Hvad laver i, ladies?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

M&F&C

Lou87 skriver:

Hehe jeg havde så heller ikk pengene pt..
Er ellers ret meget imod og "låne" penge.. men i dette tilfælde synes jeg det var ok - rentefrit i et halvt år.
Dvs vi skal først betale d. 1/9-11.. og der er jeg startet på arbejde nogle måneder forinden så jeg ved lønnen er normal igen

Og min kæreste er heldigvis helt enig med mig om den er super fed .. Han følte sig klart mere "mandig" i denne end den pink der var på forsiden af deres reklame.. men den var virkelig også SKRIG pink haha.. der er den her lidt mere elegant.

Og li for at svare på det andet indlæg.. tak igen
Går meget op i indretning så nu er kontoen li blevet spoleret sku da self ha lilla runde dækkeservietter og lys osv nu jo..
Og badeværelset var også rødt.. (havde rødt før) så det sku jo også ændres hehe altså!

Og så er det ellers bare at skynde sig at smide nogen store bunker penge, så det er hurtigt overstået og man slipper for at betale renter i så mange måneder

God idé ........ "Skaaaaatter - det er DEN her, eller den i PINK ..... du vælger"

Jeg kender det godt! - åh gud .... jeg kan ikke tage i ikea uden at bruge godt 1.000 kr. Og så kan jeg næsten ikke vente med at komme hjem og lave fuldstændig om ... det er altså rart der sker noget nyt, bare engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Lou87

M&F skriver:

Og så er det ellers bare at skynde sig at smide nogen store bunker penge, så det er hurtigt overstået og man slipper for at betale renter i så mange måneder

God idé ........ "Skaaaaatter - det er DEN her, eller den i PINK ..... du vælger"

Jeg kender det godt! - åh gud .... jeg kan ikke tage i ikea uden at bruge godt 1.000 kr. Og så kan jeg næsten ikke vente med at komme hjem og lave fuldstændig om ... det er altså rart der sker noget nyt, bare engang imellem

Vi slipper helt for renter, for vi sparer jo så pengene op indtil september og betaler på en gang Så det er lækkert !
HADER renter! Ond ond cirkel.. hehe

Og hahaha ja det et godt kneb, det ku du prøve og bruge.. griner.
Er ret så heldigt min kæreste sys lilla / min ynglingsfarve er en fed farve.. Han ka bedre li den, end den røde jeg havde overalt før, så det er jo bare perfekt. Og har ønsket mig lilla længe nu, så ville være lidt trist ikk og ku få det fordi han hadede farven

Uhhh Ikea... længes efter det... hihi ... farrrrligt sted ja
Og man kan slet ikk vente med og komme hjem nej
Haha, du lyder som sådan en der ku være farlig for mig og dele bolig ideer med

Anmeld

7. februar 2011

M&F&C

Lou87 skriver:

Vi slipper helt for renter, for vi sparer jo så pengene op indtil september og betaler på en gang Så det er lækkert !
HADER renter! Ond ond cirkel.. hehe

Og hahaha ja det et godt kneb, det ku du prøve og bruge.. griner.
Er ret så heldigt min kæreste sys lilla / min ynglingsfarve er en fed farve.. Han ka bedre li den, end den røde jeg havde overalt før, så det er jo bare perfekt. Og har ønsket mig lilla længe nu, så ville være lidt trist ikk og ku få det fordi han hadede farven

Uhhh Ikea... længes efter det... hihi ... farrrrligt sted ja
Og man kan slet ikk vente med og komme hjem nej
Haha, du lyder som sådan en der ku være farlig for mig og dele bolig ideer med

Det er jo intet mindre end PERFEKT!!! Ja føj ...... renter  Hvem har dog opfundet det begreb?  Ham der engang sad på alle pengene, og var en nærrigrøv ... så hvis han skulle låne nogen ud, ville han pengene tilbage x 10

Jeg har faktisk listet både lilla, pink og violet ind sådan liiiigeså stille, i form af hvide vaser med den farve maguritter, og stearinlys i de farver. En lilla sofa ville passe perfekt! Kan være jeg skal bruge argumentet med at "seeee, nu har jeg jo allerede købt ting der passer til og du vil vel ikke have jeg tømmer ikea igen foreløbig, veeeeeel?"

Butikken var lidt nemmere at undgå, da den lagde i Århus ... men nu tager det jo skisme ikke mere end 10 minutter og køre derud, efter den er kommet til Aalborg syd - ORK!!!

Hehe ja - og i lige måde

Anmeld

7. februar 2011

Lou87

M&F skriver:

Det er jo intet mindre end PERFEKT!!! Ja føj ...... renter  Hvem har dog opfundet det begreb?  Ham der engang sad på alle pengene, og var en nærrigrøv ... så hvis han skulle låne nogen ud, ville han pengene tilbage x 10

Jeg har faktisk listet både lilla, pink og violet ind sådan liiiigeså stille, i form af hvide vaser med den farve maguritter, og stearinlys i de farver. En lilla sofa ville passe perfekt! Kan være jeg skal bruge argumentet med at "seeee, nu har jeg jo allerede købt ting der passer til og du vil vel ikke have jeg tømmer ikea igen foreløbig, veeeeeel?"

Butikken var lidt nemmere at undgå, da den lagde i Århus ... men nu tager det jo skisme ikke mere end 10 minutter og køre derud, efter den er kommet til Aalborg syd - ORK!!!

Hehe ja - og i lige måde

Haha ja .. der kan vi godt blive enige - tror bestemt han har sig en god forretning i dag ham der fandt på renter
Men fame skide irriterende for os andre - tror helt sikkert han ville tjene mere hvis renten var lavere for så ville folk ikk tænke ligeså meget over det. Jeg låner generalt bare ikk hvis der er renter på!
Udover det i banken self ..

Og hahaha ja det må din kæreste da ku se!!
Hellere få listet en lilla sofa ind end og få alllllt mulig ekstra hjem fra ikea, så ender det jo bare med alt i jeres hjem er de farver udover sofaen Men i sku da klart overveje det, sys sku det er billigt - det er en flyder, altså ret dyb og lækker.. og go højde så man ikk ska kæmpe for at komme op! Og så er der mange siddepladser ved det er sådan en hjørnesofa / chaiselong. Vi gav kun 6000 (ved jeg ikk om jeg fik nævnt) og det synes jeg sku er billig nok.. Og den er ret elegant sys jeg fordi den har sådan en guldtråd under - så når lyset rammer så spiller farverne i den.
Ej alt den ikea snak - jeg burde jo sku derind og ha lov til og lede efter billige gode lilla ting
Så lige rema1000 havde skraldespand, lokumsrenser og sæbedispencer i lilla til 170 kr denne uge.. men har li været derovre og der var så kun sort og hvid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.