Hvad laver i, ladies?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

M&F&C

morethanperfect skriver:

Ej hvor træls ! 

Ja! - nogen gange når jeg at tænke, at jeg lige prøver at lade som ingenting .... men så bliver det bare værre Så kan ligeså godt rejse mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

morethanperfect

M&F skriver:

Ja! - nogen gange når jeg at tænke, at jeg lige prøver at lade som ingenting .... men så bliver det bare værre Så kan ligeså godt rejse mig

Kender godt det der med at vågne og så skal man tisse .. Og så tænker man : ej det gør jeg bare når det blir morgen ... Og ja , så ligger man lidt længere tid fordi man ik kan falde i søvn fordi man skal tisse helt vildt ! Det har jeg prøvet  

Især da jeg var gravid

Anmeld

4. februar 2011

SD21

M&F skriver:

Kan du ikke spise noget havregryn med masser af sukker og kold mælk? Det kan da dulme en sød tand lidt

Hihi. Det gider jeg ikke sætte tænderne i Desuden er jeg igang med en fedekur, så det gør ingenting at det ikke er noget af det lidt "sundere"

Anmeld

4. februar 2011

Steph_Laurits

M&F skriver:

Med ondt, skal ondt bekæmpes! NYD DEM

Haha, ja nemlig!

Men det onde vinder sgu over det onde hvergang og så begynder kalorierne ellers med at sy mit tøj mindre lige så snart jeg er gået i seng! U R E T F Æ R D I G T!!!!

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

morethanperfect skriver:

Kender godt det der med at vågne og så skal man tisse .. Og så tænker man : ej det gør jeg bare når det blir morgen ... Og ja , så ligger man lidt længere tid fordi man ik kan falde i søvn fordi man skal tisse helt vildt ! Det har jeg prøvet  

Især da jeg var gravid

Og der var det bare flere gange om natten .... og jeg var alene! Nogen gange var jeg simpelthen så smadret og tung i kroppen efter adskillige ture og tromlen rundt som en strandet hval, at jeg tænkte: Fuck it, jeg pisser i sengen og tager mig af det imorgen! Men fornuften sejrede alligevel til sidst!

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

M&F skriver:

Og der var det bare flere gange om natten .... og jeg var alene! Nogen gange var jeg simpelthen så smadret og tung i kroppen efter adskillige ture og tromlen rundt som en strandet hval, at jeg tænkte: Fuck it, jeg pisser i sengen og tager mig af det imorgen! Men fornuften sejrede alligevel til sidst!

Hahaha ... Hvor fedt Godt valg du alligevel tog med at gå på toilettet

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

SD21 skriver:

Hihi. Det gider jeg ikke sætte tænderne i Desuden er jeg igang med en fedekur, så det gør ingenting at det ikke er noget af det lidt "sundere"

Hehe - det var nu også bare for at få det hurtige sukker-kick

Anmeld

4. februar 2011

SD21

M&F skriver:

Hehe - det var nu også bare for at få det hurtige sukker-kick

Yep, men jeg hygger mig jo alligevel når jeg går igang, så hva fa'en

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

StephanieJ skriver:

Haha, ja nemlig!

Men det onde vinder sgu over det onde hvergang og så begynder kalorierne ellers med at sy mit tøj mindre lige så snart jeg er gået i seng! U R E T F Æ R D I G T!!!!

DAAAAMN THOSE CALORIES!!!!!! Hvis du en dag får fat i dem, så vil jeg også gerne lige have en snak med dem om deres usandsynlig irriterende opførsel

Anmeld

5. februar 2011

M&F&C

morethanperfect skriver:

Hahaha ... Hvor fedt Godt valg du alligevel tog med at gå på toilettet

Jaaa .. det andet havde været pænt ulækkert at vågne i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.