Hvad laver i, ladies?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Lou87

M&F skriver:

EEEEEJ - en LILLA sofa! Jeg er da SÅ jaloux .... BILLEDER tak

SÅ fik jeg li loaded et billede af sofaen i MIN stue.. weee...
(dog en tant mørkere end den er i virkeligheden, men lyset ka jeg altså ikk li ændre på hehe)

Here you go:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

M&F&C

Pena skriver:

Ja klokken er nu ret mange, men der er en ret fed film på Dr2, og jeg er alligevel B-menneske, så pyt, og så deler jeg knækbrød med min hund. Han elsker bare knækbrød.

Min ene kat ligger på skødet, og er nu pænt fyldt med knækbrødskrummer på ryggen, og min anden kat tror jeg er blevet dens personlige terassedøråbner.

Så det er ren fredagshygge. Med et strejf af Noahs ark

Lyder fantastisk - så er man trods alt ikke helt mutters alene

Anmeld

6. februar 2011

M&F&C

Lou87 skriver:

Hihi var hoppet i seng - sorry
Der er li et "fabriksbillede" her..
Så må jeg li tage mig sammen og tage et en anden go gang af den "rigtige" som står i stuen

Men ja - forstår godt jalousien, den er så fiiin!
ELSKER lilla

Den er jo et MUST-HAVE!!!!!!! Ej hvor er den FED

Anmeld

6. februar 2011

M&F&C

lulleh skriver:

lige nu sidder jeg bare og er rigtig skuffet over min mand.
sagen er den at min mand har lagt nyt trægulv på hans datters værelse og blev først færdig da hun skulle i seng. men nej hun skulle jo bare vores i vores. og nej det skal hun ikke. HUN SKÆRE TÆNDER HELT VILDT HØRT.. kan høre det selv når hun sover på hendes eget værelse. men der eneste han ville gøre var at ligge hende på en madres lige ved siden af mig i min siden.
jeg får det bare så dårlig( begynder at ryster og bliver helt rundt på gulvet over den lyd. så kan selt ikke sover pga det, normalt tager det mig ca 3 timer om at falde i søvn.
og jaa jeg er forvist ind i stuen.  er hundered for store mørke rum.

Fed nat eller noget .... ØV!! Håber du fik lidt søvn alligevel og at han lå vågen

Anmeld

6. februar 2011

M&F&C

Lou87 skriver:

SÅ fik jeg li loaded et billede af sofaen i MIN stue.. weee...
(dog en tant mørkere end den er i virkeligheden, men lyset ka jeg altså ikk li ændre på hehe)

Here you go:

Jeg vil bo i din stue! Hvor er der hyggeligt - og det er LIGE mig!!!  

Anmeld

6. februar 2011

Lou87

M&F skriver:

Den er jo et MUST-HAVE!!!!!!! Ej hvor er den FED

Det samme tænkte jeg sjovt nok da jeg så den, så den måtte bare hjem i min stue og stå
Uhhhmm - love it!

Anmeld

6. februar 2011

Lou87

M&F skriver:

Jeg vil bo i din stue! Hvor er der hyggeligt - og det er LIGE mig!!!  

Haha hvor er du sød - tak

Er også ret selv glad for indretningen

Anmeld

6. februar 2011

M&F&C

Lou87 skriver:

Det samme tænkte jeg sjovt nok da jeg så den, så den måtte bare hjem i min stue og stå
Uhhhmm - love it!

Gid jeg havde penge der stod LILLA sofa på - men ØV!!! Og kæresten giver da slet ikke lov til så tøset et stykke møbel i stuen

Anmeld

6. februar 2011

M&F&C

Lou87 skriver:

Haha hvor er du sød - tak

Er også ret selv glad for indretningen

Det kan jeg skisme godt forstå! For det er godt nok bare lækkert!

Anmeld

6. februar 2011

Lou87

Gid jeg havde penge der stod LILLA sofa på - men ØV!!! Og kæresten giver da slet ikke lov til så tøset et stykke møbel i stuen

Hehe jeg havde så heller ikk pengene pt..
Er ellers ret meget imod og "låne" penge.. men i dette tilfælde synes jeg det var ok - rentefrit i et halvt år.
Dvs vi skal først betale d. 1/9-11.. og der er jeg startet på arbejde nogle måneder forinden så jeg ved lønnen er normal igen

Og min kæreste er heldigvis helt enig med mig om den er super fed .. Han følte sig klart mere "mandig" i denne end den pink der var på forsiden af deres reklame.. men den var virkelig også SKRIG pink haha.. der er den her lidt mere elegant.

Og li for at svare på det andet indlæg.. tak igen
Går meget op i indretning så nu er kontoen li blevet spoleret sku da self ha lilla runde dækkeservietter og lys osv nu jo..
Og badeværelset var også rødt.. (havde rødt før) så det sku jo også ændres hehe altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.