Hvad laver i, ladies?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

linedanseren

Magnus og jeg er rejst den lange vej fra Jylland til Holte, hvor vi besøger en veninde og hendes 2 skønne unger.

Så i aften sidder jeg og hygger med veninden, mens ungerne sover skønt. Det er rigtig lækkert at kunne tøse/veninde hygge helt afslappet, uden at skulle skynde sig hjem fordi nu næmer ungernes senge tid sig snart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

M&F&C

SD21 skriver:

Yep, men jeg hygger mig jo alligevel når jeg går igang, så hva fa'en

Men alligevel - after midnight?

Anmeld

5. februar 2011

morethanperfect

M&F skriver:

Jaaa .. det andet havde været pænt ulækkert at vågne i

JA !  

Anmeld

5. februar 2011

SD21

M&F skriver:

Men alligevel - after midnight?

Yep - jeg er 100% nattemenneske !

Anmeld

5. februar 2011

Steph_Laurits

M&F skriver:

DAAAAMN THOSE CALORIES!!!!!! Hvis du en dag får fat i dem, så vil jeg også gerne lige have en snak med dem om deres usandsynlig irriterende opførsel

Leder og leder, men de forsvinder når man tænder lyset - og i mørke kan de jo ikke findes!

Jeg bliver sgu bare oppe så!! Så kan de jo ikke gøre noget  Eller  DAMN IT!!

Anmeld

5. februar 2011

kaba

Ser Elsker Dig For Evigt. Trist men fantastisk film...

Anmeld

5. februar 2011

grinny

Jeg sidder og er rigtig øv over at jeg har ÆL liiiige nu, når der skal afleveres sædprøve på mandag. Hmm, måske skulle man rykke det til tirsdag?

Anmeld

5. februar 2011

Pena

Ja klokken er nu ret mange, men der er en ret fed film på Dr2, og jeg er alligevel B-menneske, så pyt, og så deler jeg knækbrød med min hund. Han elsker bare knækbrød.

Min ene kat ligger på skødet, og er nu pænt fyldt med knækbrødskrummer på ryggen, og min anden kat tror jeg er blevet dens personlige terassedøråbner.

Så det er ren fredagshygge. Med et strejf af Noahs ark

Anmeld

6. februar 2011

Lou87

M&F skriver:

EEEEEJ - en LILLA sofa! Jeg er da SÅ jaloux .... BILLEDER tak

Hihi var hoppet i seng - sorry
Der er li et "fabriksbillede" her..
Så må jeg li tage mig sammen og tage et en anden go gang af den "rigtige" som står i stuen

Men ja - forstår godt jalousien, den er så fiiin!
ELSKER lilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

lulleh

lige nu sidder jeg bare og er rigtig skuffet over min mand.
sagen er den at min mand har lagt nyt trægulv på hans datters værelse og blev først færdig da hun skulle i seng. men nej hun skulle jo bare vores i vores. og nej det skal hun ikke. HUN SKÆRE TÆNDER HELT VILDT HØRT.. kan høre det selv når hun sover på hendes eget værelse. men der eneste han ville gøre var at ligge hende på en madres lige ved siden af mig i min siden.
jeg får det bare så dårlig( begynder at ryster og bliver helt rundt på gulvet over den lyd. så kan selt ikke sover pga det, normalt tager det mig ca 3 timer om at falde i søvn.
og jaa jeg er forvist ind i stuen.  er hundered for store mørke rum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.