Hvor går turen hen til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

otlitrom

Vi bliver hjemme i år. Jeg har termin 22. juni, så eg regner ikke med at vi kommer nogle vejne. Måske en tur til Limfjorden i sommerhus, med familien...

Jeg går for tiden og drømmer om at tage på en tur, i marts/april, inden baby kommer. Ned til solen og temp. der er lidt varmere end her. Men det koster jo alt sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

kitty skriver:

Vi bliver hjemme i år. Jeg har termin 22. juni, så eg regner ikke med at vi kommer nogle vejne. Måske en tur til Limfjorden i sommerhus, med familien...

Jeg går for tiden og drømmer om at tage på en tur, i marts/april, inden baby kommer. Ned til solen og temp. der er lidt varmere end her. Men det koster jo alt sammen..

Nej det kan godt være lidt risikabelt at tage langt væk hjemmefra op til terminen.... haha, minder mig om at min mand og jeg kørte til Tyskland og handlede ind da jeg var gået 3 dage over termin.... Folk synes vi var skrup åndsvage, men vi tog nu afsted alligevel

Sommerhus kan altså også bare være super hyggeligt....

Anmeld

30. januar 2011

Chalala85

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Lækkert!  Jeg synes personligt at 14 dage på et luksus hotel med swimmingpool er for længe.... Hvis man skal afsted 14 dage på charterrejse skal man næsten ud at se noget, ellers bliver det for meget, synes jeg

Nu har vi heller ikke planer om bare at være på hotellet hehe... men det skal være basen.. og efter opstart af firma i okt så er det veltrængt

Anmeld

30. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Chalala85 skriver:

Nu har vi heller ikke planer om bare at være på hotellet hehe... men det skal være basen.. og efter opstart af firma i okt så er det veltrængt

Hehe så kan jeg bedre forstå

Er det dig der har startet firma op?

Anmeld

30. januar 2011

Sofia

Vi skal en uge i sommerhus i slutningen af juli måned, det bliver i Søndervig ved Vesterhavet. Det bliver rigtig hyggeligt!! Og tror det er en god måde for os at holde ferie på, når babyen kun er er 4 måneder til den tid. Vi har dog snakket om at rejse ned til varmen i november en gang, måske Egypten, hvis vi kan få råd

Anmeld

30. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Vi har besluttet at tage på roadtrip her i Danmark. Så lige hvor turen går hen ved jeg ikke, det skal knægten nemlig bestemme. Men vi pakker et telt og en taske og så tager vi afsted

Anmeld

30. januar 2011

TbCp

Vi har intet planlagt endnu, men kunne forestille mig at vi tager en tur i sommerhus ved vesterhavet, det er vi blevet ret vilde med

Anmeld

30. januar 2011

Hasselnødden

Arhmen hvor lækkert er det lige - alt betalt, skønt!

Hvad er det du er i praktik som?

Lyder også super hyggeligt med legeoland og lalandia

Ja, men der skulle også være en gulerod i den forbindelse, da de to uger før sendte en email hvor det viste sig at den praktikplads jeg skulle have haft og havde besøgt 2 uger forinden emailen og som var den hvor jeg ikke kunne få armene ned af da jeg fik den blev givet til et andet seminarie, så  er Malta jo bestemt slet ikke dårligt og slet ikke når det viser sig at vi her i hjemmet ikke skal til at spare op til turen ud af en forvejen stram økonomi  og kun tænke på at købe gaver til dem herhjemme.

Jeg læser til pædagog, det er min sidste praktik inden det går løs fra august til januar med eksamener i rap  men så er jeg også bachelor 2012

Anmeld

30. januar 2011

Chalala85

Hehe så kan jeg bedre forstå

Er det dig der har startet firma op?

kæresten, jeg og svigerdad... så har vi ansat nogen self. så der er en del at se til

Anmeld

30. januar 2011

frk Jensen

Ej hvor skønt!

Det skal da nok blive super hyggeligt at du og din veninde skal i sommerhus med ungerne.... Har de så ca. samme alder?

min venindes unger er 4 0g 6 år, og min søn er 2 1/2 til sommer.. men de hygger sig sammen..

Det skal nok blive hyggeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.