Man skal jo betale for det man har købt. Men til en anden gang så vent med at sende til du har pengene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.