Hvad laver i, ladies?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

BellaCiinea

Ser Mumien, spiller WoW, drikker kaffe og spiser kage =D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

katti24

jeg slapper lidt af foran tvét sammen med kæreste efter at have bage boller og lavet kage, til familien kommer i morgen til lidt fødselsdags hygge for min kæreste

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

Ellim skriver:

Jeg er lige kommet hjem fra noget familie fødselsdag, bare småt og hyggeligt.. Nu ser jeg film på tv2 (og er på nettet ) Venter på min kæreste kommer hjem o m lidt.. Har ÆL så der er noget vi lige skal have klaret hehe

ENJOY!!!!!  

Anmeld

4. februar 2011

SD21

M&F skriver:

Jeg kan slet ikke drikke kaffe om aftenen - ikke hvis jeg har planer om at sove i ordentlig tid .... og idag går det da slet ikke, er alt for frisk lige nu

Haha. - Det er derfor jeg drikker koffeinfri

Men hvor er det da trist at din mand ikke vil lade dig røre hans hi-fi !! Så havde jeg sagt til min mand at han måtte købe mig en dvd jeg måtte røre ved !! Griner.

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

morethanperfect skriver:

Kigger bare lidt rundt Venter på Oscar vågner så han kan få noget mad ..(Ved han vågner lige omlidt )

Ja det skal jo passes, så man er sikker på at kunne starte sin nattesøvn med at sove

Spiser han mange gange i løbet af natten?

Anmeld

4. februar 2011

Steph_Laurits

Sidder bare og fjoller lidt rundt på nettet, og overvejer at lave en gang dip og æde mig endnu federe end jeg er i forvejen i chips
Og ellers står den på at skulle i seng senest ved 1-2 tiden, vi skal til niecen's fødselsdag imorgen

Anmeld

4. februar 2011

Den lykkelige

M&F skriver:

Det må have været et lidt for trivielt spil, hvis han ligefrem kan falde i søvn til det

Det er altid godt at købe lidt af gangen - så er udgiften ikke så stor, hvis du forstår Altså .... det er fordelt lidt

Ha ha ha præcis mine ord til kæresten tidligere da han spurgte om det ikke var lige tidlig nok..  Dejligt med andre der tænker ens  Men altså indbydelser skal jo også først laves og sendes ud i god tid.. og hvis hun kun skal være nogle måneder ved dåben.. ja så skal det vel også være snart  Eller også bare undskyldning for at komme igang nu og bruge penge

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

Znuzke skriver:

Sidder og læser om socialrådgiveruddannelsen rundt omkring og prøver at få mig selv til at fatte at det altså godt kan lade sig gøre, hvis jeg altså kan komme ind.

Gemalen har for engangs skyld fundet et program om 1. verdenskrig på National Geographic - det gider jeg så ikke lige kigge på.

Nu skal jeg snart i seng - vi har en travl dag imorgen....

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!!!

Gab - kan være jeg skal slå over på den kanal, så tror jeg nok at jeg hurtigt kunne blive træt nok, til at finde min seng

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

M&F skriver:

Ja det skal jo passes, så man er sikker på at kunne starte sin nattesøvn med at sove

Spiser han mange gange i løbet af natten?

Nej han har sovet siden kl. 5 , vågner her mellem 11 og 12 og skal ha mad .. Sover så igen til mellem 5 og 6

Anmeld

4. februar 2011

M&F&C

Ciinea skriver:

Ser Mumien, spiller WoW, drikker kaffe og spiser kage =D

Hvem sagde MULTITASKING?!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.