Hvad laver i, ladies?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

M&F&C

katti24 skriver:

jeg slapper lidt af foran tvét sammen med kæreste efter at have bage boller og lavet kage, til familien kommer i morgen til lidt fødselsdags hygge for min kæreste

Så er der det mindre at lave imorgen! Håber i får en hyggelig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

katti24

M&F skriver:

Så er der det mindre at lave imorgen! Håber i får en hyggelig dag

nemlig  og tak

Anmeld

4. februar 2011

Lou87

Sidder og stener max og burde gå i seng med tankerne om sin travle dag i morgen..

Men man sidder jo lige så godt i sin NYE LILLA SOFA
(nogen som tror jeg er begejstret for den og min ynglingsfarve er lilla - nej veeel )

Sov godt de ladies

Anmeld

4. februar 2011

BellaCiinea

M&F skriver:

Hvem sagde MULTITASKING?!?!

;P Og nårh ja, baby.dk skal da også lige læses tør =D + kattene skal nusses

Tjoh multitasking måske lidt ;P

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

SD21 skriver:

Haha. - Det er derfor jeg drikker koffeinfri

Men hvor er det da trist at din mand ikke vil lade dig røre hans hi-fi !! Så havde jeg sagt til min mand at han måtte købe mig en dvd jeg måtte røre ved !! Griner.

HAHA

Ja - det er sku pænt trist. Men jeg må jo åbenbart fremstå som evnesvag Han har dog været så venlig, at installere fladskærm og dvd-afspiller på prinsessens værelse, som jeg kan få lov at styre, uden tilladelse - men det hjælper jo intet her om aftenen

Øj hvor det egentlig pisser mig af faktisk  altså, at jeg ikke lige kan smække en god film på!

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

StephanieJ skriver:

Sidder bare og fjoller lidt rundt på nettet, og overvejer at lave en gang dip og æde mig endnu federe end jeg er i forvejen i chips
Og ellers står den på at skulle i seng senest ved 1-2 tiden, vi skal til niecen's fødselsdag imorgen

Med ondt, skal ondt bekæmpes! NYD DEM

Anmeld

4. februar 2011

SD21

M&F skriver:

HAHA

Ja - det er sku pænt trist. Men jeg må jo åbenbart fremstå som evnesvag Han har dog været så venlig, at installere fladskærm og dvd-afspiller på prinsessens værelse, som jeg kan få lov at styre, uden tilladelse - men det hjælper jo intet her om aftenen

Øj hvor det egentlig pisser mig af faktisk  altså, at jeg ikke lige kan smække en god film på!

Ja, det kan jeg da godt forstå ! - Jeg gad simpelthen ikke have det sådan herhjemme ! Hvad skulle jeg ligesom gøre når min kæreste f.eks. skal på kursus i en uge ??! Arh, det havde jeg sq ikk holdt til !

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

milopilo skriver:

Ha ha ha præcis mine ord til kæresten tidligere da han spurgte om det ikke var lige tidlig nok..  Dejligt med andre der tænker ens  Men altså indbydelser skal jo også først laves og sendes ud i god tid.. og hvis hun kun skal være nogle måneder ved dåben.. ja så skal det vel også være snart  Eller også bare undskyldning for at komme igang nu og bruge penge

Og det er jo sleeeet ikke sikkert at tiden er til det, når bebser først melder sin ankomst! Another good reason 

Men ja - man kan jo ligeså godt være smart .... jeg har det hvertfald bedst med at tage tingene i bider/opløbet/you name it! Så gør det ikke så ondt i tegnebogen

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

morethanperfect skriver:

Nej han har sovet siden kl. 5 , vågner her mellem 11 og 12 og skal ha mad .. Sover så igen til mellem 5 og 6

DYGTIG dreng! Min datter på 2½ sover også gerne 12-14 timer i streg  Når hun har muligheden kan hun sove fra 19-20 stykker til ved 9 tiden

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

M&F skriver:

DYGTIG dreng! Min datter på 2½ sover også gerne 12-14 timer i streg  Når hun har muligheden kan hun sove fra 19-20 stykker til ved 9 tiden

Woow ! Glæder mig til han når den alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.