Hvad laver i, ladies?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.304 visninger
73 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

M&F&C

Ja ..... som overskriften siger: Hvad laver i denne fredag aften?

Sidder herhjemme, ALENE, og RØV keder mig ...... intet godt i tv, og en film kan jeg ikke sætte på, da jeg ikke forstår min kærestes avancerede hi-fi udstyr (LÆS: han har forbudt mig at røre det, og dermed lære det - ØM over sine sager, YES SIR!!)

Så det må blive kanal 5 og "Wild Hogs"

Har lige stået og betragtet min "sleeping beauty", som er total væk i drømmeland efter en dag der har budt på 4½ time i legeland efterfulgt af mission: "Tøm føtex for dagligvarer"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

SD21

Vi har lige set film på tv2, min kæreste og jeg Nu er min kæreste på vej i seng og jeg drikker en kop kaffe

Anmeld

4. februar 2011

Dot D

Lægger kager sammen og gør pynt klar. Har tre kager til i morgen, så det hygger jeg mig med, nu hvor resten af huset sover Så er der lige noget, der står og rører sig selv, så har jeg jo lige et par minutter herinde

Anmeld

4. februar 2011

Den lykkelige

Jeg sidder og finder inspiration til barnedåbs indbydelser og køber lidt forskelligt til det allerede  og kæresten sover på sofaen.. han er faldet i søvn midt i han sad og spillede playstation..  Så her sker heller ikke det vilde

Anmeld

4. februar 2011

Ellim

Jeg er lige kommet hjem fra noget familie fødselsdag, bare småt og hyggeligt.. Nu ser jeg film på tv2 (og er på nettet ) Venter på min kæreste kommer hjem o m lidt.. Har ÆL så der er noget vi lige skal have klaret hehe

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

SD21 skriver:

Vi har lige set film på tv2, min kæreste og jeg Nu er min kæreste på vej i seng og jeg drikker en kop kaffe

Jeg kan slet ikke drikke kaffe om aftenen - ikke hvis jeg har planer om at sove i ordentlig tid .... og idag går det da slet ikke, er alt for frisk lige nu

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Kigger bare lidt rundt Venter på Oscar vågner så han kan få noget mad ..(Ved han vågner lige omlidt )

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

Dot D skriver:

Lægger kager sammen og gør pynt klar. Har tre kager til i morgen, så det hygger jeg mig med, nu hvor resten af huset sover Så er der lige noget, der står og rører sig selv, så har jeg jo lige et par minutter herinde

Det var ikke så lidt endda! Men i kagedamer er jo FOR SEJE

Anmeld

4. februar 2011

ekzunz

Sidder og læser om socialrådgiveruddannelsen rundt omkring og prøver at få mig selv til at fatte at det altså godt kan lade sig gøre, hvis jeg altså kan komme ind.

Gemalen har for engangs skyld fundet et program om 1. verdenskrig på National Geographic - det gider jeg så ikke lige kigge på.

Nu skal jeg snart i seng - vi har en travl dag imorgen....

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

milopilo skriver:

Jeg sidder og finder inspiration til barnedåbs indbydelser og køber lidt forskelligt til det allerede  og kæresten sover på sofaen.. han er faldet i søvn midt i han sad og spillede playstation..  Så her sker heller ikke det vilde

Det må have været et lidt for trivielt spil, hvis han ligefrem kan falde i søvn til det

Det er altid godt at købe lidt af gangen - så er udgiften ikke så stor, hvis du forstår Altså .... det er fordelt lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.